Sayfalar

5 Mart 2010 Cuma

Bir blogger'ın anatomisi - 10

32 yorum:

LaTiFe dedi ki...

Süperdi yine hahaa :)
Güne OIP okumadan başlamam diyenler facebook grubu kurmalı :)

Delfina ; dedi ki...

ehehehe :))

yani bin yorum gelse n'olcak,yüz yazı yazsak n'olcak di mi,bunu etrafa anlatmak zor.ama işin lezzetini,tadını alan biziz ya önemli olan da bu zaten :)

ellerine sağlık oip :)

Açalya dedi ki...

dur bir nefes alalim, sindirelim öncekileri di mi ama?! hergün hergün insanın kafasına kakılmaz ki böyle! bombardıman yaptın bu seriyi...
şaka bir yana hergün bakar oldum buraya :o))

sirâr dedi ki...

:))))))

Hilal dedi ki...

blogdan anlamayana 1000 kişi okuyor diyor yaa:)
adam bloğu bilmiyo o hava atmaya çalışıyor, peh:)))

Damla dedi ki...

Bir gün bir arkadaşımla benim blogla ilgili bir muhabbet yapıyorduk, üstüne 40'lı yaşlarda bir iş arkadaşımız geldi. Neden konuştuğumuzu açıklamak için yanımdaki arkadaşım, "blog yazan insanlardan konuşuyorduk, nasıl tiplerdir" diye dedi. Ablamız da, "amaan ne biliyim, heralde işi gücü olmayan tipler, o şekilde sosyalleşiyorlar" dedi. He he :P

Alınmamış gibi yapsam da bu seriye girmemi hızlandırmıştı: http://www.kitubi.com/2009/07/02/AnnelerBabalarBloglarVeMarkalarBlogcuKimdirBlogYazarlar%c4%b1na%c3%87a%c4%9fr%c4%b1.aspx

İLKAY dedi ki...

Ben karar veremdim hangisinden olduğuma çünkü sanırım çizdiklerinin hepsini yapıyorum yaşıyorum:)

Eline fikrine sağlık:)

blogcuanne dedi ki...

Bir önceki jenerasyondan hele de bilgisayarla uğraşmayanlara blogun ne olduğunu anlatma çabaları genelde bu tür diyaloglarla sonuçlanıyor.

olmadık işler peşinde dedi ki...

LATİFE ve SİRAR :))

DELFİNA
aynen:) sağol bi de:)

AÇALYA
hazır ısınmışken devam... soğursak bi sakatlık olabilir ;)

HİLAL
aynısını gidip bi blogıra anlatsın bak neler olur:)

DAMLA,
Bayılıyorum tarzına:) harika bir seriymiş. hafta sonu ilgiyle okuyacağım...

blog işini aklıselim bi yerden öğrenmek isteyenler koridorun sonundaki KİTUBİ dersliğine kayıt yaptırsın. "gerek yok biliyorum zaten"ciler peşimden gelsin...

olmadık işler peşinde dedi ki...

İLKAY,
belli nüanslarla hepimiz yapıyoruz bunları bence... bu çizdiklerim hepsini tek tek gördüm, yaşadım, okudum ve de duydum inan :))

BLOGCU ANNE,
offf hem nasıl:( hayattan bezmek istemiyosan hiç deneme bence:)

k.i.s.d. dedi ki...

En çok buna güldüm Blog blog blog... ehihii

Ama bu sadece blog çin geçerli değil ki. Mesela ben aneanneme yaptığım işi anlatmakta çok zorlanıyordum (hoş imkansızı başarmak diyorlar buna halk arasında)

Bence bi de nine-torun, dede-torun nesil farkı serisi yapmalısın.

Bende bir kaç hikaye var. Özelden yazayım :)

gunebakan dedi ki...

yine süper olmuş.
bi de olaya gizem katıp, bloğunda kendini deşifre etmeyen, adını yazmayan, kim olduğu belli olmasın diye kocasına takma isim takan, misal eşim hödödö diye yazan, çocukların adından bu büyük çocuğum edi, bu da küçüğü büdü gibi takma isimlerle bahseden, bloğuna hiç fotoğraf koymayan, antin kuntin takılanlardan bahsetseneee :)))
deşifre olmak istemiyorsan git bi defter al ona yaz di mi ama...
gizem gizem nedir yani....nereye kadar :)))))

Kaymacina dedi ki...

Bende anneme anlatırken pek zorlanmıştım, kızım işin gücümbaşımdan aşkın deme bana bir daha dedi...

