Sayfalar

17 Şubat 2010 Çarşamba

İkimizin resmini çıkarsınlar yanyana

Dün gidildi, torba dolusu eldivenler, çoraplar alındı.
Alışveriş yapılan dükkanda şöyle bişi yaşandı:
+Eldivenler kaça?
- 3 lira canım.
+ Canım ne ya?!!!??!
- .He? hı..ne??...
+ Canım dediniz ya onun diyorum.
- Ayy ağız alışkanlığı, hep öyle diyorum.
+ Bana demeyin lütfen.
- Aaaa, ben yaşlı amcalara bile diyorum canım diye.
+ Onlara hele hiç demeyin.. Verin şu beyazlardan lütfen...

Deli eder bunlar adamı....

Neyse konumuza dönelim. Kitaptan bir kedi seçildi, bir de kırmızı çorap. (Öğretmen canlı renkleri severmiş, öyle dedi bilmiş Bora) Annesi dikti, Borası doldurdu, bir çırpıda bitti kedicik. Hediye paketine girmeden köpekcikle bir hatıra fotoğrafı çektirmeyi de ihmal etmedi.

Giderken size selam söyledi.

20 yorum:

Deniz dedi ki...

Ellerine sağlık canım (!!!!!) :-P

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

"canım" diyen kasiyer kısmına kılım ben de. eskiden küçük gösterdiğim için diyorlar sanırdım. şimdi kazık kadar kucağı bebeli kadın oldum, hala "canım" diyorlar. güzel diyalogmuş. deneyeceğim ben de...

NzN dedi ki...

kırmızı kedi isterim ben dee!!
bi gün bu bloglarda dolanırken çaatt diye çatlayacağım canım ya!!

Ashley dedi ki...

Hihihihi büyüksün Oip teyze ,
Annemde kıl olur ,
Bi gün bankamatikteyiz, en nefret ettiği şeydir dibine dibine omuz atıp ekrandan isim öğrenmeye yada bilgi araklamaya çalışanlar. :) Hep rahat 2 rakamını görüyorlar annemin şifresinin.Bi gün öyle dolmuş ki zuhahaha '' Buyrun şifreyi beraber yazalım'' dedi adama Nihahahahahaha :)))))))))))))) Böyle işte bizim toplum :)

NzN dedi ki...

Ashley-Annene sevgilerimi ilet lütfen... Bayıldımmm, süper tepki:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

DENİZ,
Sağol canım:)

HÜLYA,
Cinli bir anıma denk geldi, yoksa kolay kolay söylemezdim...

NZN,
İstediğin kedi olsun. E-mail at bana lütfen, adresini yaz, hemen yollayalım:) Ciddi diyorum:D

ASHLEY,
OOhh, ağzına sağlık anneciğinin.:) Tam gediğine oturtmuş taşı:D

NzN dedi ki...

Bora Bey'in öğretmeninin kedisine göz dikemem, yapmam yapamamm!!

Ama benim olmuş gibi yaparım ben merak etme:))

Ben neden yapamıyorum bunlardan acaba. Hani süper becerikli olmamakla birlikte kazma da sayılmam ama ...

olmadık işler peşinde dedi ki...

NzN,
Bu kedicik çoktan gitti, öğretmenin kollarındadır bile. Biz sana yeni bir tane yapacağız. hatta bizim bakıcı N. Hanım dikiş-nakışçı, o da elbise dikecek bunlara:D Yaz sen yaz:)

NzN dedi ki...

Siz ailece aşıyorsunuz kendinizi.
Bak diyorum yapın bunları ben bir mağaza açılışı falan bulup satarım tek tek :)
Renkli renkli elbiselerle ne cici olur bunlar...
Ben de dikiş makinesi istiyorum ama önce öğrenmek lazım.
Eğitim şart!

k.i.s.d. dedi ki...

OİPcim sana bir doz Laçin:)
www.lacintenel.com

Öpüldün!

olmadık işler peşinde dedi ki...

NzN,
Hiç strese girme elde dikiyorum bunları. Etik olarak yapılışlarını yayınlayamıyorum, yazara haksızlık olmasın. Bulabilirsin sanırım nette ya da kitapevlerinde. Dene derim:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

KİSD,
Açtım baktım linki, neyleycem anlamadım. Nerde bende o beceriler?? :)

NzN dedi ki...

bi ara denemeye kararlıyım ama abartıp direkt dikiş makinesi ile başlayacağımmm:))

ELİF..den dedi ki...

Nasıl yaptın canım ya,çok güzeller keşke benim elimden gelsede bende kızlarıma yapsam ne sevinirler...
Ellerine saglık...

Ashley dedi ki...

Oip teyze , bak benim blogda ne var :))
Süpper

olmadık işler peşinde dedi ki...

ELİF,
Google'da kitabın ismini aratınca yapılışını gösteren bazı siteler çıkıyor. Bayılır seninkilerde eminim:)

ASHLEY,
:D))) SÜPER!! HAHA:))

Birben dedi ki...

Oip sen de ne yetenekler varmış, ailecek pek hobisevermişsiniz:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

BİRBEN,
Oyuncaklı işleri pek severim:) Hobi severliğe gelince, Bora başlar annesi bitirir;)

öykününannesi dedi ki...

aleyküm selam :))
bayıldım "canım" :D :D

olmadık işler peşinde dedi ki...

:D cağnım var bi de:)