Sayfalar

6 Mart 2010 Cumartesi

Bi takım bişiler...

• Perşembe'den beri minik oğlanla yalnızız. E baba ve abi olmayınca ve evde uğraşacak pek iş kalmayınca, kendimizi sosyal hayata verdik bizim cüceyle. İki gündür gez babam gez.. Yatma saatinde zor yetişiyoruz eve. Çağan bayağı bayağı arkadaş oldu bana. Gittiğimiz yerlerde de çok akıllı duruyor cücem.

• Hazır millet gitmişken evde ne var ne yoksa yıkadım. Zaten oldum olası severim bu yıkama işini. Bi de yıkananlar ütü istemeyen cinsten olunca, ohh değme keyfime. Yorgan, yastık, alez, mont, bornoz ne varsa ipte!

• Yarın bizimkileri almaya gideceğiz havaalanına. Erken gidip biraz vakit geçirelim, uçakları falan seyredelim diyorum. Bakalım n'apacak bizimki?

• Off çok sıkıldım valla, yarın olsun artık. Ev böyle hiç çekilmiyor...

• Sonunda 59 kilo oldum!! Dört haftada dört kilo verdim. Ağır bir rejim falan yaptığım yok, ama yediğime dikkat ediyorum. Üç kilo daha vermem lazım. Ha gayret!!

• Bu benim "Anatomi" işi aldı başını gitti. Gitti dediysem, benim kendi küçük dünyama oranla diyorum. Nesini çok sevdiniz merak ediyorum aslında? ve bir de çok teşekkür ediyorum herkese.

• Film başlıycak şimdi. Hadi ben kaçtım..

19 yorum:

Irmakbebek dedi ki...

oipciğim anatomiyi ağzımın suları akarak,keyifle okudum.ama bitmesin be..bir bloggerin anatomisi 100 olsun mesela:))

Açalya dedi ki...

nesini mi sevdik? kimse daha once sanirim boyle cesaret edemedi ayna tutmaya...biz blogcular da, ayna yuzumuze tutulunca tum siyah noktalari, beliren cizgileri gormus olduk. Sahsen benim cok hosuma gitti. Alinan var midir? vardir elbette. Senin de dedigin gibi, herkesin espri eşiği farklı. Milletin başındaki adam kendini kedi gibi çizenleri neredeyse hapse attırıyordu memlekette...Ama bir de ne gösterdi bu karikatürler biliyor musun Oip? Yorumcularin bazilari, bazi blogcular yuzunden ne kuyruk aciliymis, ne dolularmis da haberimiz yokmus :o)) ben kendimi `killanan`lardan sanirdim oysa ;o)
Geliyor mu devami?

Yelish dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Anne ve Bebisi dedi ki...

Bizi anlatiyorsun, daha ne olsun :)) Kimisi kendisini gordu guldu, kimisi baskasini gordu guldu, kimisi kendi gordugunu baskasinin da gordugunu gordu ve guldu :P

Yelish dedi ki...

seviyorum seniii
hem seni hem kare kafa kucuk OIP yi :)))

Yelish dedi ki...

Bu arada Calanon'un sayfasinda gordum simdi , cok pis yakalamissin beni.
Su blog aleminde senden daha zehir , daha akilli bi kadin varsa ben bu blogu kapar giderim !
( yapmadigim is degil nasilda nihahaha)

olmadık işler peşinde dedi ki...

IRMAK BEBEK,
Valla malzeme bol biliyorsun. Yüz de olur fazlası da. ama tadında bırakmakta fayda var ;) bi kaç kare daha var aklımda onları da çizeyim diyorum. teşekkürler ve de:)

AÇALYA,
Ayna oldu evet. İpliği pazara dökmek mi yoksa? Aslında bunların hepsi insanlık halleri. Biri bize "şöylesi" dese, kusurlarımızı yüzümüze söylese hoşlanmayız. Oturup yazsak bunları belki kırıcı olabilirdi. İşte bu nedenle seviyorum mizahı, karikatürü. Yaşasın mizah!!!