Hilal dedi ki...

geçen gün bir arkadaşıma, ne yapıyosun evde sıkılmıyo musun hep bebekle? başka birşey yapamıyosundur filan diye sorması (kışkırtması) üzerine, (bak ben de önemli işler yapabilirim gibisinden:) galeri anneyle uğraştığımdan bahsettim. biraz anlattım işte anneler çocuklarının fotoğraflarını gönderiyorlar belli bir konuda filan dedim. niye ki? ne amaçla? dedi. cevap veremedim. insanlar bundan sonra ikiye ayrılmıştır: bloggerlar ve blogger olmayanlar:) blogger olanlar blogger olmayanlara bence blog işinden hiç bahsetmesinler, tamamen, "koskoca kadın olmuşsun bunlarla mı uğraşıyosun (olmadık işler peşindesin)" tepkisi alır ve yok yere kalbiniz kırılır:))
Oip sen yaz yaz, sen yazdıkça çizdikçe biz açılıyoruz.

Hilal dedi ki...

yaa aynen Hilal, ben birinde bir arkadaşıma blogdan bahsetme gafletinde bulundum da, bana uzaylı muamelesi yaptı. nasıl yani? ne amaçla sorularına ben de muhattap oldum yani:)
bu arada OİP senin yorum bölümünü de sohbet alanına çevirmedim umarım:P

Red Riding Hood dedi ki...

:)) Çok yaşa Oip

fotograf penceresinden dedi ki...

hahahhaaa... bu diyalog hiç yabancı değil bana devamını bekliyorum :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

KİSD,
yollasana merak ettim. seve seve çizerim :))

GÜNEBAKAN,
ne demek istiyosun bakimm?? :) gizlenenlerin bi sebebi vardır helbet:) çizerim onları da ayıp ediyosun. başlarken demedik mi "çuvaldızı ele"

KAYMAÇİNA,
anneler hiç kabul etmez zaten bizim yorgunluklarımızı. onların zamanında oh-hooooo!!! :))

HİLAL (anne cafe)
yok yok uğraşma hiç boşuna. blogda 1, dışarda 0 bizim olaylar

HİLAL (lale fötölü)
yo rahat olun, takılın siz :))

RRH :)) hep beraber!!

FOTOĞRAF PENCERESİNDEN,
blogırlıkta malzeme tükenmez.. du bakalım nereye kadar:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

login delirmesi oldu, pardon:p

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

bir de blogunu çok fazla önemseyip "bu konuda yazayım da görsün yetkililer" hissi var ki evlere şenlik. sanırsın hürriyet'te yazıyor. (bazen bana da oluyor:))

Blackkitty dedi ki...

Süpersin :)

füsfüs dedi ki...

ben kimseye söylemiyorum oh rahatım:) keşke anneme de söylemeseydim, rahat yazamıyorum walla

Girno dedi ki...

turkcell adamlarını çaldı reklamda oynatıyo bile bu biiir, ikincisi yarın öbürgün fanların olursa tanımazsın bizi dimi :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

HÜLYA :))

BLACKKİTTY :)) teşekkürler

FÜSFÜS
N'apıyo anne??

GİRNO,
reklamı aynı anda izlemiş olabiliriz:o tam "ulan bu OİP'in üç boyutlu haline benzemiş" diye düşünürken geldi yorumun. Sonra dedim ki "kafayı yeme OİP... Sanki çok bi sanatçı falansın" diye haddimi bildirdim kendime.. Yalnız geçen benim 97'de çizdiğim ve bir broşüre basılan üç boyutlu OİP'lerimi buldum. Onaları da koyucam bir ara...

Girnocum, aşkolsun ayrıca kaç kişiyiz şurada:)

Yelish dedi ki...

Kadinin hayati blog olmus oburude blog ne diyor
ayyyne feciii ne feci :))))

füsfüs dedi ki...

oip annem birşey yapmıyor da okuduğunu biliyorum ya üzüntümü sıkıntımı yazamıyorum rahat rahat, hep sansürlü:)

Aslı dedi ki...

Şu anda dersteyim çocuklar verdiğim ödevi yaparken hadi bir göz atayım dedim, gülmemi tutamayıp kocaman bir kahkaha patlattım valla! 4. sınıf öğrencilerim zaten mutlu olup gülmek için bahane arıyordu, sayende dakikalarca karşılıklı kıkır kıkır güldük:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİSH,
Sorma :)

FÜSFÜS,
keşke söylemeseymişsin hakikaten...

ASLI,
Haha çok komik:D)) Biliyor musun benim oğlum da 4. sınıfa gidiyor ve aşırı kikirdek:))
Sevgiler

Aslı dedi ki...

Bilgisayar derslerinde dışarıda göründüklerinden daha da kikirdek kikirdek oluyorlar, mutluluktan galiba:))

beste dedi ki...

yahu kacirmisim ben ne guzel seri carpici, gercek cok derece yaratici bravo sana:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ASLI :))

BESTE,
teşekkürler!! :)

ChunLi Beauty dedi ki...

hihih bu yüzden bende tanıdıklarıma blog yazıyorum filan demiyorum :)