Sayfalar

3 Mart 2010 Çarşamba

Bir blogger'ın anatomisi - 8

31 yorum:

Hilal dedi ki...

artık sana yazacak şey bulamıyorum
sadece çok çok beğendim diyeyim
hatta harika :)
devamı çabuk gelsin olmaz mı:)
sevgiler

Gizem demekteler bu kıza uzun zamandır... dedi ki...

son 4 e bayıldım adsızlar veee aç kapacılar:D ne de doğrular:):) ellerine sağlık!

Ashley dedi ki...

çok güzel :)) Nihaha kikikirkikik :)

İLKAY dedi ki...

Ben bayılıyorum bu seriye belirteyim...
Hatta acaba hangisiyim derdine sardım:)
Devam devam...

sirâr dedi ki...

3ü bir arada falan olabiliyoruz demi? sadece biri olma zorunluluğumuz yok ? :P

yaban dedi ki...

sabah sabah cok nesesizken okudum bu seriyi, bir sureligine neseyi tekrar buldum sanirim,,

ben cokbilmisim,,
huyum kurusun.

Magissa dedi ki...

Aaa ben o hayvanseverim :) (anlamayan kaldiysa diye dedim)

Blackkitty dedi ki...

Tek kelimeyle harika. Hergün girip bugün ne çizdin diye bakıyorum :) Süpersin

olmadık işler peşinde dedi ki...

HİLAL,
stres oluyorum yeminle... çizip çizip atıyorum çöpe.. yeniden ve yeniden :)

GİZEM & ASHLEY & BLACKKITTY : teşekkürler:))

İLKAY,
hala bulamadıysan kendini tebrik ederim valla:D)) hehe!!

SİRAR,
:) üçü, dördü, beşi hepsi olabiliyosun hatta. ama açık etmiyosun:)

YABAN,
:) sevindim..

MAGİSSA,
iyi ki yazdın hevet! mail yağıyodu bana da "hepsini bildik de, o ilki kim çıkaramadık" deyu:D))

nohut oda dedi ki...

ben hangisiyim hımm yoruma kasanlarmı acaba:))

NzN dedi ki...

Bu Adsız'lara kılım ben!! Geçenlerde RTE&EE ile ilgili iki satır çizittireyim dedim ye Adsız'lar kınayıverdi beni!!

Blog camiasında tanınmak&tutunmak için kullanma kılavuzu oldu bunlar :)

Leylak Dalı dedi ki...

Süper!..
Çok sevdim bunları, devamını beklemekteyim:))

Birben dedi ki...

İtiraf ediyorum bir ara çok yalnızdım ve blogumla hayata bağlanıyordum:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Bence artık OIP'e hasta olanlar diye de bir grup çizmen gerekecek :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

NOHUT ODA,
:)) son kararın mı?

NzN,
Adsız değil ARsız diyorum ben onlara. Hakediyorlar sonuna kadar.
(Lanet olsun itiraf ediyorum: ben de zamanında bi kez Adsız yorum bıraktım. Vicdanım rahatsız yeminle, gidip söylicem bi gün şu bendim diye....)

LEYLAK DALI :))) teşekkürler

BİRBEN:) ahh caanımmmm!!! :)

ANNE ve BEBİŞİ :)) Ağlıycam ama şimdi:))

Ozgur dedi ki...

E hani blogla milleti kırıp geçirenler?

senem dedi ki...

OIP, muhteşemsin. Bloggerin el kitabı oldun valla!

Delfina ; dedi ki...

anatomi 9'da ben mi çıkacağım yoksa :)))))

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZGÜR,
ben neşeliyim, sen bilgiç, diğerleri kendini yazsın artık:)

SENEM;
Blog açmak isteyen önce bana gelsin bence de:)

DELFİNA,
Şimdiye kadar çıkmadıysan bravo:))
Yarın size de çıkabilir!!!

gorkem dedi ki...

oyle guzel ki bu seri, oyle egleniyorum ki, su gibi okuyorum :)) haykirmak istiyorum, yorum yazmak az geliyor, girip cikiyorum bloguna, kendi blogumdan mi haykirsam diyorum, yok yarina karikaturumu gorurum diye korkuyoruuum :)) hep ciz, yaraticiligin hep seninle olsun, ucun hic bitmesin :) kocaman sevgilerimle :)

* YeLiZ * dedi ki...

bak seeeen
simdi sen bana sag en alti cizerken aklima sen gelmedin de.
de bakiim , hadi de !
:)

Açalya dedi ki...

Pratik anne`yle MK`nin annesi olmasa gormeyecektim bunlari. Cok güldüm...hatta uzun süredir güldüğüm ilk karikatürdü bunlar :o)) sen çok yaşa emi!

KUZEY TAN dedi ki...

Bu blogger Anatomilerinin benimle alakası yok, OİP hiç beni çizememiş diye bilecek 1 blogger bile bulamayız diyorum.Hayır ben kendimi hemen buluyorum.

elifada dedi ki...

Ben de bayıldım bunlara!!
Şimdi her bloga girişimde aklıma geliyor gülüyorum:))
Ellerine sağlık!!

olmadık işler peşinde dedi ki...

GÖRKEM,
Yazarken ışıldar mı insan:) Sen de hep böyle kal olur mu? cıvıl cıvıl, hayat dolu:) teşekkürler!!

*YELİZCİM,
Alla alla nerden çıkarıyorsun? İnan hiç aklıma gelmedin..:)p

AÇALYA,
Çok teşekkürler:) Hep güzel yorumun hem de bloguna yazdığın güzel sözler için:D))
Sevgiler

KUZEY TAN,
BUlamıyorum diyen müdiriyete uğrayıp adını yazdırsın:)

ELİFADA,
Valla benim de:))

a. gizem dedi ki...

hahaha hakkaten doğru ama yaaa :)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

ben de açalya olmasa görmicektim .harikalar.elinize sağlık

ycurl dedi ki...

Acalya sayesinde buraya gelenlerdenim ama bu seriyi okuduktan sonra cok guldum ve yorum birakmadan olmaz dedim -nasil ogrenmis miyim iyi blogir olmayi?- :))
Cok iyi gozlemler karikatur olunca daha eglenceli hale gelmis. Tebrikler...

ruhdagı dedi ki...

Yav gerisi gelecek di mi? Serinin 7 numarası beni daha delirmeden ikaz eden ilahi bir ışık gibiydi. Süperdi çok güldüm :)

Eline sağlık :)

Sevgiler.

Handan dedi ki...

Bunların hepsi harika :D

olmadık işler peşinde dedi ki...

Selam:)
Açalya'dan gelenler sağdan devam etsin. Anne ve Bebişi korteji ise soldan. Lütfen bekleme yapmayalım:))

çok teşekkürler ayrıca ;)