Sayfalar

8 Mart 2010 Pazartesi

Bir Blogger'ın Anatomisi - 11

34 yorum:

enne dedi ki...

Hah işte bu benim! Gizlenmeci blog:) Ama nedense akraba ve arkadaş çevremin tamamı beni okuyor:) Resimleri de kabak gibi koyuyorum. Allah bilir işyerinden de okuyan vardır ama çaktırmıyordur. O kadar yıl rumuz kullandıktan sonra da gerçek isme geçemiyor ki insan! Ben asıl gerçek adımı "enne" olarak değiştirmeyi düşünüyorum, nasıl fikir? Herkes beni öyle tanıyor nasılsa!!!

Magissa dedi ki...

Ben de "merakli" versiyonum :))

Leylak Dalı dedi ki...

Ben de birinci gruptayım ve sana bayılıyorum:)))

Zehra dedi ki...

süpersin:)) resimleri tamamlayınca haber ver merak ettiklerim var benim de:)

Selen dedi ki...

Gozlerimden yaslar geldi gene ! Super!
Su gelmedi mi bozulunan, gelince de "nerden cikti simdi bu yaa?" dedirten, simdilerde Acalya'nin korkusundan sobe, ebe gibi kelimelerle tanimladigimiz "mim"den de bahsedeceksin, degil mi?

Birben dedi ki...

Pazartesi sendromu falan kalmadı, hayat seninle çok güzel Oip:)))))))

Selen dedi ki...

" Sevgiliyle bugun.... " diye baslayan cumleler var bir de.

Red Riding Hood dedi ki...

Blog açmadan önce sanırım 1- hafta 10 gün o saçma isimleri bulmak için çalışanlar var .
'' Bilmemnenin Bilmemnesi , Şunun Kokusu, Nokta nokta ve noktası ,.... ve danası , o su bu su :D Ben bunlara ve buldukları akıl almaz isimlere şok olmakla yetiniyorum.Sanki bir çocuk bir koca yada bir iş onlarda var :)

Açalya dedi ki...

Aşk olsun Selen hanımcııım, Açalya profil resmine goril koyuyo, ondan korkuyom desen ya! bakıyom ben kimsenin iplediği yok, hala mim diyolar...o kadar da etimolojisine girdik lafın.

Açalya dedi ki...

Oip, ben yatmadan görmüş oluyorum, sen sabah koyunca bunları. Bir kilo biftek yemiş de yatmış gibi oluyom ama kilo almıyom.

é ℓ ℓ a dedi ki...

ay cok guldum supersin yine :) harika bir gözlemcisin cidden bak.

yeliz dedi ki...

hehe çok güjel olmuş. direkt isim yazıyorum ya ben yokum bu defakinde:( sormuşsun ya insanlar neden sevdiler diye. herkes kendinden bişeyler buluyor da ondan:) iyi haftalar

Ashley dedi ki...

:-)) Evde ne bulduysa çekenler , çocuklarının ve evde yaşayan diğer fertlerin fotolarını buğulaştırarak koyanlarda var . Eşinin herşeyinden bahsediyor ama fotosunu koyunca oraya bi gülen surat ekliyor yok bööle bişi ya :D Evdeki tozlu masa neden eçkilir ve neden o tozlu masalı fotoğrafa sanatsal bi isim koyulup milleti çekme çabası içerisine girilir bunu oldum olası anlamam. ( tozlu masa sadece örnek,başka şeylerde var annadın sen onu Oip teyze ) .

olmadık işler peşinde dedi ki...

ENNE,
seninki biraz devekuşu işi olmuş. bu arada madem yazdın söylim, tüm işyeri olarak okuyoruz seni gizli gizli ;) Ha-ha!!

MAGİSSA,
Hadi canım! :p

LEYLAK DALI,
:) herkes kendine yer buldu ya ona gülüyorum :D))

ZEHRA,
Picasso tablosu gibi bişi olacak ya neyse:)

SELEN,
Edicem tabi, mimsiz blogıra blogır demem ben:) Sevgili muhebbeti de var bide di mi? :))

BİRBEN,
bugün 08 Mart 2010. OİP hayırlı işler diler:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

RRH,
Bora bu hafta İngilizce dersinde Red Riding Hood'u okumuş:) ders notlarını görünce sen geldin aklıma:)

AÇALYA,
Yarasın o vakiT:)

ELLA,
hakikaten, resmen hüüp!! diye içime çekmişim alemi:) tenks

YELİZ,
fotoğrafını çektim blog camiasının:)

ASHLEY,
sen de az gözlemci çıkmadın ha kuzum;) üşenme çiz hadi bişiler:D)

blogcuanne dedi ki...

Ha haaa!

