Sayfalar

16 Mart 2010 Salı

Bir blogger'ın anatomisi - 15

37 yorum:

Ege'nin Annesi; dedi ki...

harikaydı:)))

Magissa dedi ki...

cocugu bokuyla gulle oynayan sigarali kadin super :))

Açalya dedi ki...

Genel izleyici :o)))

İlknur dedi ki...

Son iki anatomide ben koptum artik. Tespitler super. Sanirim blogun kapisini kilidi vuracagim sonunda :)

Ozgur dedi ki...

Eee katilamiyciim, cunkum anne bloglari böyle. Benim öteki blogum xrated, bi tane de itiraf blogum var. nihahahhaha.

Valla bi kere şarap içmeyi özledim dedim, tuuhhh anne blogunda hem de dediler, ürktüm ben. yazamam öyle sevişerek evlendik filan.

Ozgur dedi ki...

Ek gıda olayı öyle fekat...

Haydins dedi ki...

:) Çok gülüyorum ben bunlara..Aile salonu :))))))

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

aaa ben kabak gibi rakılı fotoğraflar koydum. "aaa anne blogunda ne rakısı" diyenler ya bana denk gelmedi ya da benden tırstılar.

kara kitap dedi ki...

ben de okuyorum okuyorum allah'ım herkes ne kadar mutlu mesut yaşıyor,ideal hayat diyorum.o görünen yanıymış,bir de karanlık yanı var yani.bba serisi çok şey öğretti bana çooook. :)))

anne müdürü dedi ki...

doğru söze ne denir? zaman zaman yaptığımız tespitler önümüze böyle karikatürize edilip konunca daha da hoş oluyor:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

EGE'NİN ANNESİ,
HAYDİNS,
AÇALYA,
:))

MAGİSSA,
benim de favorim ;)(kırp)

İLKNUR,
sinir bozucu etki mi yapıyorum yoksa ?!?!! :o

ÖZGÜR,
ohh be!! katılmayan biri çıktı sonunda:) yalnız tabi ben takıldığım çevreye ilişkin izlenimlerimi aktarıyorum. eee blog dünyası derya deniz tabi.
yazma sakın öyle şevişmeli içkili yazılar, BTÜK ceza keser sonra!! :D))

HÜLYA,
yeri gelmişken söyleyeleim madem, hiç tasvip etmedik blog alemi olarak bu durumu. Cık cık... sana üç post kınama cezası veriyoruz.

KARA KİTAP,
Wonderland'e hoş geldiniz!!! :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

ANNE MÜDÜRÜ,
umarım herkes için öyledir :O :p

Emre dedi ki...

"Bugün sevgiliyle yağmurda yürüdük", yani neden sevgilim değildi sevgili o aynı zamanda başkasınında sevgilisi olabilirmiki?
sanki bir isimmiş gibi :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

hahahahahah :))) Allah senin iyiligini versim bacim yaaw :))) Iyi ki sabah 8'de ise gelmisim, sagimda solumda kimse yoktu da 14 ve 15'i kahkaha ata ata okudum :))) Sen beni guldurdun, Allah da seni guldursun :P

Red Riding Hood dedi ki...

Çok elitiz :) ek gıda :D 50 yorum :D

corcorella dedi ki...

OİP :))) cınsel ıcerıklı bloglarda var ama surulerı farklı sanırım :))

eglencelıydı tesekkurler ....

füsfüs dedi ki...

niye sevgilim değil sevgili o bana da çok enteresan geliyoo:) kıza aşı yaptırdık gibi bişey mi acaba:))
genel izleyiciye koptum yalnız:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

EMRE & FÜSFÜS,
blog jargonu o. sevgili=koca=bey=eş=herif

ESRA,
Amin kardeş:) cümlemiz gülelim hep:D))

RRH :D)

CORCORELLA,
dediğim gibi benim takıldığım alemde yok öyle cinsel şeyler. ben daha kocasının elini tutan bi bloger bile görmedim bu alemde. çok seviyeli buraları...

Defnenin Annesi dedi ki...

Biliyormusun son günlerde buna benzer seyler düsünüyorum. Almanyadan geleli 1 yil oldu, sokakta cok nadir düzgün insan görüyoruz, kendi gibi olan, ö... gibi araba kullanmayan, cocuguna yaris ati gibi bakmayan, sonradan görme olmayan. Nerde bu bloggerlar, bende bilmiyorum walla... :-)

Birben dedi ki...

Hepsi tamam da, o iki kutucuk içine o kdar mimiği nasıl veriyorsun şaşırıyorum.

Da Oip'nin Şifresi:p...

NzN dedi ki...

"Ne bakıyosunuz!Ben blog yazmıyorum ki!"
yine pek süpper

olmadık işler peşinde dedi ki...

DEFNE'NİN ANNESİ,
Aramasın gözlerin, o şimdi Blogger :)

BİRBEN,
Ebet, şifre bu:) bu kutukafalar da Blog Şövalyeleri;)

NzN,
:)

Burcu dedi ki...