ANNE ve BEBİŞİ,
:D)) Haha! evet! düşünüp de söylemediklerimiz döküldü oratlığa:)

YELİZİM CİVANIM,
Ben de çok seviyorum seni. Kutu kafa da seviyormuş, öyle diyor:))

Haha!! Nasıl ama? Durum bende de aynı olunca, direkt aldım sinyalleri:D)) off offff:(

Handan dedi ki...

Anatomi o kadar gerçek ve o kadar komik ki halimiz, onun için bayıldık sanırım :)

Sevgiyle kal :)

Ashley dedi ki...

Oip teyze , nereye gitti ev halkının kalanı ?

Calanon dedi ki...

Yav, ben yazana kadar Yeliz'in yorumlardan biri ucmus gitmis, oysa ki ben de katiliyorum bu goruse diyecektim.
Neyse korkmadan, kizmadan yola devam.
Kim ne derse desin budur durum!!!
:)

Magissa dedi ki...

dogru oldugundan begendik iste, hem de saldirgan olmadan ipligimizi pazara cikartmis oldun, tadindan yenmedi :)

Hilal dedi ki...

devam devam diyoruım başka da ne deyim :)
cüceyi de öperim :)

KUZEY TAN dedi ki...

OİP bizden bahsediyor da ondan. Hem de çok sevimli. Hem ciddi dünyamıza bir tebessüm.
Bu arada sayın çizer, çizdiğin karakterin önüne geçmek için kendini de çizmişsin ama üzgünüm OİP i daha çok seviyoruz.

olmadık işler peşinde dedi ki...

HANDAN
bence de çok komik halimiz:))

ASHLEY,
Akraba ziyareti gibi bişey. Döndüler neyse ki:)

CALANON,
Uçmuş evet. Tarzı bozmadan, yola azıcık daha devam:))

MAGİSSA,
Oh çok sevindim bu görüşüne!

HİLAL,
Hehe! Yarın geliyor bi tane daha:)

KUZEY TAN,
Kutukafadan rol çalayım dedim ama yemedi demek. ehü ehe...

Selen Yavuzdogan dedi ki...

Cok komik cunku, coook. Gecen hafta acayip yogundum, bilgisayarimi bile acamadim ama ne yapip edip, telefondan falan baglanip seriyi takip ettim, fabrikalarda, toplantilarda kendi kendime kikirdeyip durdum.
Kitapcik olarak bastirilmasi gerektigini dusunuyorum.

Yelish dedi ki...

evet evet ucurdum
simdi dedim polemik yaratecek arkidaslar olur o yorum ustune ve ben bu blogda boyle seylere dayanamam
Burasi benim icin ozel ,cunku ben burada sadece guluyorum ! :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

SELEN,
İnsan Endenozya'da olunca fabrikaya toplantıya falan gitmezmiş gibi bi yargı oluştu bende nedense. belki de bloga koyduğun fötölerdendir:)
kikirdeme toplantıda falan ne diyim:D))

YELİSH,
teşekkürler yorumun için.

Kremali'nin annesi dedi ki...

Bu serinin sevilmesi bence hem eldeki malzemenin tam mizahlik olusundan hem de sizin zeki ve sirin uslubunuzdan kaynaklaniyor.

Ben neden sevdim sorusuna gelince: Ayna tutmak cesaret ister. Hem kendine hem baskalarina ayna tutmak ise deli cesareti. Ben kendi adima sizin bu deli cesaretinizi cok sevdim :)

Gerci bugune kadar gozlemledigim pekcok seyi cizdiniz ve belki de seriyi tamamladiniz, ama su icine Bill Gates kacanlara hic deginmediniz. Bacim nedir bu, gunlukleri kullanici odakli kilmak adina atilan teknolojik taklalar Allah askina? Ya da ziyaretcilere amazon.com'dan kitap / DVD alisverisi yapacak musteri muamelesi cekip "You might also like this" pencereleri acmalar :P Abuk subuk reklam alanlara ise hic girmiyorum, siz musait bir vaktinizde girersiniz belki :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Kremali'nin annesi,
:) valla çok teşekkür ederim. çok sevindim böyle düşünmenize.

Onaları da çizelim hakikaten. unutmuştum inanın:)
sevgiler