Sayfalar

10 Mart 2010 Çarşamba

Bir Blogger'ın Anatomisi - 13

32 yorum:

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

kurbanda ortak danaya girmişler :))

Hilal dedi ki...

ne ortak evi yaa, yok artık :P
şaka sayıyorum çünkü böyle birşey gerçek olamazsanırım :))
bugünki anatomi beni fena güldürdü, nerden aklına geliyor bunlar bravo walla OİP

corcorella dedi ki...

oip :))

sELIFm dedi ki...

super yaa cok guldum :)) ellerine saglik

Defnenin Annesi dedi ki...

her sayfana girdigimde cok gülüyorum :-) Iste yine birseyler yolunda gitmiyorsa ve gülmeye ihtiyacim varsa ya defne video'su seyrediyorum yada tekrar sayfana gelip tekrar okuyorum...

Ashley dedi ki...

:-D

nohut oda dedi ki...

hadi cnm demek oyle şeylerde oluyor.. ben daha bir sürüye katılmadım galiba...
msn blog diye birşeydemı var bak ben onuda bılmıyorum..

k.i.s.d. dedi ki...

Serbest nötronlar hahahahha

İkinci adım şahane...

Çok güzel, çök kömik!

NzN dedi ki...

Çözdüm ben sayende blog alemini :)
Yeni başlayanlara kullanma ya da "kıllanma" kılavuzu olarak bastırmak lazım bence.

hayatto dedi ki...

Toplu terk girişimi süpperrr:))

sinem dedi ki...

Çok ince bir zeka ,%100 doğru tespit
ŞAPKA ÇIKARIYORUM .

olmadık işler peşinde dedi ki...

HÜLYA :) HE HE!!

HİLAL,
Yok yok aramızda bir espri o. Patenti de Özgür Anne'ye ait hatta:)

CORCORELLA & ASHLEY
:D)) HE HE!

SELİFM teşekkürler:)

DEFNE'NİN ANNESİ,
gel gel OİP Hanım Hayratı bu. Bedava güldürme aparatı:)

NOHUT ODA,
Güldürürken öğreten bloga hoş geldiniz:)

KİSD,
İlk iki kare benim de favorottim:))

NzN,
Hahaa! "Kıllanma klavuzu" şahane!!

HAYATTO,
;)

SİNEM
Çok teşekkürler :) şımartıyorsunuz...

Açalya dedi ki...

geç yatiyorum evet :o))) senin yüzünden hep! ;o) Tüm gün Dante`ye zaten, gece de bize kalsın...varsın uykusuz kalalım. Bizde verim düşmez ;o)
Bu seferki de çok güzeldi, eline, aklına sağlık.

kara kitap dedi ki...

önümüze gelene bir tekme!!! :)))

blog alemine rahatlamak,içimi dökmek için girmiştim ben ama burda da mı gruplaşmalar var? :)))

blogger anotomisi serisinden öğrenecek çok şey var çooook.

é ℓ ℓ a dedi ki...

"bi bloga kizdiklari takdirte toplu olarak terkederler"
evet kesinlikle öyle :9 hatta uzerimize saldirtip tuh kaka pozisyonuna dusururler..
ha bi de kendilerini melek gibi gösterip aslinda olayin tam olarak neden kaynaklandigini bile anlatmazlar, ne hikmetse onun arkasinda duran bloggerlarda olay neydi diye bile sormadan direk saldirisa gecerler :)
ve bu zat-i muhterem, ne kaka durumuna dusurdugu bloggerin savunmasini yayinlar, ne de onu destekleyenlerinkini. sadece ve sadece isine gelenleri yayinlar.
böylelerinin gazabina ugramamak icinse paylastigi seyler bok gibi bile olsa ooo bebegim on numarasin diye sahte pozlar takinip yag cekmek zorundasindir..zira bu kisiler kamuya actiklari yorum kutusunda sadece pohpohlanmayi beklerler, olumsuz elestiriye gelemezler, egolari zedelenir.

devamini bekleriz. supersin her zaman ki gibi

kahvegibi dedi ki...

valla gene super olmuş.

ben dünkü blogunun adının üstte çıkması için abidik gubidik ikonlar koyanların yanına bir istek daha ekleyebilir miyim?

hani hediye dağıtıyorlar ya.

