Sayfalar

22 Şubat 2010 Pazartesi

KIL OLDUM ABİ!!

Tarkan PETA Almanya ile elele vermiş. Dünya ve Türkiye’de sokaklarda ve barınaklarda yaşayan evsiz hayvanlar için, PETA Almanya’nın reklamında poz veren Tarkan’ın yüreğinden gelerek (!) verdiği mesaj şöyleymiş:  Düşman değil, dost olun. Sahiplenme ve kısırlaştırma hayat kurtarır!
Dalga geçiyorlar sanırım?!!?? 

1. Peta Almanya niçün Türkçe poster yapıyor??? (anlayanlar anlamayanlara anlatsın)

2. Afişte Tarkan Tenten, köpek de Milo rolünde sanırım. (köpek Tarkan'ın kafayı feci yalamış ama)

3. Bu fotoğrafın sokak hayvanlarının korunmasıyla ne alakası var? İstanbul Life dergisi'nde çıkan bir Tarkan röportajından arak gibi durmuyor mu? Tarkan tüm mesajın önüne geçmemiş mi?

4. Niye çıplaksın abicim? Seksi Tarkan'a doyduk. Emekli ol bi... (ne güzel adamdın sen, ne ettin kendine böyle bilmem)

5. O ağız o dişler nasıl öyle?

6. Köpeğin bakışlarına bakın bir. Hayvan bile nasıl irrite olmuş, nasıl gerilmiş..

7. Sokak hayvanları diyosun, Dalmaçyalıya sarılıyosun. Ben var anlamamak, bağdaştıramamak??!!?  Bu hayvancık da barınaktan alınmış ama olmamış işte. Bulamadınız mı şöyle bir karabaş, memeleri süt dolu bi sarı kız (köpek yani)...

Çok tırt bi iş yapmışsın Peta....
Bi de bunlar var... Tarkan beyle Peta'nın kürk kavgası.. Tükürdüğünü yalamak mı dersiniz, balık hafıza mı? siz karar verin.. daha da sözüm yok.

Özellikle şuradaki fotomontaja bakın:

16 yorum:

seda dedi ki...

Zaten kürk olayına illetim,insanlar bi de zevk meselesi filan diye geçiştiriyorlar,anlamıyorum anlamayacağım da muhtemelen...
Peta'ya da inanamıyorum,peta da bunu yaparsa ne diyebilirim artık...

KUZEY TAN dedi ki...

Avrupada yaşayan çok türk olduğunan kimi broşürler türkçe hazılanıyor..
Ben severim Tarkanı ama ben de beğenmedim.
Düşüncem burada asıl manken Dalmaçyalı arkadaş.
Slogan tarkan a galiba.
Sahipleneni çok olur :))Diğer konu beni ilgilendirmez:)))

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

bu peta böyle dangalak bi kuruluş işte. abddeki tüm ünlüler sırf "kürk giyeceğime soyunurum" sloganının "soyunma" kısmında bedenlerini sergilemek adına üye oluyor örgüte. sokak hayvanlarına dikkat çekmek için daha az "steril" reklam kampanyaları lazım bence.
ps: tarkan feci halde g.a.y.lere benzemiş.

Magissa dedi ki...

bence de cok samimiyetsiz bir poster. kimse inandirici buldu mu acaba? dunun kurk giyen tarkan'i simdi tovbe mi etmis?

olmadık işler peşinde dedi ki...

SEDA,
Kürk hakkındaki gerçekler eskiden bu kadar bilinmiyordu ya da yaygın kampanyalar yoktu. Ama günümüzde gayet yaygın biçimde bilinirken, bile bile, bu haltı giymenin anlamı nedir bilemicem...

KUZEY TAN,
Evet oradaki Türkler için olabilir. Zira Münih'te metrolarda "biletsiz binmeyin yakalarsak canınızı okuruz" minvalli uyarıların sadece Türkçe yazıldığını görüp utandığımı hatırlıyorum...

HÜLYA,
Daha az steril ve daha fazla samimimi...

MAGİSSA,
Hah doğru dedin dünürüm civanım! Yemin etmiş. Tövbe billah demiş. Kürkü üç kere öpüp başına bile koymuş.. Hatta" benim doğal kürküm var bakın" diye göstermek için bu fotoğrafı çektirmiş.

blogcuanne dedi ki...

