Sayfalar

5 Şubat 2010 Cuma

Kar gelmesin biz kara gidelim

Şehirde, trafikte ve koşturmaca içinde değilseniz tadından yenmez karın. Geçen hafta kısa bir kaçamak yapıp, "karın tadını çıkartalım bari" dedik.
İşte o tatilin fotoromanı:

Yolda kendimizi Narnia'daymış gibi hissettik 
Aman sıkı tut Çağan!


Canım sıkıldı benim, hadi oyun oynayalım.
Ceeee!                 Eeeeee!


I. Geleneksel Kartopu Olimpiyatları
Bora 1 - Baba ve Çağan 0


Kar melekleri (soldaki hafif keleğe dönmeye başladı ya neyse)


Bu da ana oğul yaptığımız marjinal kardan adam.
Adı: Kar Şeytanı!


Kar mı daha pamuk, sen mi bilemedim?


İlk kara çıkışında koyduğumuz yerde kıpırdamadan öylece bakınan Çağan oğlan. Abisi "bahçe cücesi" adını taktı kendisine...


Küçüklüğünden beri hastası bu iş makinelerinin. Bidilik bir adamken "pata" derdi bunlara..

* * *
Bu kar sefasından bir kaç gün sonra, iş çıkışında yarım saatte şehir yaşantısının canını okuyan yoğun kar yağışı nedeni ile yollarda kaldım. Eşimin beni kurtarıp eve ulaşmamız falan gece 21:00'i buldu...
İçimden şöyle geçti. "Kar gelmesin, biz kara gidelim daha iyi"

16 yorum:

Birben dedi ki...

Çağan sen daha pamuksunnn..yerim:)

fotograf penceresinden dedi ki...

ahh o kardaki pamuğun bakışları ne güzel maşallah çok güzel :)

ŞuŞu dedi ki...

ben bildim,çağan daha pamuk.
Kar keleğinize ve tabi ki kar şeytanınıza bayıldım doğrusu:D

beste dedi ki...

kucuk pamuga bir opucuk merakli kar keleginden bir makas almadan gecmeyeyim dedim:)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

çağannnnn
seni karda yuvarlamak istedim çok...
ha bi de aman sıkı tut. sen tutmasan gidemezler bi yere...

NİHAN dedi ki...

bayıldım yaa çok güzelsin çağan çok pamuksun ayrıca kar da neymiş.. maşallah sana..

İLKAY dedi ki...

Evet evet biz de kara gidelim...
Çağan sen daha pamuksun:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar. oy birliğiyle Çağan'ı en bi pamuk seçiyoruz bu durumda :D

nohut oda dedi ki...

kartepeyemı cıktınız..
ne guzel eglenmısler harıka bır gun olmuss..

* YeLiZ * dedi ki...

ya is makinesinin yaninda poz vernis bide yaa
seni yerler cocuk

olmadık işler peşinde dedi ki...

NOHUT ODA,
Uludağya çıktık:) İyi gitti gerçekten

YELİZ,
Sabah ve akşam pistleri düzeltmek için çıkıyor bu araç. Bora binmeyi çok istedi ama ya yeni kalkmış oluyorduk ya da yemekte falan. Bir türlü binemeyince poz verelim bari dedik

öykününannesi dedi ki...

sondan 2 önceki fotodaki yanaklara yumulasım var :)

Red Riding Hood dedi ki...

Çok güzel çıkmış kar fotolarınız
Tombik Döner yine harika :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

TUĞÇE,
Çok davetkar evet:D

RRH,
Teşekkürler:)

noranıngemisi dedi ki...

Çağan nasıl güzel bir çocuk öyle :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

NORANIN GEMİSİ,
teşekkürler:)