Sayfalar

1 Mart 2010 Pazartesi

Bir blogger'ın anatomisi - 6

20 yorum:

kara kitap dedi ki...

yerim ben o çakma çizeri.en çok çakma çizere gülüyorum.oip fan klup var mı?üye olacağım da!

Ozgur dedi ki...

Ehehe evet ben de bloglar aleminin incisi o çakma çizer. Çok heyecanlı. Devamını bekliyoruz...

Ashley dedi ki...

Hihihi çok güzel olmuş :) Benim çizdiğim graffitilerde Blue Jeanda çıkıyordu.Şimdi bunu üstüme alınayımmı alınmıyayımmı :)Sen niye çakma kategorisindesin yahu anlamadım ben =?
:D

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP & ÖZGÜR,
her telden çalan birileri var işte. ben kendimi biliyorum :)

ASHLEY,
Ben kendi kendine eşelenenler grubundayım:) sen hafif dışa açılma teşebbüslerin nedeniyle aralarda bi yerlerdesin sanırım:)

blogcuanne dedi ki...

Süpersin, süper!

Hilal dedi ki...

tanıdık tanımasına da
söyleyim ben
o çakma çizer diğerlerine taş çıkarır:)
harika şeyler çiziyor çünkü:)

gunebakan dedi ki...

ahahaha bloğunuzu yeni keşfettim. çok güsel, bayıldım bayıldım. ay benimkine de beklerim.

www.hededehododo.bılogsıpot.com

gunebakan dedi ki...

şaka bi yana, çizimler zaten süper, ama velakin tespitler daha da züper.
heyecanla devamını bekliyoruz.
arada blog aleminde olan kavgalardan, küsüp ben gidiyom bloğumu kapatıyorum diyen bılogırlardan ve ona gelen yapma etme, sensiz naaparız, ölürüz biteriz, gel etme eyleme yorumcularından falan da bahsedersin belkim :P
ben mesela bu aralar, sevgili günlük, 6aylık bebişimin bugün bokunda boncuk buldum türü bloggerlardan oluyom:)

Yelish dedi ki...

mma istek aliyorsun OIP
tespitler sahane :)

Meral Erdoğan dedi ki...

ben o kutu kafalara bayiliyorum...

Yelish dedi ki...

t-shirt um nasil ama OIPem ? :)

KUZEY TAN dedi ki...

OİP blogların en süperi. Ay sabırsızlıkla bekliyorumm.Sen yapmazsan kitap olayını ben print alıp oğluma saklayacağım.Korsana hayır desem de

olmadık işler peşinde dedi ki...

BLOGCU ANNE :)) sağol!!

HİLAL: şımartıyorsunuz beni kuzum:D çok sağol:)

GÜNEBAKAN,
yarın görürsün o vakit diyorum;))))

YELİSH,
İlahi:) belirdin yine bi yerlerden. bekliyordum zaten.. hoşgeldin yine :)) ne t-shirt'ü???

KUZEY TAN,
Sağol yahu:) al al istediğini yap, halka açıldık ya burdan:))))

olmadık işler peşinde dedi ki...

MERAL ERDOĞAN,
çok teşekkürler gerçekten, nasıl sevindim, nasıl mutlu oldum anlatamam... :D)))

bilmeyen varsa baksın!!
Meral Erdoğan karikatürde çakma çizerin hemen solundaki o "ünlü" grafik sanatçılarından biri: http://meralerdogan.blogspot.com/
OİP okuruymuş kendileri:))

Yelish dedi ki...

reca ederim ,ben hic gitmedim ki , sadece saklandim :)
risaykil tisortumu begending ? (bu da Kipris aksani ) :)

ŞuŞu dedi ki...

ben o çakma çizere bayılıyorum:))

Damla dedi ki...

Ay çok beğendim bunu :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİSH,
beğendim, beğendim:) greenpeace'ci gibi görünüyorsun:D

ŞUŞU & DAMLA,
çok teşekkürler:)

apsuwa dedi ki...

tecrübeli bir blogcu olarak bu evrelerin hepsinden geçtiniz heralde süpersiniz... bayıldım :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

APSUWA,
iyi gözlem gücüne sahibim demek daha doğru olur sanırım :) teşekkürler