Sayfalar

5 Şubat 2010 Cuma

embiey

12 yorum:

Magissa dedi ki...

Bizde de var boyle ozenti cahiller. "File'lari pull ettin mi" ise duydugum en sinir cumle bugune dek. Dosyalari cikarttin mi diyecek alti ustu - o ne oyle yahu??

olmadık işler peşinde dedi ki...

Bu karenin ilham perisi MBA için hazırlık okuyup Türkçe'yi unutanlardan. Sihirli değnek kendisine zaar. Yakında benim sinirli değneğim değecek kendisine haberi yok yavrucağın :)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

bie rdeenr abi vardı, onun gibi olmuş.
OİP elin değmişken bi zopa da benim için çek onlara

olmadık işler peşinde dedi ki...

DİNLENE DİNLENE ZOPALARIM HEM DE:)

buketbukethayaller dedi ki...

Isteyen saldirabilir ama aklima geldi simdi : ben de ... kombin, ... kombini, kombinim, kombinledim `e sinir oluyorum, midem bulaniyor. Hissim öyle.Bu kelime önceden yoktu sanki ya da ben hatirlamiyorum. Ya da yeni cikti ve insanlik meger bu kelimeye acmis,hasretmis.Her yerde kullaniliyor, her seye kullaniliyor. Sanki yakinda kurufasülye-pilav kombini gibi seyler de duyacagim gibi bir dehsete kapiliyorum :-s
neyse, OIP iyi bir konuya parmak basmis :-D konusma icine yabanci kelimeler , carpik Türkcelestirilmis kelimeler sokusturmak bence kültürlü, bilgili göstermiyor, tam aksine ..
not 1: kombinciler benim yazim hatalarim varsa acimasizca saldirabilir, hain kahkahalar atabilirler :-D Hic de bozulmam. Ben zaten bozulan anadilimi kurtarma mücadelesindeyim.
not 2: siz de kombinci misiniz bilmiyorum aslinda.. o_O
sevgiler,

Ozgur dedi ki...

OIP sen bizim herşeyimizsin.

* YeLiZ * dedi ki...

Awesome
pardon
asim

:)

* YeLiZ * dedi ki...

bende Ingilizce bilmedigi halde kasarak Ingilizce kelime kullananlara giiiciikkkk oluyorum.
Yav git ogren sonra ver hakkini
du yu nov vat ay miin ?

olmadık işler peşinde dedi ki...

BBH,
Sen yazınca dikkatimi çekti. Hakikaten çok kıl bir kelime kombin. Kontrol ettim blogu, ben kullanmıyormuşum :) Kuru fasulye-pilav kombini örneğini çok tuttum:D

OZGUR,
Eyvallah!! :D (şımarmıyorum, ağır ablayım anlamında)

YELİZ,
Sen neler diyorsun güzelim??
Son final, full dolu, nüans farkını duydun mu hiç?? Ben duydum :p

k.i.s.d. dedi ki...

Bu temalı bi OİP daha çizdiydin, yürekten katıldığım.

Sopalama işlemine davet edebilirsin, koşarak gelirim. Burdan meşe odunu da getireyim istersen budaklı budaklı:)

Parmak basılası konu!

NzN dedi ki...

ay lav yu oip ayy lav yuu oiiippp!!

Bak tam da bacıt apdeyt ettim de geldim bloga :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

KİSD,
Evet aynısının tıpkısı bi tane daha çizmiştim.. Hep beni mi bulur bunlar bilmem? Ver bakim şöyle enn budaklısından bi zahmet:)

NZN,
Bacıt bizi bozar bacım:)