Sayfalar

18 Mart 2010 Perşembe

Bir Blogger'ın Anatomisi - 16

18 yorum:

apsuwa dedi ki...

süpersinzzz herzaman ki gibi on numara olmuş, iyiki ç.suyu/tuz ruhu bir kombin oluşturmamış :))))

ayçobanı dedi ki...

Sessiz sessiz okur giderim hep ama yok bu anatomi serisi sonrasi, hele ki su cok komik buldugum "kombin" versiyonu sonrasi sessiz kalamayacagim!! Ellllerinize, düsüncenize saglik!! Harika!!

füsfüs dedi ki...

fanilalar güzel temizliyor hakkaten:)

é ℓ ℓ a dedi ki...

hahaha halkin icinden kombinler :) bu arada turkce de kombin diye bir kelime yoktur arkadaslar.

kara kitap dedi ki...

oip'im yine cuk oturmuş.şu kombin meselesine ne zaman el atacaksın diye merakla bekliyordum.bir de nerden aldıklarını ve fiyatlarını yazıyorlar,o kısma bitiyorum işte.tamam anladık sen zenginsin ve imitasyon bir kolyeye 200-300 TL veriyorsun ya da bir çantaya 500-600TL anladık da kardeşim o kadar parayı daha iyi şeylere harcasana.evet yurdum insanının %70'i maalesef yukardaki kombinleri yapmak zorunda.

Haydins dedi ki...

Yakında yayınlanır temizlik yaparken de bunları giyiyorum diye şüphe yok :)

sirâr dedi ki...

O.i.p cim traji-komikleşiyor seri gittikçe :) Ben derim ki yana bir anket koyuver.Bir dahakinde neden bahsedeyim diye :P

Selen dedi ki...

Ben bu 'kombin' kısmını kaçırmışım yahu. Dur hemen biraz blog gezip, dersimi çalışıp geri geleyim.

olmadık işler peşinde dedi ki...

APSUWA, neyseki!!!! :o

AYÇOBANI,
ya işte böyle çözerler:)) neyse, hoşgeldiniz o vakit:)

FÜSFÜS :)) haha evet!

ELLA,
Blog alemi kendi jargonunu yarattı zaten:)

KARA KİTAP,
Bende uçlu kalemle, harita metod'u kombinledim:))

HAYDİNS,
OİP trendsetter olacak diyosun? ;)

SİRAR,
Nereye gittiği meçhul... çiz çiz bitmiyor yeminle:)

SELEN,
Geç buldum çabuk soğudum kombin işinden. Kıyma kendine, buradakiyle yetin derim...

Delfina ; dedi ki...

ahahahhaaa gözlerimden yaşlar gelerek okuyorum,muhteşem. :) bu seri hiç bitmesin,sen sıkılmadıkça çizmekten tabii

beste dedi ki...

aaa ben kombin olayini kacirmisim hay allah:) ya birde burnundan kil aldirmayan asla yazilan yorumlara cevap vermeyen yada baska bloglari ziyaret etmeyen etse de asla yorum birakmayan kasintilari cizsene:))oyumu verdim canim

buketbukethayaller dedi ki...

Delisiniz ya! :-)
Dünden beri ilk defa bu kadar uzun süreli elektrik kesintisi oldu, neyse simdi OIP`e kavustum da rahatladim.
Annem zamaninda camasir suyu-tuz ruhunu gombinledi de , hastaneye zor yetistik! Böylece ögrendi ikisini karistirmamayi. Meshur baba göbegine sahip babamin yüzey alani büyük atletleri de evin en iyi temizlik bezi kaynagidir :-D Kendi elimle o atletlerle koltuklarin,sehpalarin tozunu almisimdir. Bence oldukca cevreye duyarli bir davranis. Annemi destekliyorum, oy canim benim ya. *anneyi özle*
Modadan anladigini iddia eden* bir kutukafa eksik ama ;-) Yoksa gelecek mi??
Sevgiler,
*Iddia etmek kelimesi birisine imali saldiris anlaminda degil de kendi kisisel fikrini belirtemeden , tarafsiz olmak/anlatmak icin kullanilir, ben de o sekilde kullandim

olmadık işler peşinde dedi ki...

DELFİNA,
Sizi bilmem ama asıl ben müptela oldum:)

BESTE,
ne o öyle "ulu manitu" gibi:p

BBH,
İçerik ortağım oldun iyi mi:) Önce moda bloglarını incelemem gerekir onun için. Biraz zaman :)))
sevgiler

Ozgur dedi ki...

Yok bu defa faka bastim. Ne soyledim, ne soyleyeni gordum. Gezinmiyorum demek ki pek...

* YeLiZ * dedi ki...

Besteee
bundan sonra bana yazma
sana yazjmiyciiiim , cool takiliyorum
Bahcendeki ciceklerede bakmiycam , haberin olsun ;)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZGÜR,
herşey kitaplarda yazmıyormuş demek :) (günün hayat dersi)

YELİZ,
Beste Hanım, cevap veremeyecek kadar meşgul, beni yolladı.. Duramaz o, bakar diyo:)

LaTiFe dedi ki...

Seri yine mükemmel bir şekilde devam ediyor, eline sağlık OIP :)
ben de bu kombin konusunu kaçırmışım, hala sağlam bir blog okuyucusu diilim, ondan galiba..
ne zamandır dicem unutuyorum, moda bloggerları hakkında da çizebilirsin, yorumlarda gördüm gerçi bu öneriyi.
bisiklet yerine cavalli elbise alan ayşe arman da yazısının sonunda moda bloggerlarından bahsetmiş:

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/14060500.asp?yazarid=12

olmadık işler peşinde dedi ki...

LATİFE,
Sağol:) Pazar günü çalışıcam bakalım zaman olursa dersime :))