size bi ruj vericem ama, önce beni izleyin, sonra blogunuzda benim hediye dağıttığımı yazın. sonracığıma buraya yorum bırakın. beni çok sevdiğinizi, ne kadar muhteşem bi insan olduğumu anlatın. sonra gelip kulunçlarımı ovun. ondan sonra random.orgla çekiliş yapıcam :)

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

haha süper tespit:)

hatta önümüze gelene bir tekme yapan grubun başı daha bir popüler, takip edilen olur. diğerleri onun etrafında toplaşır.o kimselere pek yorum bırakmaz.lütfederse yorum yazar:)

bir de son yorumdaki hediye dağıtıp karşılığında istekleri bitmeyen bloglarada bir el atsanız harika şeyler çıkacak gibime geliyor.

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA,
Verim düşerse müessesemiz sorumluluk kabul etmez:p

KARA KİTAP,
NzN'ın dediği gibi iş kıllanma kılavuzuna dönüyor, hadi hayırlısı:)

ELLA;
Vay anam vay!! ne dertliymişsin sen meğer:( valla o derecesine tanık olmadım, anlatıyorlardı, doğruymuş demek. şaştım!! :o

KAHVE GİBİ,
Son verdiğin örnek bir WOW uygulamasına benziyor. Ticari bloglar deniyor o yöntemleri bildiğim kadarıyla. Bizim gibi sade vatandaşlara pek uymaz yapan varsa eğer...

KAPKARA CAMDAN KELEBEK,
kısaca KCK desem? ben yorumlara cevap vermeyenlere bir anlam veremiyorum. cevap alamayıp da hala yorum yazanlara ise diyecek bişi bulamıyorum. sonuçta blog sosyal paylaşım sitesi. paylaşıyoruz, etki-tepki oluyor, zenginleşiyoruz bana göre...

kahvegibi dedi ki...

Yok canım, ticari bloglar değil. İnsanlara teşekkür amaçlı ama işte böyle şartlarla vs ego tatminine dönüşüyor.

Yoksa o ticari bazı kampanyaları biliyoruz. Bu bahsettiğimiz bambaşka :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

bildiğin varsa bana mail atar mısın? merak ettim nasılmış diye.
olmadikislerpesinde@hotmail.com

kahvegibi dedi ki...

Gönderdim :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

:O hem de bir sürü!!! böyle yaygın olduğunu bilmiyordum inan. şimdi anladım demek istediklerinizi. teşekkürler;)

Ozgur dedi ki...

Çizimler çok cin kardeş. Kümelenme fikrine bayıldım. Çok da güldüm. On sayfa yazıda anlatacağımız şeyi hop bi kalemde çıkarıyosunnnn...

Beraber bi flash oyunu filan mı yapsak acaba?

Bir bloger bir bloger gel beraber bi bişi dükkanı açalım demiş...

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZGÜR,
bu kadar olur!!!! şimdi senin siteye girdim dürtüklemek için. "gel bak senin eve girme muhabetini çizdim" diyeceğidim, bi baktım sen buradasın:D))))

:)) varım ben!! bi bişi dükkanı açalım:D))

Calanon dedi ki...

Bu cizimler komik kutulardan bilimsel kutulara dogru gidiyor, daginik notronlar birlesiyor!!!

Yine ve yine HARIKASIN!

özgün dedi ki...

ödülün var bende oippp :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

ya sorma :) ama inan cok daha beterleri var.

bu arada ben de katiliyorum diger arkadaslara.blogunu izlesinler diye sart kosup rusvet dagitanlarada el at :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

CALANON,
Bilim ve OİP sayısı çıkaralım o zaman:) nötronlar, iyonlar....

ÖZGÜN,
Teşekkürler!!

ELLA,
Tamam... Rüşvet çetesini çökerticem Allahın izniyle :p

beste dedi ki...

degisikler olmus blogunda cok da hos olmus. Blogger birliklerini cok guzel cizmissin ama hikaye de carpici ha :))

Emre dedi ki...

Bayıldım bayıldım, hepsi süper, çok doğru tespitler, devamlarını büyük bir merak ve heyecanla bekliyorum.

babycakes dedi ki...

önümüze gelene bir tekme mi?? koptum vallahi:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

BESTE,
Ben taşınmadım ama blogumu dekore ettim yeniden:)))

EMRE & BABYCAKES,
Çok teşekkürler:) sevgiler