Sayfalar

2 Mart 2010 Salı

Bir blogger'ın anatomisi - 7

34 yorum:

Magissa dedi ki...

3 gunluk anne olup da isin ansiklopedisini ben yazdim havalari var bi de. Cocugum olmadigi halde tokat manyagi yapmak geliyor kendilerini icimden.

Ulen sen de herkes gibi "as you go" kesfediyorsun, ya kitaptan ya anandan aliyorsun ipuclarini falan filan - ne bu 40 yillik ebe tripleri. (demek istiyorum bu ablalara)

HUYSUZ dedi ki...

ayh bayılazağum :))
çok güldüm üstüne afiyet, dimağına sağlık!

é ℓ ℓ a dedi ki...

yine sahanesin :)

NzN dedi ki...

"Bokunda boncuk buldum!!"
Ben de doğurcam o zaman :))

Anne İş'te dedi ki...

koptum yine ;devam..devam...

nohut oda dedi ki...

içine montessori kaçanlara bayıldım bayıldım:)))

gunebakan dedi ki...

ahahahahaah valla ofiste kimse yoktu, sesli sesli güldüm...boncuk bulan ben oluyom de mi:)))

hakikaten anaların diğer analara ettiği işkenceyi kimse kimseye etmiyor blog aleminde.
-normal doğum yaptım, ben mükemmel anneyim...sezaryen doğum yapanlar doğum yaptım demesin...
-çocuuuma hiç ek gıda vermeden 18 yaşına getirdim, hala emziriyom, asıl en mükemmeli benim..
-benim yavrım 3 aylıkken anne demeye başladı, 6 aylıkken iki kelimeli cümlelere başladı, şu an 9 aylık karşılıklı sohbet ediyoz kendisiyle...
- benim bebeeem 6 aylıkken çişini söylemeye başladı, bezi bıraktık yeminne...
- yavrım için işi bıraktım, en önemlisi odur, nasıl kariyeri çoccuuumun önünde tutabilirdim ki, asıl mükemmel anne benim...

tartışmaları bitmeeeeez...

anneyazar dedi ki...

:)))))))))))) Uclu kalem kullansanda bir numarasın :))

pinar dedi ki...

gozlerimden yaslar geldi resmen:)bende yemisim aktiviteyi diyen gruptayim sanirim eline saaglik cook guzel olmus:)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

Anti-aktivitelerin ustasıyım tespitlerinin hastasıyım

Kaymacina dedi ki...

OİP :D süpersin.Bu seriyi minik bir cep kitabı yap sen ..inan çok satanlar listesine ilk sıradan girersin.

Birben dedi ki...

yerlerdeyim:)))))))))))

Ben kendimi doğal anne kalıbına soktum, bilmem dışarıdan da öyle görünüyor mu?:)))

sirâr dedi ki...

:)))

yeliz dedi ki...

süper:) ben hamileykene ilkiydim, şimdi kitap kurdu olma yolunda ilerliyorum. benim bebe büyüsün ya montessori manyağı olucam ya salarım çayıra... bak daha buna karar vermedim görüciz

Hilal dedi ki...

OİP, gülmekten ölecem bir gün sayende..
bak bence sen bunları kitap haline getir..
hakkaten acaip tutulur bu kitap. ilk alacaklardan biri de benim :))

* YeLiZ * dedi ki...

Hacli seferlerine koptumm :)
Yiyin birbirinizi analar , yiyin ! :)

* YeLiZ * dedi ki...

OIPem 2-3 yila bisiiniz kalmaz demissin ya :))
anladim ben seni , kalmaz di mi hakkaten ?

yani ben simdi lazimlik resimlerini koymasam mi, rengini merak etmezler mi ? ya icindekinin resmini cekmezsem bana inanirlar mi ? ayyy bilmiyorum ....kafam karisti , HeLp !

Yunkabu dedi ki...

icine montessori kacanlar :))))Hacli seferleri:)))) guldum eglendim, tesekkurler:)

Ozgur dedi ki...

