Sayfalar

23 Mart 2010 Salı

Bir Blogger'ın Anatomisi - 18

38 yorum:

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

: )))))))))))))))))))))))))))) koptum

Red Riding Hood dedi ki...

Çok güzel olmuş .Ben koptum iyice internetten ,takip konusunda da oldukça geri kaldım sanırım .Eline sağlık

Ben Deniz dedi ki...

Kabul ediyorum ben anatomi bağımlısı oldum...Bu durumdan kurtulmak için kendime bir silikon tabancası almalıyım hemen :)

Selen dedi ki...

Ben de bagimli oldum yahu.. Gelin toplu terapi yapalim kendimize.. Merhaba ben Selen, anatomi bagimlisiyim. Gunde seksen kere girip yeni seri yuklenmis mi diye bakmadan duramiyorum.

anne müdürü dedi ki...

ben tanıyorum böyle birilerini:)

noranıngemisi dedi ki...

Klozet kapağından gelin tacı yapacaklar yakında, yani benim düğüne yetişir en azında :)) Vööööög hakkında da bişeyler çizmelisin :))

nalan dedi ki...

fışır fışır.
aboovv :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ZEYNEP, :))

RRH:)
sen yorulma ben sana mail atarım çalışkan anne:))

DENİZ:) ha ha haa!! :D))

SELEN :) çok şekersin :D))) HAHAAA!

ANNE MÜDÜRÜ,
mümkün değil, tamamen hayal mahsulü;)

NORA
Vöööğğğk :)) şaşırmam valla:)

NALAN,
yaaa!!:)

İlknur dedi ki...

super diyorum baska da bir sey demiyorum :) yilbasi agaci :P

cemre dedi ki...

valla süper olmuş bende kendimi frenlemesem aynen böyle olucam kendimi gördüm bian çok güldüm saol:)

kara kitap dedi ki...

kesinlikle zeki bir kadınsınız.espiriler zeka dolu.:))) ben özellikle "şaş" gibi ünlemlerinize bayılıyorum.

margo dedi ki...

sürekli e alışveriş sayesinde verilen promosyonlara bloggerların ilgisi hakkında bir yazıda olabilir :)

anatomi fans diye blogger hesabımı açsakki ..
birde bu var tabi,,otabokablogger.blogspot.com :)
her konuya bi adres alıp yazmaca.
bu benim yaratıcılık blogum,bu günlük olarak kullandığım,bu satış yaptığım blogum, :P

ellerinize ve zekanıza ,tespitlerinize sağlık :)

annemineli dedi ki...

Canım çok begendim.Paylaşıma teşekkürler.Sevgilerrrrr...

éLLa dedi ki...

on numero :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

İLKNUR sağol:)

CEMRE, allah kurtarsın:)p

KARA KİTAP, çok teşekkürler efem, tevccühünüz:)

MARGO, çok teşekkürler.. eee blogspot adresleri bedava olunca kapışan bitmez tabi:)

ANNEMİNELİ, teşekkürler:))

ELLO, :D)) sağol!

Meral Erdoğan dedi ki...

hepsi zeka dolu hem de incesinden :) kesinlikle bayiliyorum... hem de hepsine :) cikislar alip panoma asmaktayim izninizle...

Adsız dedi ki...

evlen benimle OİP!
OİP annene söyle kendisindeki yetenek ve zeka güzel sanatlarda okuyanlara on basar.
belki benim gibi 4 sene boyunca blog takip edip , o 4 sene boyunca blog açsam mı acaba diye düşünen tiplemeleri de anlatabilirsiniz.
sevgiler.hiç tanımadan felaket bir sempati duymaya başladım sana.(siz hitabını kaldırıyorum bundan böyle.)nihan.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Meral Erdogan,
Çok teşekkürler gercekten:)) izin ne demek?!! Mutluluk duyarım ancak:)))

Nihan,
Ne diyeceğimi bilemiyorum!;))) çok çok teşekkürler:)
OİP tamam diyor, hadi hayırlısı verdim gitti!!!! :)))) hah ha!!
Sevgiler

Açalya dedi ki...

:o))))) bu da cok guzel!

Beyza dedi ki...

süper :)) Ben de o moda bloglarini takip ediyorum iyi mi ama henüz kendim uygulamaya gecmedim :))

Yelish dedi ki...

o kadar yazdim yollamadi hain blog.Tekrar deniyciiim
Ben bayiliyorum bu bloglara , nelerden neler yaratiyorlar di mi :)
%99.5'ini giymeyecek/takmayacak olsamda yaraticiliklarina hayranim

fisir fisir ! heheheh

Fevkalade dedi ki...