Ben en sonuncu kategoriyi kendime yakıştırdım - çocuğunun resmini gizliden gizliye koyanlar... Ama bak hiç tahmin etmemiştim birilerinin kupon gibi biriktirip ekleyeceğini. Bir düşünce aldı beni şimdi... :)

sirâr dedi ki...

ben twitter falan denedim olmadı.mailde de pas geçmişsin.googleda çağan bora falan yazsam adın çıkar mı acaba?bulacam seni oip!gerekirse hacker olucammm :PPP

Ashley dedi ki...

Canım sıkkın . 2 yıl oldu bişiler çizmeyeli.Moralim bozuk bakma buralarda gezindiğme ..Yapcak hiçbişiy yok!Ne kafadengi bi arkadaş nede gidilecek adam akıllı mekan.Annem bugün öğretmenlik dışında yapabileceği bi iş için seminere katılacak,düşün işte halimizi :(

Ozgur dedi ki...

Gizem benim ikinci adım leydim:) Küçükken en sevdiim kitaplar nerde bir sır, gizem, gizli kapalı iş... onlardı. Normal hayatta da kılık değiştirip geziim diyorum ama anlaşılıyorum:(

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

:)))Fiki Miki..... ay gebercem gülmekten bi gün yeminle. herkes nasıl da kendini biliyo? okurların da harika...

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

çok gerçekçi,doğal ve orjinal olduğu için insanlar bu kadar sevdiler sanırım.
bende bayıldım tüm seriye kahkahalarla güldüm:)

gunebakan dedi ki...

olur da bu kadar olur...
yarıldım gülmekten.
ben de çocuuun elini ayağını çekip koyuyom hep. büyüğün de sırtından fotusunu çekiyom. meşhur insanlarız vesselam, deşifre olmayalım. halk kim olduğumuzu anlarsa rahat bırakmaz.

dünya küçük kardeş, kiminle karşılaşacağın belli değil bu alemde ;)
iyisi mi gizem takılalım accık daha...
ellerine sağlık, valla çok güldüm yine...

bokbocesii dedi ki...

Sizi yaratıcı blogger ilan ediyorum ;))

Hilal dedi ki...

ohh şükür atlattık:)
şükür adım sanım açık seçik, ama tepki almadım değil neden kendi adını yazdın diye :P
neyse ben asıl tivitıra bakanda ve puzzle toplayan oip'te koptum:)))
eline emeğine sağlık...

olmadık işler peşinde dedi ki...

BLOGCUANNE,
Yaaa, sen kendini uyanık zannet daha:)

SİRAR,
Bissmilll..... :o
yetişin beni takip ediyolarr!! :)

ASHLEY,
herşey geçer gider, umudunu yitirme ve moralini bozma. hep olumlu düşünmeye çalış, bu çok işe yarıyor inan..

ÖZGÜR POİROT,
avatarda Ela var ya, sanki o yazmış gibi çok komiğime gitti tipi... :))

HÜLYA,
Yorumlar gerçekten şahane!!!

KAPKARA CAMDAN KELEBEK,
:) çok teşekkürler. Senin isim de bir kareye konu olabilirmiş bu arada:) enteresan!

GÜNEBAKAN,
böyle iyi bence de:)

BOBÖCESİ,
İyi bişi o di mi? :)))

HİLAL,
teşekkürler...

Calanon dedi ki...

Fiki Miki!!!En guzel cocuk isimleri valla, neden dusunemedim ki ben acaba?!!
Kupon gibi biriktirilip tamamlanan cocuklar da iyi fikirmis.
Supersin SUPER!

Yelish dedi ki...

:)

firdevs dedi ki...

puzzle grubuna koptum :)))))

ama ama devam edecek yazisini goremedim :(

KUZEY TAN dedi ki...

yine çok güzel. Ben takmaya üşenenim. Baba, anne, N. teyze diyorum mesala.
ayrıca kendini bulanık yaparım. nedeni gizem, puzzle değil daha güzel görünüyorum. Güzel olsam koymam mı açıkça resmimi

olmadık işler peşinde dedi ki...

CALANON,
Sen düşünemedin, çocuk kendine buldu işte öyle isim: AGET!! :D)))

YELİSH ;)

FİRDEVS, bitmedi daha:)

KUZEY TAN,
Seninki bu durumda, Aj.da Pe.kk.an'ın şu boya reklamındaki blur, puslu, filtreli görüntüsü hesabi olmuş:)

beste dedi ki...

insanlar korkuyor be canim ondan bu sacmaliklar ama sen cizince cok komik oluyor:))

Kral Çıplak dedi ki...

Ay bu tam ben iste:))))))
Cocugumun resimlerini tamamlayinca bana haber edin lutfen:)
Ay cok guldum! Aksam aksam nesem yerine geldi yaw:)

Fevkalade

poh poh perisi dedi ki...

ben bunu daha yeni okudum ve resmen koptum ofiste :) "pozları kupon gibi biriktirip tamamlıycam" bu mudur budur :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

BESTE,
:)) güldürürken öğreten adam OİP:))

KRAL ÇIPLAK,
Tamamladım, picasso gibi neyin oldu ama:p

POH POH PERİSİ,
:)) budur valla!!!