Sayfalar

1 Şubat 2010 Pazartesi

Göbekspor ve Haftanın Parçası


Bugün rejime başladım. Normalde olmadığı biçimde, sabahtan beri gözümün önünde yemekler, tatlılar uçuşuyor. Biliyorum ki 2-3 kilo verip sericem tekrar. Neyse çıkmadık candan umut kesilmezmiş.

Ha bir de unutmadan HAFTANIN PARÇASI uygulamasına geçiyorum. Yine Rapidshare, yine sadece 10 download hakkı . Daha iyisi şimdilik elimden gelmiyor malesef. Bilen varsa yazsın bir zahmet.

Alın bakalım mutluluk hormonlarınızın ayarıyla oynayacak bir parça:

14 yorum:

kara kitap dedi ki...

ben de bir haftadır rejimdeyim.yemek bloglarında diyet yemek tarifleri ararken bir bakmışım keklerde,muffinlerde gözüm.öf ya öfff... :(((

fotograf penceresinden dedi ki...

hadi hayırlısı o zaman
kolay gelsin zor bu hava da rejime başlamak

kirazsevdasi dedi ki...

ben de pazar basladim diyete,
hadi kolay gelsin o zaman bize...

kirazsevdasi dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
saricizmeli dedi ki...

ben de her sabah dikkat edeyim diye uyanıp, her akşam pişmanlıkla yatıyorum:(

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP,
Öff benim karşıma da Özsüt'ün broşürü çıktı iyi mi?? Kolay gelsin:)

FOTOĞRAF PENCERESİNDEN,
Teşekkürler:) Rejimin kolay olduğu bir zaman var mıdır ki acaba? varsa da ben hiç tutturamadım:)

KİRAZ SEVDASI,
Hadi hayrlısı. Benim hedefim 4 kg..

SARI ÇİZMELİ,
Nedense çok tanıdık geldi:)

* YeLiZ * dedi ki...

lennn Nutella anamizi aglattin !

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
Sen deme bari! Senin kadar ince olsam hiç takılmaz yerdim kaşık kaşık:)

k.i.s.d. dedi ki...

Oturarak çalışmak da insanı şişiriyor bence. Çalışmadığım sürede fıssttt diye söndüm resmen.
Çikolataların %95i margarin ya, tatlandırılmış margarin yediğimi düşündüğüm günden beri çikolata tüketimim inanılmaz azaldı. Kan şekerini dengelemek için 2 kuru kayısı+2 ceviz için süper oluyor. Diyet demeyelim de düzenli beslenme diyelim, pozitif bakış olsun.
Başarılar dilemiyorum ki zaten başaracaksın.
Sevgiler.

Ashley dedi ki...

Annem yiyior yiyor yinede manken gibi , ben bi fazlaya kaçayım biiiiiiiiiiiiiiiiiiip ......:))
Bu rejimi ne kadar sürdürebilceksin bakalım Oip teyze :)
Abla mı deseydim şimdi seni depresyona sokmuyayım ikinci kes :) Kaç yaşındasınız acaba Oip abla ? kıskıskıs :)Bayanların yaşının sorulmadığnı biliyorum :) merak işte

olmadık işler peşinde dedi ki...

KİSD,
Düşüncesi fena gerçekten ama görüp kokladığım anda "yemişim margarini" diye saldırırım ben çikolataya:) Zayıfladıktan sonra düzenli beslenmeyle kiloyu korumak kolay gerçekten de. Ben aslında abartılı birşey yemiyorum. Ama mesela en kusurlu hareketim olan gece kuruyemiş atıştırmasını derhal terk ettim.

ASHLEY,
Yorumların çok tatlı:) Teyze diyebilirsin bana rahatça. 37 yaşındayım, yani aranızda kocaman 21 yıl var canım:) Annenin profil fotoğrafından belli oluyor gayet fit olduğu. Sen daha gelişim döneminde olduğun için çok normal dengesiz kilo alıp vermeler. 20'li yaşlarda oturuyor kilo ve hatlar..

Ne şanslısın, önünde kocaman bir hayat var. Mutlu, sağlıklı ve hepsinden çok "bol şanslı" bir yaşamın olmasını diliyorum.
Sevgiler

beste dedi ki...

cok kolay gelsin bravo devam... Benim gobekte benden bagimsiz hatta ayri bir beyni var kafasina gore takiliyor:)

Ashley dedi ki...

Siz ve çizimleriniz daha tatlısınız . Da şu annemin bloğuna benim yaş tablomu koyması işi biraz bozdu . Önceden gizliydim , sır gibiydim secrettim herseyimle. Annem bloğu açtı kirli çamaşırları döktü saçtı Allah versin .
İyi dileklerin için sağol, sizinde çocuklarınız için bol şans diliyorum .Bi blog teyzem daha oldu.
Öptüm sizi
Bye bye
Ashley ,
kaç kilosunuz ? Annem daha 40 yasında diil ( bak anne senin yaptığun hainliği yapıp yaşını yazmıyorum heryerde ) 1,76 ve 52,5 kilo . Ben kendimi hiç söylemiyim :) Sizden 21 yaş küçük 1,63 cm ve 59 kiloyum . :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

BESTECİM,
Benimki de aynen öyle, bağımsız bir hal aldı... Aldı başını gitti... "Hoop n'oluyo" dedim bakalım şimdilik:)

ASLEY,
Seninle aynı boydayız demek. 1.63-63 kilo... Benim hedefim de senin kilona inmek!!! 59 olmak:)