Ayyy, bunlari okuyunca, yeteneksizligime adeta seviniyorum OIP teyze. Taki aksesuar, yuzume gozume bulastirip, anatomiye konu olacagima, oglumun resimlerini yapboz yapip koymayi yeglerim desem:)
Iyiki varsin, iyiki:)

Adsız dedi ki...

Süper, bir de hediye olayı var. Bir çekiliş yapıp birbirlerine hediye alma, gelen hediyeyi beğenmeme durumunuda çizsenize

Dilara

Selen dedi ki...

ya bir de yorumlarda ortaya çıkıp yazarın havasını alan uyuz uzmanlar var. Ben özellikle yemek bloglarında görüyorum bunları. Mesela simit tarifi yazmış birisi, altında yorum 'ben 99 senelik simit ustası Muharrem, simit böyle yapılmaz! Böyle saçma tarif olmaz! gürrr!'
O ne yaa öyle? Simite yakın birşey bile olsa bir sürü gariban mutlu olacak, ne bozuyorsun olayı. O kadar çok biliyorsan doğrusunu söyle o zaman.. Çok sinir oluyorum, bak dolmuşum nasıl. Ohh, içimi döktüm rahatladım.

füsfüs dedi ki...

ben donu kafasına takıp şapka süsü vereni de gördüm ya, hiçbirşeye şaşırmam artık bu hususta:))

Anne ve Bebisi dedi ki...

hahahahah Selen'e ve simit ustasi olayina koptum hahahahaha :))

Selen, sende de var potansiyel, OIP'e cirak olsana :P

Emre dedi ki...

Kendimi silikon tabancasıyla nereye mıhlasam yakışır acaba, ayrıca hiç kullanmadım o mereti, bir bilen yardımcı olsun, süpersin OİP süper:)

Yeşim dedi ki...

Harikasınız.....

İLKAY dedi ki...

Biri seni mimlemiş benden söylemesi
imza bir dost

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA :))

BEYZA,
bir büyüğün olarak izlemede kal derim :p

YELİSH,
Ben de:) yani 99,5 ;)

FEVKALADE,
reca ederim:D)

DİLARA,
İstek listesine aldım:)

SELEN,
Yapma etme bi rahat ol:) Onlardan her alanda var. Onlar aramızda... çok yakınımızda... şşşhhh!!! gözlerini kapat, güzel şeyler düşün:)p

FÜSFÜS,
ohannesburger!!!!:o gerçek mi??

ESRA,
Selen ve bir de Buket Buket Hayaller'i işe alıcam:))

EMRE,
Yatağa mıhla derim ;)

YEŞİM, :) teşekkürler!!

İLKAY,
Çok cesursun:D)) haha şaka yaptım. Mimi gördüm ve çok sevdim. Azıcık daha toparlayınca yazıcam söz:)

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

:))) aa bu benim iştee:)))

Magissa dedi ki...

Amanin neler kacirmisim. Galiba en cok buna guldum ben anatomi serisinde. En gicik oldugum bloglar bu kategoriden diye herhalde. Bi de hem silikon tabancali hem saldirgan modeli var bu rukus modacilarin ki hic cekilmiyor. Boncuk yapistirmayi "ben buldum, benim icadim" diyebilecek kadar sahiplenenler...

Selen dedi ki...

Etim senin, kemigim benim OIP usta. Ben simdi gereksiz taramalardan kacinarak bir sayfa dolusu kutucuk cizmeye basliyorum bu gazla.

olmadık işler peşinde dedi ki...

KCK,
:) hehe!!

MAGİSYA,
"Boncuk yapıştırmayı ben buldum!!" örneği tam Magissalık şahane!!:)) ama dikkat et o dediklerin gelip seni bulmasın sakın!!.. Allah muhafaza, alemde "BONCUKLU MAGİSSA" diye anılmanı istemem bak! :D))) (püskürerek gül)

SELAN,
Aferin çekirge:) yalnız o "gereksiz tarama" ayrıntısı gözümden kaçtı zannetme!! Nur içinde yatsın Oğuz Aral...

Burcu dedi ki...

yine süper olmuşşş süper oip'cim :))

babycakes dedi ki...

Gene koptum gittim:))) gözlemlerin müthiş..

olmadık işler peşinde dedi ki...

BURCU,
teşekkürler:)

BABYCAKE,
sağol!! :)

KelebekGibi dedi ki...

:D :D :D