Sayfalar

25 Şubat 2010 Perşembe

Bir blogger'ın anatomisi - 4

21 yorum:

LaTiFe dedi ki...

Hehee çok komik çünkü bir anda kendimi gördüm bu karede. İlk kez yorum bırakıcam ve uzun süredir sessizce izliyorum, kihkih :) Ama neyse ki yorum beklentim yok. Ben tembel bir bloggerım maalesef :( Sadece sizlere özeniyorum, ne güzel güncelliyorsunuz bloglarınızı. Okumaktan çok keyif aldığım bloglar var. Hatta okumaktan yazamıyorum diye bahane uyduruyorum kendime :)

Bu arada benim aklıma blog yapmaya karar verdiğimde ismi ne olsun diye uzunca düşündüğüm geldi. Kolay akılda kalsın, beni anlatsın, sevimli de olsun...vs diye düşünmekten bir süre blog açamamıştım :) Belki herkes ismini kolay buluyordur bilmiyorum, bu bana özgü bi kararsızlık hali de olabilir.
Çizimlerin devamını merakla bekliyorum.

zssm dedi ki...

günaydın:)
ya ne kadar da doğru tespitler...
demek ki herkes aynı:):)
30 tane değil ama bi tane yazdım ben de beklerim :):D

Ashley dedi ki...

Nihahah :)) Süper.Ama şu sabah kalkıp 30 yorum yazıp karsılık bekleyenler daha hiç bana rastlamadı , sence ben ve bloğum anormalmiyiz Oip teyze ? :D

NzN dedi ki...

Bak bak baakkk ...
Meğer ne hinlikler varmış bu blog camiasında.
Ben de yorum avına çıkacam bundan sonra ahahaha:))
"Sana yazdım bana da beklerim" leri hiç görmedim şimdiye kadar...
Güzel bir perşembe sabahı oldu OİP ellerine sağlıkk....

nohut oda dedi ki...

harika gidiyor by seri çok gülüyorum.)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

LATİFE,
Merhaba:)
Yok yok, burada eleştirdiğim, hesaplı kitaplı bırakılan yorumlar. Konuyla içerikle alakasız "ben de varım" yorumları:)) İsim bulma faslını geçmiş olduk çizimlerde, aklıma gelseydi onu da eklerdim tüh!:(

ZSSM,
Selam. 30 farklı bloğa bırakaksın zaten:) sen de bir sorun yok anlayacağın:))

ASHLEY,
Sen klasman dışı kalıyorsun yavrucum. Breyk dens falan pek genç işi kalıyordur senin takıldığın tayfaya:)) ondan sebep olabilir.
Sevgiler
Güzin Apla

NzN,
Yaa, ne tüyolar var daha bi bilsen:)

NOHUT ODA,
tenks:)

e. t. dedi ki...

çok hoş olmuş yaa :)

bende ilk yorumunda sizi uzun süredir sessizce takip ediyorum ve bu ilk yorumum demiştim.

Ama bu yorumu yazdığımda daha bloğum yoktu ;)
epeeey sonra sevdiğim ve yorum yazdığım blog sayısı epey arttıktan sonra (nerdeyse 1 sene sonra) açtım bloğumu.

hatta ilk açılış yazımda "milletin bloğunu uzun yorumlarımla daha da işgal etmemek için" idi.

ben hangi sınıfa girdim şimdi :P

aaa dur bak şimdi aklıma geldi. ben önce kendi portföyümü oluşturup risksiz başladım bu işe :PPPPP
:D haah haaaaah haaaaa

kuzunun annesi dedi ki...

Alemsin yaa

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

anatomik serinin coşkusunda kaynamadan söyleyeyim, yeni banner pek şukela olmuş.

Kaymacina dedi ki...

Bayıldım :) devamını bekliyoruz OİP

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

senin E.Ş boy uzatma çzimin bugun izmirlianneler mail grubunda dolandı durdu. birkaç kişi "kızlar pilates hakkaten boy uzatıyor mu" falan diye soruyordu :)Bugün izmirden çok giriş olduysa sebebi budur :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

E.T.
Yok rahat ol lütfen. seninki bu gruba girmiyor.
Burada çizdiklerim herkes böyle yapıyor anlamında değil zaten. başlarken dediğim gibi biraz bende, biraz sizden, az çok herkes yapıyor burada çizilenleri:))

KUZUNUN ANNESİ :))))

HÜLYA,
Teşekkürler:) Selam söyle izmirli annelere:) boyu uzayan olursa bana mail atsın he mi?:)

KAYMAÇİNA :)))

Ozgur dedi ki...

Blogunuz çok güzel, çocuklara bayıldım, size anne diyebilir miyim, yaşınız kaçtı, blogunuz çok güzel... yandı devreler...

Calanon dedi ki...

Ben de neden kimse bana gelip yorum birakmiyor diyordum, bundanmis demek!!!

Ne diyecektik?

"Blogunuzu cok sevdim, siz de bana gelin, mucuk mucuk!!!"

:)

* YeLiZ * dedi ki...

aaa bende tabniyorum boyle blogger kardisler :)

sey OIP ben sana bayiliyorum , yazilarin ve cizimler cok hos.
Banada beklerim

Mujukssss

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZGÜR,
Puaahh!:)) yandı gülüm devreler...
De çocuum, de yavrucum, ha annem:)

CALANON,
Şükür kavuşturana!!! Hoş geldiniz(hem bana hem evinize)
Bu seri bi nevi kurs şekerim. Bitirenlere yorum ve izleyici sayısını artırma garantisi veriyoruz. İlk dersi iyi anlamışsın yevrucum. Otur 5...

YELİZ,
Aferin çocuum sen de çok iyi anlamışsın dersi, otur 5 sana da:)
mujuk:)

füsfüs dedi ki...

yorum işini çözdü kutu kafa şimdi sıra izleyicide
niye benim izleyicim yok ühhüü, dur bari ilk izleyicim kendim olayım:))))

olmadık işler peşinde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
olmadık işler peşinde dedi ki...

itiraf.com:
bende kendimi izliyom hehee!!! :D
yazılarımı çok beğeniyorum, bi de açıp ridırdan okuyorum. o derece:p

beste dedi ki...

bir senemi almisti bunu anlamak yorum birakmayana yorum yok:)))kesfedileyim diye bekledim senece!

olmadık işler peşinde dedi ki...

senin yine iyi, ben 3 sene falan takıldım öyle avel avel...