çok beğeniyorum bende bu seriyi, fenomen oldun resmen bunlarla :)) hepimizin yaptığı ama yaklaşımın sayesinde rahatsız etmeden takip ettiğimiz şeyler oldu :))

Selen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Selen dedi ki...

Yine süper !
Bir de efendim bu bloggerlar kendi aralarında birleşip böyle gazete, dergi tadında birşeyler hazırlıyorlar. Buralara davet edilmeyenler bozuluyor, hatta anladığım kadarıyla kendini editör ilan eden şahsa sitemler gönderiyorlar. Davet edilenler kendi bloglarını ihmal edip yeni oyuncaklarının reklamını yapıp duruyor falan.. buna da değinelim lütfen :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

BURCU,
Teşekkürler. Çok sevindim böyle düşünmene:)

SELEN,
Aaa bende yapıyorum o dediğinden:) Selen'den anatomi açılımı geldi iyi mi? :)) bak bunu da çizelim hakikaten..

beste dedi ki...

benim oglanin hayali buyuyunce sarap icmek ve motora binmek ordan biraz yirtiyoruz:) ama daha seks yasantisi yok, pek bahsedebilecegimide dusunmuyorum abazanlar basar valla allah muhafaza:) sahane seriler bayildim

Calanon dedi ki...

OIP, yine 12'den vurmussun. Hepimiz mutluyuz, hepimiz devamli aktiviz, superiz, hic kotu gunumuz yok, hep parti hep parti!!!

Beste, oglanin hayali buyuyunce sarap icmek ha, super! Bizimkinin de ilk ogrendigi kelimeler beer ve wine idi. Arada da parmagini bira sisesinin agzina sokup sokup yalardi, mmmm diye diye! Amanin bir sey degil blog dunyasindan iyice men edilecegim bu itiraflarla :P

buketbukethayaller dedi ki...

OIP iyice gözünü karartmis! Dur bakalim , baska neler gelecek? ;-)
Cizimlerinizi cok cok cok begeniyorum! Nasil muzur bir beyindir bu ? Seviyorum böyle beyinleri! :-D
Not*: Duydum! Vallahi duydum! Daha dogrusu okudum. Taco ve buritolari kombinlemisler!!! Hih,gözümüz aydin! Kombin kelimesi iyice yerlesti, gitmez artik. Yakinda tepemize de cikar. Uyumadan önce biraz daha biraz daha diyerek salak salak oraya buraya tiklamanin bana cezasi budur iste.
*hatirlayiniz: kurufasülye-pilav kombini ;-)
Yarin bir gün Bilmemne Amca`dan da onu duyacagiz, diyorum bak :-)

olmadık işler peşinde dedi ki...

BESTE,
hay küçük adam, hayalini yesinler:D)) ay ay bahsetme zaten, üşüşürler dediğin gibi:o

CALANON,
Bişey mi içtik toplu olarak, n'olduk bilmem ???:D))

bu çocukların olmadık şeyler içme merak nedir bilmem? benim minik de soda içiyor lıkır lıkır. ağlıyo falan vermezsen :O

olmadık işler peşinde dedi ki...

BBH,
çok teşekkürler gerçekten:) izninle bu kuru- pilavı aynen çizmek istiyorum:) daha iyisini bulana kadar en iyisi bu:D)) haha!!! (bugün tam da bu kombin olayını araştırdım, aklım tavana vurdu yeminle, oy oyyy)

buketbukethayaller dedi ki...

Reca ederim , reca ederim. ( Kibar blogger :-D )
Istediginiz gibi cizin! Benim de simdi kafamin üstünde ampüller yanmaya basladi, kutukafalar görmeye basladim, Bilmemne Hanim`in bilmemne kombini, Osman Amca`nin kuru-pilav kombini falan :-)))
Tesadüfe bayildim, benim cekirge muzur beynim kendine bir usta muzur beyin buldu, temasa gecti belki de :-))

margo dedi ki...

ellerinize sağlık..
bende bir blogda annenin sigara içmeye başladığını lanetleyen insanların yorumlarını okurken çok garipsemiştim..
blogger dediğin ideal annedir,hata yapmaz,eşiyle arası şahanedir,çok anlayışlı bir eşi vardır :)
ve zenginse daha ne :)

Anne Café dedi ki...

E kimse mutsuz görünmek istemez ne yapalım? Bu da böyle bir dünya... Dışarıda ancak en yakın arkadaşımıza anlatmıyor muyuz garip hayatlarımızı? Bir de ben şahsen okumak istemem üzüntülü şeyler... gerçek mi gerçek, o ayrı ama blog okuyacaksak da içimizi açsın istiyoruz galiba...

olmadık işler peşinde dedi ki...

BBH,
Hakikaten tema ve hatta kısa devre oldu sanırsam:)

MARGO,
Ohh no!! 10 kusurlu haraketten biri malesef. Anne blogları dumansız hava sahası:) olabilemez

HİLAL,
Şaka bi yana ben de pek yazmıyorum öyle dertli, şikayetli yazı...

öykününannesi dedi ki...

şu ilk kutu kadın varya duvara yaslanmış, romantik...
kopar beni oyiippp :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Kopma lazımsın:)