Ya neden beni çiziyosun sürekli yaa. Hepsi benimm hepsiiii. Bırak peşimi çizme beniiiii:))))

Yeme böceği pek sevimli anne sevdim onu:) Onu da yapıcam daha yapamadım.

olmadık işler peşinde dedi ki...

bu postu yayınlayıp çıktım evden. toplantı, trafik derken döneli daha 1 saat falan oldu... ama tüm gün cepten okudum yorumlarınızı. çok ama çok mutlu oldum :D))

tek tek cevap yazmayı seviyorum biliyorsunuz ama hiç mecalim kalmadı, yazamıycam malesef... kusura bakmayın lütfen.

siz bu yorumları yazdıkça yeni kareler canlanıyor gözümde. bunun sonu yok anlaşılan:)

herkese teşekkürler, öpücükler, sevgiler:)))

ela selin dedi ki...

Cok güldüm... Biraz igne biraz cuvaldiz derken delik desik olduk valla...
Devam devam!

Adsız dedi ki...

Gunebakan, zaten OIP'in cizimlerine gulmekten karnim agrimisti, sayenizde altima da kacirdim. Benden beter olursunuz insallah :P

Adsiz yayinlayim da gorun gununuzu!

* YeLiZ * dedi ki...

Gunebakan cok yasa e mi ! :)))

-sinir ouyorum su cocugunu oven annelere (hemen bi video giriyim , ben ovmus olmam , orda kendileri gorurler kihkihkih )

-ben cok rahatim valla , yerse yer , uyursa uyur ! aaa yazik , hasta etmeyin kendinizi ( lennn nerdeydi o kitap , bu cocuk neden yemiyo , uhuuueee bunlari yaz-ma-mam lazim )


bak banada ilham verdin :)))))

banu dedi ki...

supersin :))) açıp açıp gülüyorum. şimdi gidip bizim benimkinin bokunda bulduğum boncukları anlatmalıyım... kız uyumasa içime montessori de kaçabilirdi ya :P

Yazgüneşi dedi ki...

çoooook güldüm çook
benim yazılarımdan birinde de nasıl modern anne olamadığım konusu mavcuttu
ben hangi gruptayım bilemedim ki :)
bu arada benim güldüğüm bi de örgücü hobici bloggerlar var
onlar da ayrı film

olmadık işler peşinde dedi ki...

ELA SELİN,
Olduk di mi? evet..
komik di mi? evet:D))

ADSIZ,
Günebakan'a iş teklif edicem zaten. Nefis tespitleri var gerçekten de:)

*YELİZ*,
:)

BANU,
Buldun mu? :) iki kere bulmuşluğum var benim de:)

YAZGÜNEŞİ,
başka bişi dileseymişsin keşke.. bkz. anatomi - 9

Adsız dedi ki...

ahah :) gecen galerianne de gördüğüm lazımlık üzerinde kitap okuyan kız çocuğu canlandı gözümde :DD

olmadık işler peşinde dedi ki...

ADSIZ,
al işte. olabiliyor demek..

YesilErik dedi ki...

Super, ellerinize saglik. Gozumden yas geldi gulmekten. Bir anne olarak anatomi-7 benim favorim :) Sevgiler.

beste dedi ki...

bende yemisim aktiviteyicilerdenim, birde egosuyla basedemeyip cocugunu ovenlere gicik oluyorum cocuklari rahat birakin ya:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

YEŞİL ERİK:) teşekkürler

BESTE,
ohh seninki bahçede aktivitenin alasını yapar şimdi, mis gibi:) yaz gelse ben de salsam bunları çayıra çimene, bahçeye....

Ben Deniz dedi ki...

Anatomi-7 süper olmuş yanaklarım ağrıdı gülmekten..kendimi uzaylı gibi hissetmeye ve kızım konusunda inanılmaz suçluluk duymaya başlamıştım millet neler yapıyor be diye ... içine montessori kaçmışa bayıldım:)))))) ellerine sağlık..

Öznur dedi ki...

tek kelimeyle koptum :))
emeğine sağlık teşekkürler..

Aslı dedi ki...

OİP bu anatomi yüzünden sana 2. yorum yazışım. valla ne diyeyim tespitlerin 12 den vuruyor.

yanlız şu var ki kızım 4 aylık ve ona blog açmıştım. sanırım yakında bana da montessori kaçacak :)))