Sayfalar

9 Mart 2010 Salı

Bir Blogger'ın Anatomisi - 12

17 yorum:

Hilal dedi ki...

bir anatomi ancak bu kadar güzel olabilir OİP..
sevgiler

Açalya dedi ki...

yine yatacakken yakaladım bunu, gülümseyerek uyurum yine :o)

sirâr dedi ki...

olayı yorumlayışın insanoğlunu ne kadar iyi tanıdığını da dışavuruyor.evet haklısın.bu böyle :) raconu bu!

bokbocesii dedi ki...

hergün bekliyorum bu defa ne cizecek acaba diye :) supersin, ellerine saglik

olmadık işler peşinde dedi ki...

HİLAL,
OİP's Anatomy reytingleri altüst etti:) teşekkürler!!!

AÇALYA,
çok geç mi yatıyosun nedir?? (anne OİP)

SİRAR,
çok sağol :)

BOKBECESİ,
Bemn de merak eder oldum. Başta üçer, beşer çiziyordum, şimdi daha zorlaştı benim için de...

Beyza dedi ki...

Bayiliyorum bu anatomi serisine :) Harika. Eline saglik.

saricizmeli dedi ki...

senin izleyiciler de arttıkça artıyor:))

Ozgur dedi ki...

Hehehhee:)

Adsız dedi ki...

bir gazetede bant olarak yayınlansa ne güzel olur "BU" oip.
oip i bulsam sıkıştırıp öperdim.
nihan.

dsumay@gmail.com dedi ki...

tesadüf başka bir blogda gördüm.. nefis olmuş.. aslında senin çizdiklerinden sonra yazsam yazmasam mı bilemedim ama.. yinede tebrikler.. :))))

olmadık işler peşinde dedi ki...

BEYZA & ÖZGÜR :))

SARI ÇİZMELİ
Benim değil OİP'in izleyisi artıyor:D))

NİHAN,
:) teşekkürler!! sevgiler

DSUMAY,
korkutuyorum değil mi? :)) benim de aklıma gelmedi değil. "ne desek bişi bulur bu kadın" havası doğdu. rahat olunuz lütfen:)) teşekkürler!

Yelish dedi ki...

Ben ilk bastan beri soyluyorum bi gazetede kosesi olmali OIP nin diye.Olmadi biz OIP an club uyeleri olaraktaan bi el atalim bu ise :)

Msn'e koptum , bi de facebook var . bloggerlarin dedikodu mekani :))

kahvegibi dedi ki...

inanılmaz olmuş cidden. insanın dört köşe bir karakteri bu kadar ifadeye büründürmesi şaşılacak yetenek.

serinin 13. maşasında; blogu üst sıralarda görünsün diye "kalp kalp, garip şekil, ünlem ünlem (blog ismi) ünlem ünlem, garip şekil, kalp kalp" şeklinde blog adı olanlara da bir öpücük bekliyorum :)

füsfüs dedi ki...

kahve gibi koptum:))) oip rol çalma var:))

zeynep dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zeynep dedi ki...

12 seri blogu sessiz sessiz, okuyup okuyup hırsız gibi kaçanları da çiz! misal ben. severek okuyorum. evet.

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİSH,
Sen benim adıma hayal kurmaya devam et bakalım:) burada çizmek yeterince güzel benim için. bu yorumlar, ilgi rüya gibi:)))

KAHVE GİBİ,
çok sağol :D iyi hatırlattın. onları da not alıyorum ;))

FÜSFÜS,
yok yok ilham perisi o

ZEYNEP,
:D)) hoşgeldin!!! ve teşekkürler