Sayfalar

10 Şubat 2010 Çarşamba

En güzel kış makyajı tüyoları

Nasıl atladınız ama!
Atlıyoruz evet. Kadınlar alemi olarak oltanın ucuna dizilmiş bu bayat yemleri habire habire yutup oltaya geliyoruz. Açın bakın şu kadın dergisi denen zırvalara. Yok “Erkeğinizi yatakta baştan çıkarmanın 100 yolu”, yok “G nok.tasını birlikte keşfedin –sanki kozmik uzay, bi türlü bulamadı yurdum kadını şu ge noktası denen mereti”, “ünlülerin stil tercihleri”, yılın saç modası, kıl modası, yün modası....

İş yerinde yükselmenin yolları, patronunuz size ilgi mi duyuyor?, or.gaz.m için 20 sihirli dokunuş, bronzlaşmanın kusturan kuralları, şu pudra, bu allık...

Tahmin ediyorum bu dergilerde en fazla bir mizampajcı ve bir de editör çalışmaktadır. Zaten derginin konuları her sayıda üç aşağı beş yukarı aynı. Evire çevire aynı şeyleri yazıp yazıp duruyorlar... Eski sayılardaki haberleri biraz modifiye edip aralara çakıp çakıp geçiyorlar.

Yıllardır kuaförde okurum bunları...
Yeminle “yap” deseler, bir haftada temiz bir sayı çıkarırım!

9 yorum:

k.i.s.d. dedi ki...

Ne alaka OİP ne yazmış diye girecek oldum ağzımızın payıyla oturdum:)

HArfi harfine katılıyorum.

Sanırım beyin büzüştürücüler klanına bu dergileri de katmak lazım.

kara kitap dedi ki...

eskiden bende alıyordum o dergilerden.sonra farkettim ki hep aynı şeyler yazılıyor,vazgeçtim.

nohut oda dedi ki...

kesinlikle bende hep böyle düşünmüşümdür az parada değiller..o kadar sayfa coguda reklam..

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

o dergilerdeki testlere hastayım ben de.. ciddiye alıp çözüp bir de "hımm hakkaten böyle" diye yorumlayan bir klan da var kanımca.

olmadık işler peşinde dedi ki...

KİSD,
evet, OİP delirdi mi, neler yazıyor böyle? tepkileri alıyorum:)

Yasemin Aktuğ dedi ki...

bir sazan da benim sanırım başlığı görünce dur bi bakayım demiştim. hele hele dün yeni aldığım göz kalemi (ki marka) alerji yapıp gözlerimi kan çanağına çevirince daha da bi dikkatimi çekmişti.

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP,
Doğru yolu bulmuşsun demek:)

NOHUT ODA,
Düşün artık ne kadar çok okuyanı var ki alıyorlar o reklamları. Okuyucu demek ne derece doğru bilmem? Bu dergileri alanlar daha çok resimlere bakıcı bence:)

HÜLYA,
Hadi çözdün diyelim, ne değişecek? Hele şu test geyiğine acayip kıl oluyorum... pofff:(

YASEMİN,
Yalnız değilsin merak etme:) geçmiş olsun...

Ozgur dedi ki...

Çıkarsak mı beraber... Ay çok güzel olurdu. Evet... Kesin... Aklıma yatıyor... Kocanızı delirtmek için 100 yol mesela

1-banka hesabını boşaltın
2- sıkıştığında tuvalete girin çıkmayın
3- en sevdiği derğinin üzerine patates kabukları doğrayın..
4...

kocanız garanti çıldıracaktır...
nası yetenek var mı?

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZGÜR ANNA,
Ben varım!!!!
4. kumandayı kaybedin
5. kuaför faturanızı gösterin
6. birlikte alışverişe çıkın
7...