Sayfalar

31 Mart 2010 Çarşamba

Bir Blogger'ın Anatomisi - 20

26 yorum:

Hilal dedi ki...

hahahhaaaa
yaa OİP sabah sabah karnım yarılacak gülmekten.. harikaydı...:)

Açalya dedi ki...

puahahahah yatmadan yakaladim

noranıngemisi dedi ki...

Sabah Sabah koptum :)) Bazı insanlar içinde bloglar sosyalleşme alanı ama :)

saricizmeli dedi ki...

Kih kih, ilahi OIP. Kocaya okutmuyorum seni, gülerken acıyor omzu:))

zühra dedi ki...

süper ya...

bilge ve annesi dedi ki...

Kahkahalarımı anlatmaya kelimeler yetmiyor... tebrikler

olmadık işler peşinde dedi ki...

HİLAL,
:)) sabahları bir doz kahkaha iyi gelir,

AÇALYA,
İyi uykular:) ZZzzzzz....

NORA,
Kesinlikle:)

SARI ÇİZMELİ,
Yazık ya... :((

ZÜHRA & BİLGE'NİN ANNESİ :)) teşekkürler

nalan dedi ki...

ha valla kapak olmuş !

aysema dedi ki...

Çok hoş...

Doğru, ama bir de şöyle düşünsek... Gerçek yaşamda kim bu kadar içini döküyor? Ya da kimleri bu kadar can kulağıyla dinliyoruz ki...

nohut oda dedi ki...

hehehe..bekar bır arkadaşda acmak ıstıyordu soylıyım hemen vazcaysın:))

fazi dedi ki...

oip bir süredir okuyamıyordum.vakit bu vakit hepsi bir çırpıda bitti.Şimdi dışarıdan nasıl görünüyorum bilmiyorum ama millet bana bakıp gülüyor.aklımda bulunsun bi daha evde okuyayım bari olmuyo böyle :)

ŞuŞu dedi ki...

ömürsünnn OİP,çokk güldürdün beni:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

hahahahahah :))

Anne ve Bebisi dedi ki...

Yalniz bi dakka, kocasini internetten bulmus bir insan olarak, durum o kadar da umutsuz degil diye eklemek istiyorum :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

NALAN yok ayol, nasihat:)

AYSEMA HN, tabi canım orası öyle

NOHUT ODA, korkmasın ayol :))

FAZİ, yorumunu okuyunca bende de aynısı oldu:))

ŞUŞU, he he:)

ANNE ve BEBİŞİ, son haftalarda duyduğum üçüncü örnek :o siliyim ben bu kareyi:)

Açalya dedi ki...

Anne ve Bebişi'nden sonra duyduğun dördüncü örnek de ben olayım o halde ;o)
(bu kutudakinin aksine ben bir sosyal kelebektim ama)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Ama kurabiye adam da az yakisikli degil hani. Pala biyikli felan :p

Ustelik, normal dogum versus sezeryan muhabbetinden gina gelmisti, bu yeni jenerasyon bebek yapma hikayesi teze bir soluk getirebilir blog camiamiza :))

Binanaleyh, cok istirham edicem, bekar genclerimizi urkutmeyelim pliiz. (Turkce'ye bakar misiniz? Edebiyat ogretmenimiz daha yeni iyilesmisti oysa ki)

Yazgüneşi dedi ki...

hihoheheh
diyim
başkaca bişey demeyim
ya da diyemeyim
:)))))

Yelish dedi ki...

hohohoyytt
cok yasa OIPem

Selen dedi ki...

Palabiyikli kurabiye adam super!

Ozgur dedi ki...

Ben de yakın arkadaşlarımı internetten buluyorum bi süredir...

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA :o noliy?? yok mu artıran :))

KREMALİ'NİN ANNESİ :) off hakikaten ya!

YAZGÜNEŞİ :)

YELİSH :)) hep beraber

SELEN türkiş :)

ÖZGÜR ben de bi sürü arkadaş buldum aslında:)

ElfAna dedi ki...

Off, bir haftadir bloglara goz atamiyordum, oldum gulmekten gece gece:)

ESRA dedi ki...

Çok doğru soyluyorsun ne de olsa sponsor lazım kıh kıh:) e tüketim için :) hem düğün için alışverişle mutlu olacağız sonra çocuk alışverişi ile neyse sabah ilk iş platese yazılıyım:) cix erkekler oluyor diyorlar:) plates salonlarında:=) Hem kimbilir bir avm sahibi bulurum köşeyi dönerim uyduruk kaydırık bişiler yapsamda yeter:)

OiP dedi ki...

Elfana,
yuh Nisan'dan beri yanıt yazmamışım buna:))

Esra,
hadi bakalım rastgele:))

Elifinelizi dedi ki...

koptum yahuuu :)
bu böyle olmaz serileri güzel kağıt kokusunda kütüphanemde istiyorum :))))