Sayfalar

29 Mart 2010 Pazartesi

Bir Blogger'ın Anatomisi - 19 (Tefal Yemek Şenliği)

20 yorum:

Magissa dedi ki...

Tabii ki yine sahanesin, soylemekten bikmiyorum - da o geri plandaki "anneaa"lar beni en cok gulduren.. :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

MAGİSSA,
Çok sağol:D) anneaaa'ların özel bir yeri oldu artık sanırım:)

poh poh perisi dedi ki...

aynı mekanda olup anatomiyi ve yazdıklarını sevdiğimi söyleyememek kötü oldu :)

blogcuanne dedi ki...

Derin erken gelmeseydi ben de orada olacaktım! Ve seninle de tanışmış olacaktık! Tüh!

Burcu dedi ki...

bende bekliyordum bizle ilgili o gün gözüne neler takıldı diye. ama "bir ara" yer vereceğin ayrıntıyı ayrıca merka ediyorum :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

POH POH PERİSİ,
:) çok teşekkürler, duymuş kadar oldum!! :)

ELİF,
Üzüldüğün şeye bak:) Derin geldi artık sağlıkla, bi punduna getirip tanışırız:))

BURCU,
ha- ha-haaah!!! çok gözünü çıkarmıyım dedim ;) sevgiler

Ozgur dedi ki...

Beceriksizim diye çağırmıyolar beni:(

k.i.s.d. dedi ki...

Noliy??? hehehehh

Ahh ben bu dağlardan bi kurtulayım dağıtacam toptan ortalığı ama... hehehh

neyse... ciddiyete devam :)

ezgilimelodi dedi ki...

Çok güzeldi:))

Açalya dedi ki...

:o)) yemek blogu olmak varmis.

Adsız dedi ki...

Cok gülüyoruz size:)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZGÜR,
Ben çok becerikliyim ya ondan çağırdılar diyosun?!? :)) Evet peki açıklıyorum, "şöyle yapın böyle yapın diyen şef" bendim o gün!!:)

KİSD,
Seninde ayarın yok kardeş:) Bi dağ bi Napoli, bünye tam dağılacak ha!:))

EZGİLİ MELODİ & ADSIZ:) teşekkürler

AÇALYA, valla diyorum;)

Fevkalade dedi ki...

Bakin iste, bu anatomiyi, hic uzerime alinmadan okudum:)))
Biz simdilik, odullerle desarj oluyoruz. Allah'ima cok sukur, onu bulamayanlar da var tabi:)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

şimdi o şarap içip kaynattığın bloggerın sayfasından geliyorum. pek hoş sürpriz olmuş anlaşılan.

melda dedi ki...

senin de orda olduğunu bilseydim bir "anatomoyi seviyoruzzz!" da benden gelecekti bak. :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

FEVKALADE,
Ohh iyi bari, dokundurmadan geçebildim nihayet:)

HÜLYA;
Hem nasıl? :) Tefal sponsorluğunda çok güzel bir buluşma yaşadık Damla'yla. Ölçsen biçsen bu kadar cuk oturmazdı.

MELDA,
:O Ben biraz geri planda kalmayı yeğledim ve isimsiz katıldım. O nedenle bu fırsatı kaçırmış olduk... Bakarsın bi zaman başka bi yerde.. neden olmasın? :))
Teşekkürler ve sevgiler

Red Riding Hood dedi ki...

Yine harikasın.:)Vaay demek birde tefalin mi oldu şimdi ? :o)

olmadık işler peşinde dedi ki...

RRH,
Çok sağol:))
Evet ya, çıkışta hediye ettiler, şok geçirdik:) Nutricook diye yeni nesil bir düdüklü tencere. Uzay aparatı diye boşuna demiyorum, 4 programlı falan acayip bişi. Merak eden şuradan görebilir.

Adsız dedi ki...

Gel bişi dicez:) bu tip laflar çok komik:)
Yasemin

ChunLi Beauty dedi ki...

harikasın ya!! günüme neşe kattığın için çok teşekkür ederim :P neyse okumaya devam durmak yok :)