Sayfalar

3 Şubat 2010 Çarşamba

Tatil!!

6 yorum:

kara kitap dedi ki...

öf ya,fosur fosur uyumak,gezmek ve kitap okumaktır bence de tatil.öğrenmek,yeni yemekler yemek,yeni yerler görmek.al bir sırt çantası düş yola.çocuklaraysa koca bir bavul.çünkü onlara her an herşey lazım olabilir.

gunebakan dedi ki...

akşam yemeklerine assolist kılığında gelenlere hastayım ben de tatillerde.
özellikle yazın, parmak arası terlikle efil efil bir elbise giyip yemeğe inerim ben.
tatil benim için uyumak, uyumak ve uyumaktır :)
hiç ses olmadan geçirilen birkaç saatlik zamandır hatta...
6 aylık bebem var, anlayın derdimi...
gelince yıkanacak bi bavul dolusu çamaşır olmasını kafaya takmamaktır bi de...

gunebakan dedi ki...

ayrıca;
kötü tatil yoktur
kısa tatil vardır :)

* YeLiZ * dedi ki...

buram buram
abart
hahah
ben o teyzeyi taniyorum , hani daha once cizmistim saci kabarik olup , alisverise giderken koyu renk ruj suren , di mi ???

Turkbukunde plajda makyajli ve takili kizlari gorunce sok gecirmistim.Parfumde surmuslermidir acaba ... ewwwwww

olmadık işler peşinde dedi ki...

O teyze bunların 30 sene sonraki hali oluyor Yelizcim. Türkbükü'nde öyle takılan bebelere Süreyya yalçın ekolü diyorum. İyi hatırlattın onları da çizmeli bi ara. (Parfüm sürüyorlardır evet)

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP,
Bizim bavul minicik çocukların ki ise bir dünya... Incık mıncık bi ton eşye doldurup gidiyoruz tatile. Sanırsın taşınıyoruz:)

GÜNEBAKAN,
Bu assolistlerin ennn abartılısı Ruslardan oluyor. Bi sene Rus dolu bir tatil köyünde kalmıştık, her akşam nişan, düğün varmış gibiydi ortam:)