Sayfalar

16 Şubat 2010 Salı

Çoraptan köpek yapmaca

Bu arkadaş aramıza bu akşam katıldı.
Sadece birkaç saat önce, çekmecede kıvrılmış bekleyen bir çift çoraptı.  Boracığımla oturduk, kestik biçtik, diktik, doldurduk.... Bir saat içinde pofuduk bir uyku arkadaşı çıktı ortaya.

Uyku arkadaşı dediysek, tombik gibi döner gibi olanlar anlaşılmasın. Gözlüklü gibi, ergen gibi, saçı doğuştan yana taralı gibi olanlara demek istedim.

Bunu yaramazlıkla üzdüğü İngilizce öğretmenine götürüp, gönlünü almayı akıl etti önce kendileri. Ama kıyamadı. Hem annesi öğretmene ayak değmemiş(!) bir çoraptan mamul oyuncak dikmenin daha makul olacağını hatırlattı.

Yaratıcıysak da o kadar uzun boylu değil. Bu kadarına aklım ermez benim. Çok ince ve keyifli bir dosttan gelen, şu şahane kitaptan baka baka yaptık bu sevimli oyuncağı.

Yarın ilk iş yeni çorap ve eldivenler keşfetmeye!!

10 yorum:

Magissa dedi ki...

Eneee :) (bu aralar en sevdigim unlem oldu desem)

k.i.s.d. dedi ki...

ayak değmemiş olan! heheheh

Çok şirin, elinize sağlık.

olmadık işler peşinde dedi ki...

MAGİSSA,
JA!! JA!!!

KİSD,
sana eski çoraplarımdan köpek yaptum örtmenim :)

Deniz dedi ki...

çok sevdim :)

gunebakan dedi ki...

bayıldım, hemen deniycem ama aklımın erdiği kadarıyla artık.
biz de eski çoraplardan bebek yapmıştık bi vakit. yünden saçlar falan. pek hoşuna gitmişti.

NzN dedi ki...

Bizim evde çocuk yok ama paşa gönlümü eğlendirsem ya ben de bunlarla :)
Ellerinize sağlık :))

Red Riding Hood dedi ki...

Meslektaşıma iyi bir hediye olabilirdi aslında :) Neyse en kısa sürede en ayak değmemişinden yapar artık tombik dönerin abisi ;)
A.B

olmadık işler peşinde dedi ki...

Valla denemeye değer. Birincisi çok kolay, ikincisi benim gibi sabırsız bir tip iseniz kısa sürede bitiyor, üçüncüsü çorapların neredeyse tamamı kullanılıyor, ziyan yok! :D Bira önce gidip aldım yenilerini. Akşama imalat var:))

* YeLiZ * dedi ki...

Razin deluklu coraplarini atmiyim ben bari ! :)

Cok guzel olmus .
senden korkulur OIP
bakalim daha neler gorecegiz :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
Ha iyi dedin... Adını da patates koyarsınız hem:) Sağo Yelizcim, bakıp da bişey sanmayın, çok kolay gerçekten de..