Sayfalar

23 Şubat 2010 Salı

Bir blogger'ın anatomisi - 2

18 yorum:

Ozgur dedi ki...

Bi yerden başlamak en iyisi. Mesela bloga başlarken çok fazla tasarım kasanlar sonradan yazı yazamayabiliyor. En basit tasarımla başlayıp, yazdıkça çoşmak lazım. Kervan yolda.

Bi de A diye başlıyorsun ya E diye bitirirsen şanslısın bana göre:)

devamını bekliyoruz...

Yorumlara bin kere tıklayan yine mi yorum yok amaan zaten yorum için yazmıyorum dur bi kere daha tıkliyim yatıcam bloggerını da çiz:)

k.i.s.d. dedi ki...

Özgür harikasın!
OİP sen de :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZGÜR,
Yorumcu blogerı yarın için çizmiştim. Bu yazdığın ilham verdi biraz redaksiyon yapıciim:))

KİSD,
:) ayna tutuyoruz kendimize:))

HUYSUZ dedi ki...

yorum derken, bi de her bir yorum yazan kişiye cevaben ayrı yorum yazaraktan, yorum sayısını arttırmanın yolunu bulmuş uyanık blogger sendromunu da unutmayın derim ben :)

nalan dedi ki...

abov,
huysuz ben o kısma giriyom galiba :)
düşürdün takkeyi kel göründü yaaaaa

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

"seni listeme ekledim, sen de beni ekle" blogerlarını da unutmayalım lütfen.

olmadık işler peşinde dedi ki...

HUYSUZ,
O modeller top 10'da yer alıyor, hiç merak etmeyiniz:)

NALAN,
Buraya kadarmış dostum:)) Yoruma yorumla karşılık vermek OUT:))

HÜLYA,
Azucuk sabır ayol:) Bu yazdıklarınızı çizdim çoktan. Bi haftalık biriktirdim bile.

Daha orcinal fikirler, örnekler verin.. Feed meee!!!!:)

Selen Yavuzdogan dedi ki...

Bana da yakinlarina verilen sacma sapan takma isimler cok komik ve garip geliyor. Ozel hayatini paylasmak istemiyorsan, blogu kapali yap, daha da iyisi gunluk tut defteri de cekmecene kilitle degil mi? Ne oyle incognito hallerde blog yazmalar? Mimi, Tiki gibi garip isimlerle aile uyelerini anmalar falan ? Cocugun resmini koymussun internete, adini yazmasan n'olacak?

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

şöyle bir kutu kafa karesi canlandı gözümde:
anne blogger saç baş dağılmış pc başında gözleri horizon gibi olmuş, bebe yerde b.kları bezinden taşar ağlar karnı açtır, baba göbeğini kaşıyarak koltukta sızar ya da elde kumanda tvye dalmıştır. annenin düşünce balonunda şunlar yazar: "sevgili blog,bebeğimle bugun organik yemekler yedik, çok güzel oyunlar oynadık, sevgili eşim de eve gelirken gül getirmiş, romantik kocam benim"

Red Riding Hood dedi ki...

Selen Yavuzdoğana katılıyorum ve ekliyeyim birazcıkta :)3 Yıldır bloğum var ama sadece var ,vaktim olmadığı için hiç başına geçememiştim.Anca 2-3 aydır aralıklarla birşeyleri paylaşıyorum .Yorum konusundan haberdar bile değildim.Ashley sağolsun anlattı o öğretti birçok şeyi bana.Kim yorum yapmış yapmamış umrumda değil ama insanlar çok acayip,nedir bu yorum toplama çabası yahu?Bu kadar takıntılı insanlar olmuşuz yazık diyorum bazen.Milletin listesinde kim varsa onlarla yazışıp onlara yorum yapıyorlar.Benim içinse olay tamamen farklı.Ashley takmış (bknz:son yazımdaki yorumlar) bundan sonra sende kimseye yorum yapma,güzel konular yazıyorsun millet işine gelmiyor diye yazmıyor diye.Olurmu öyle şey dedim ama kafamada yatmadı değil. Ama şu blog aleminin 1-2 si varki , afedersin tuvalette yaptıklarını yazsınlar 1000 tane yorum yağıyor gülüyorum gerçekten okurken:))O yorumların yalakalığı,laçkalık diz boyu.İyki az ve öz kişileri takip ediyor kafamı ağrıtmıyorum :D
Valla Oip'cim ele alacaksan şu blog laçkalığnı çiz nolursun.Abuk subuk yorumları,çocuklarına simli mimli isim takanları ,kocam eve gülsüz girmez,çocuğum organikten aşağı yemezleri vs vs .
.Ellllerine sağlık şimdiden
Sevgilerimle
A.B

k.i.s.d. dedi ki...

Ben her yoruma ayrı cevap yazıyorum ama... yorum sayısını artırmak değildi amacım utandım şimdi.

4 seneden fazladır blog yazıyorum, okunmayı önemseyecek şeyler yazmadığım için yorum sayısını önemsemiyorum ama bence okunacak şeyler yazdığını düşünen herkes yorumu önemser. Mesela resimlerimi yazdığım postlara gelen olumlu, olumsuz her türlü yorum benim için önemli. sanat toplum içindirciyim galiba. Toplumun sanat yapma çabama nasıl yaklaştığını önemsemem kadar doğal bişey olamaz.

Bir de kim ne derse desin yorum sevinilecek bir şey. Belki de yalnızız ve birilerinin ses vermesi insanı rahatlatıyor. Bilemiyorum.

Bir çok konu gibi bu konu da sosyolojinin ilgi alanına girmeli. Bilogırdan çok iyi tez malzemesi çıkar.

Post mu yazsam ki epey düşünce birikmiş yahu.

olmadık işler peşinde dedi ki...

SELEN,
:) ha-hahh! o da var evet:D

HÜLYA,
Bunu sevdim. Not aldım, çiziciim:)

RRH,
valla az ama öz olsun yorumlar, böyle daha sıcak ve samimi geliyor bana:)) laçkalığı da not aldım, çizeceğim inşallah:))

KİSD,
yorumu önemsemiyoruz değil zaten:) önemsemesek postları yoruma açmayız değil mi? burada ti-ye aldığımız şey düştüğümüz komik haller:) yazdıklarını çok seviyorum ben:)

Selen Yavuzdogan dedi ki...

Mavi eldivenli sarışın kadın nereye gitti ?

olmadık işler peşinde dedi ki...

SELEN,
2010 yaz modası bu ;)

* YeLiZ * dedi ki...

Bene ilk basladigima bi heves bi heves
olani yaziyim bi yana , ay bisiler olsada yazsam diyordum :)
Bir ay sonra gecti gitti .

Ben butun seriyi bi anda gordum , cok eglenceli .

ellerine saglik
banada beklerim :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
:) gelirim şekerim. blogrolluma ekledim seni ha, anladın sen:D))) Ah-hah!:D

Nihal dedi ki...

ilk günden voleyi vurma peşinde cümlesine koptum, çok komik olmuş, devamı olacak mı? bloggerların anatomisi çiz çiz bitmez bence :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

NİHAl,
çok canlı bir konu aslında:) kalem ısınmışken bu hafta da çizeyim dedim. sıkar belki uzadıkça..