Ben de bunun Almancasını gördüm dün, Türkçesinden haberim yoktu.

Tarkan'ın saçı başı hakikaten bir fena da, ben Hülya'nın dediğine katılıyorum: PETA bu soyunma işini o kadar ileri boyuta taşıyor ki, mesajın önüne geçiyor bence. "Bu insanlar ne için soyunmuşlardı?" diyecek gibi oluyorum. Hayvan haklarına desteğim sonsuz, ama PETA'yla aram çok iyi değil.

k.i.s.d. dedi ki...

Şaka mısın Allasen!derler adama. Kıl oldum abi güzel başlık, ironiyi ifade edişi çok doğal olmuş.

olmadık işler peşinde dedi ki...

BLOGCU ANNE,
Evet soyunanlara bakınca bunu anlamak mümkün... Ancak o kampanyayı ben çok estetik buluyorum. Bu çok itici. Mor don hele....

KİSD,
Bir hışım aklıma geldi, cukk! oturdu:))

NzN dedi ki...

Hem Türkçe olması hem de Tarkan'ın kullanılması aslında Almanya'da ki hedef kitle için bence yerinde bir karar olmuş.
Güzel bir strateji yakalamışlar fakat feci bir prodüksiyon ile yazık etmişler...
Sokak hayvanları için hazırlanan postere hangi akıllı ve neye istinaden gidip Dalmaçyalı koymuş bilemedim.
Tarkan öl dese ölmeye hazır halde bekleyen bu grup şimdi gidip tırım tırım Dalmaçyalı sokak köpeği arayacak...

olmadık işler peşinde dedi ki...

NzN,
Düşüncelerimin sakin ve aklıselim halini yazmışsın:) Eline sağlık:)

Red Riding Hood dedi ki...

Şu afişteki yazıları çıkarın.Bakın bakiim neye benziyor şimdi bu foto :-) ? İç çamaşırı çekimi desem nerde bu adamın üstü yada altta görünen kısmı?Diş macunu desem o da değil :)
Valla aklıma gelen 2 kötü seçenek var bi g.a.y gibi ve eşine poz vermiş, yada bi erkek kızarkadaşına bakıyor :)Tarkan işi aştı artık canım.Çok seviyesiz bi reklam.Sokakta bu yaşıma geldim böyle temiz ve seçkin bi hayvan görmedim rastlamadım.İnsan az inandırıcı olur.Birde kürk giymiş yeni albümü için.Para işte ,rezilde eder vezir de .

öykününannesi dedi ki...

solaryumun dibine vurmuş tarkan :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

RRH,
Bu kampanyanın bir de videosu var. Orada hem Tarkan efendi gibi hem de hayvanlar bildiğin sokak köpeği.. keşke orada çekim yapsalarmış.

Çok talihsiz bir seçim olmuş. Hem peta hem Tarkan adına...

O kürk meselesini ise açıklaması imkansız:(

ÖYKÜNÜN ANNESİ TUĞÇE:)
Çıplak poz için şart şekerim:)

noranıngemisi dedi ki...

Köpek ve Tarkan daha yeni sevişmiş, üstüne sigara içmöeye hazırlanıyor gibi durmuyorlar mı? ÇIplak? Yatak? OMG

Ayşegül dedi ki...

Hakkaten çok saçma olmuş. Bu, Toprak Sergen'in sesinden "dumansız hava sahasını destekliyoruz.." cümlesini duymak gibi birşey.
Ama kampanya aslında bir seri. yani evet, çıplak olması saçma. ama peta nın basılı reklamları üzerine bi araştırma yaptığında aynı serinin avrupa ülkelerinde de çekildiğini ve aynı konseptle yayınlandığını görebilirsin.

olmadık işler peşinde dedi ki...

NORA,
görmemişim ya... pardon.. ayy yok midem bulaniy!! :((

AYŞEGÜL,
Seriyi görmedim. Olan bitenden sonra Peta her türlü pişmandır sanırım Tarkan'ı kullandığına. kampanyanın videosunda çok doğal ve şeker bir Tarkan var aslında. bu fotoyu kim böyle çektiyse artık. çok fena çok...