Sayfalar

12 Ocak 2010 Salı

Tablet açılımı!!

Çizim yapmayı seviyorum. Çok şaşırdınız di mi??!!?  He-he!!

Ne zaman boş kalsam önüme kalem kağıt alıp birşeyler karalıyorum. Çizdikçe eli açılıyor kalemi serbestleşiyor insanın. Geçen gün ilk çizdiğim OİP'lere baktım, ne kadar da primitifler. "Altı üstü dört çizgi, basit bir kutu" deyip geçmeyin... Açıp bakarsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Çocuğunu yetenekli olduğu alanlara teşvik eden babalar gibi, sevecenlikte elimden tutuyor eşim. Geçenlerde görüp, "bir ara alalım" dediğim (off tamam itiraf ediyorum, e-mail attım: ne zaman istersen bana bunlardan alabilirsin diye, ne olmuş yani!!!) çizim tabletini alıp gelmiş önceki akşam.

Hemen kurup heyecanla kurcaladık Boracımla. Daha nasıl kullanıldığını çok iyi bilmiyorum ve çizerken zorlanıyorum, ama zamanla çözerim ben bunu.. Bu ikisi tablette yaptığım ilk iki çalışmadır.

Eylemlerim devam edecek!!!!


20 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

bora diyince, ne zamandir yazicam aklima geldi,
bora babasiyla, yilbasindan once, paladium da sinemaya gitmis olabilir mi?
gordugumuz cocuk boramiydi?
esime aaa bora bu dedim, o da bora kim dedi tabi :)
acayip benzettim,
gule gule kullaniniz tabletlerinizi.

Merve dedi ki...

çook süper olmuş çizimler iyi ki tabla gelmiş ben sevdim :)

nalan dedi ki...

aboovvv,
pek beğendim sosyete işi olmuş :)
ama arada primitiv dediklerinde de çiziktir nostalji neyin olsun :)

NzN dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
NzN dedi ki...

Büyük adımlar bunlar!!
Bir zaman sonra köşedeki gazeteci amcada OİP'in yeni sayısını sorarken hayal ediyorum kendimi :))

Magissa dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Magissa dedi ki...

Ya ne diyim bilemedim, muhtesem olmus bu hanimabla cizimi. A$tin iyiden iyiye kendini sen :)

Ozgur dedi ki...

Vayyy çok iyi yapmışsınız OIP hanım. Sizinle beraber bir oyun yazalım:)

http://www.pixologic.com/home.php diye bir program var bir göz atın isterseiz? Çok sevgiler. Ayyy şimdi neler çizicek kimbülüüür.

O OIplerle animasyon da yapılır söyliyim.

olmadık işler peşinde dedi ki...

KİRAZ SEVDASI,
Doğru görmüşsün!!! :o
Avatar'a gitmişlerdi:) Ne kadar dikkatlisin, tebrik ediyorum:)

MERVE,
Teşekkürler :)

NALAN,
Kağıda çizmek daha kolay, her an el altında hemde. OİP hikayelerine kağıtta devam ediciim. :)

NzN,
:) hehe! Amca da sorar sana "höaa! o da ne ki?" die:) teşekkürler çok!

MAGİSSA,
Çok eğleniyorum aynı zamanda :)

ÖZGÜR,
Neymiş merak ettim. Hemen inceliycem:) Bi animasyonumuz eksikti!! Yihuuu!!

Tibet'in annesi dedi ki...

Renkli günler bizi bekliyor desene :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Renkli TV'ye geçiş gibi:)

Birben dedi ki...

Oip bende de tablet var inanmazsın.Sene 2004,Sevgili Pino blogunda çizmiş,sonra almış başını yürümüş bilim teknik dergilerine kapak yapmış falan,kıskanç ben hemen eşime tablet aldırıp iki çiziktirip kenara atmıştım.Bugün toplanırken buldum,sonra da senin yazıyı gördüm içlendim.Desen çizecektim,tekstile girecektim.O kadar maymun iştahlıyım ki,unutuldu gitti bu da..

Bu arada o teyzeleri görünce hiç şaşırma.Çalışan anneye geçiş yapınca temizlik,bebek bakımı falan araştırıyorum da, dünya para kazanılıyor o işten.Araba taksidi ödenir yani inanırım:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

BİRBEN,
Hiç şaşırmadım :) Sende bu girişimci ruh oldukça daha çok deneme yaparsın sen. Ha-haa!! Bayılıyorum bu huyuna:)

Ben de teknik ve eğitim yok, ama burada sizlerle paylaşmak ve böyle yorumlar almak dahi inanılmaz bir mutluluk benim için.

Çağan'a bakıcı ararken, arabaları bir ahnımla görüşmüştük. Benzin parası istemişti bizden!??!!??

Mademoiselle Coco dedi ki...

Ne tatlı çizimler, ne tatlı bir eş.. tütütütü

olmadık işler peşinde dedi ki...

MATMAZEL,
Merhaba ve teşekkürler:)

Selen Yavuzdogan dedi ki...

ooo, kutsal tablet hayirli olsun. Gerci ben arka fondaki kareli kagidin sicakligini ozleyecegim gibi sanki.

* YeLiZ * dedi ki...

o teyzeler Bodrum otogarinda ustunde kocaman Prada yazan cantayla geciyor ya , iste ben ona kopuyorum.
Cizme kabiliyetim olsa o otogari cizerdim kesin..gelisme caginda , ne giyecegini sasirmis dovmeli burnu dudagi delikli kizlar , chanel ,prada ve LV cantalari koluna takmis , ama oyle bir marka oldugundan bile haberi olmayan tipler (bence Turkiyenin bu konuda canina okuyacaklar ,yakindir ) herkesin elinde sigara ....ahhhh
simdi ne alakaoldu ama o teyze bana o otogari hatirlatti garip bi sekilde
HARIKA cizittirmissin gene !!

olmadık işler peşinde dedi ki...

SELEN,
OİP hikayelerini kareli kağıda elde çizmeye devam edeceğim. ben de o dokuyu seviyorum ve de minicik çizildikleri için daha kolayıma geliyor:)

YELİZCİM,
Moshcino ve A&F t-shirtleri unutmuşsun:) Sahi o çantalar herkesin elinde. Pazarlarda sıra sıra satılıyor. Türk üreticisini kimse durduramaz söylim.

öykününannesi dedi ki...

aaa... güle güle kullaan. döktürürsün şimdi sen.
Ama ben o primitif kutucuğu çoook seviyorum :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖYKÜNÜN ANNESİ,
Bu postu girdikten sonra bi daha elime alamadım inan. Kutucuklar devam zaten:)