Sayfalar

4 Mart 2010 Perşembe

Bir blogger'ın anatomisi - 9

32 yorum:

Ashley dedi ki...

zuhahaha harika yaa, bu seri böyle uzayıp gidr garip blogırlar doğduğu gezindiği sürece :D Hepimiz başlarda öyle değilmiydik :D

Açalya dedi ki...

:o))) içine şeker hamuru kaçanlar! :o))) mim kelimesini Unakıtan'ın oğlu alsın tekeline, bir daha da kimse kullanmasın zaten...serinin 10.sunda "mim" kelimesine savaş açan Açalya'yı görebiliyorum şimdiden hahaha

yeliz dedi ki...

oy oy biz kuzu+hülya+yeliz olaraktan buluşma arsızlarıyız galiba:) ay çok güldüm. haftaya günebakanı da katiciz ve 4lü oliciz:) devam devam çok gülüyorum ama dikkat, kızanlar var.

banyosuyu dedi ki...

kızanlara buz takviyesi yapılır canım :)

süper olmuş hepsi.süper.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

buluşma arsızıyım ben :) benim ooo. allahım koltuktan düşmeme az kaldı..

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

haa evet OİP. benim yazdığım "terbiyesiz" yazılardan sonra bir de seni saygısızlıkla suçlayanlar var. sana da kalaşnikofla saldırılması an meselesi :)

nesobaby dedi ki...

Çok güldüm :) iyi ki bu siteyi bulmuşum dedim sabah sabah baya komik geldi çizimlerin :)

Merve dedi ki...

off gülmekten yanaklarım ağrıdı :)) nasıl oluyorsa :)
OİP sen çok yaşa e mi? ;)

nalan dedi ki...

sen de uyandıracaksın uyuyan yılanı. alıcek mim'in copyright'ını görcez hep beraber :)

nohut oda dedi ki...

alemsiniz alem:)))))
örgü kortejine taçlarıda ekleyelim bu ara pek bir meşhur..

Hilal dedi ki...

sana artık diyecek söz bulamıyorum ki ben :D
demek MİM kelimesinin de patenti alındı:))
rap rap rap :)))

özgün dedi ki...

azmettim örgü milli takımına girecem hihihiii :))) çok yaşa sen

Elly dedi ki...

Şahanesinnn :) :) :)

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Kendi anatomimi buldum; buluşma arsızı heheheh ama çok zevkli be yav

Leylak Dalı dedi ki...

Ha ha ha, hergün güne neşeyle başlıyorum. Şimdi kendimi de bir miktar dahil ettiğim kitap ve sanat arsızlarını bekliyorum:)))))

sirâr dedi ki...

Oipcim gene harika,gene harika!.. yalnız annelerin dünyası insanlarını unutmuşsun.Buluşup da fotoğraf çekmeyenler takımı :P
ANATOMİ-12987 yi görmek dileklerimle... :))

Aslı dedi ki...

Ben nasıl kaçırmışım bu seriyi öldüm gülmekten:)) Saldırılması normal tabii, hepimize ucundan dokunuyor ama gerçekten de çok komik olmuş:))

margo dedi ki...

çok keyifli yaaa:)
ellerinize sağlık..
zırt pırt tema değişenlere de değinirseniz sevinirim :)
"depresyona giren bayanlar temalarıyla oynar"
:)

Demir's luv dedi ki...

Ya çok alem kadınsın sen!!!
İlahi...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Selam millet!:) her şey yolunda mı?:)

bu yorum işi benim tek tek yanıtlama sınırımı aşmış bulunuyor. o nedenle şimdiye kadar yorum yazan herkese çok teşekkür ediyorum,. gününüze bir gülümseme katabildiğim içn mutluyum inanın. bu seriye gösterilen inanılmaz ilgiden dolayı da biraz şaşkınım açıkçası...

Kızanlara gelince... kaçınılmazdı, anlayışla karşılıyorum.. bu arkadaşlar, lütfen dönüp serinin ilk karesini okusunlar. kimseyi yermek amacında olmadığımı belki oradan anlayabilirler. Herkesin mizah eşiğinin aynı seviyede olmadığının farkındayım..

Kızanların canı sağolsun....

olmadık işler peşinde dedi ki...

ha bi de, kızmayanlar kızanlara anlatsın!!

www.loveforcookie.blogspot.com dedi ki...

Bu nasıl bir çizimdir ve nasıl bir anlatım yalınlığıdır.Hayranlıkla izliyorum.

Calanon dedi ki...

Her kutu kafada kendimden bir parca buluyorum. Size anne diyebilir miyim?

stickman dedi ki...

artık bloggerlar üzerine daha fazla tespit yapılamaz herhalde dedikçe seriye hergün bi yenisi daha ekleniyor :) nasıl devam edecek çok merak ediyorum. zupppeeersin!

KUZEY TAN dedi ki...

OSCAR goes tooooooooo OİP

olmadık işler peşinde dedi ki...

LOVEFORCOOKIE
gurur duydum, teşekkürler:)

CALANON
çekinme de çocuum:) kutukafa da seni çok seviyo biliyosun;)

STICKMAN
ben de merak ediyorum. nerede patlayacak diye:) teşekkürler

KUZEY TAN,
oscar'ı da kaptık hayırlısıyla:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

(Özel not: OIP'e yeni malzeme çıktı, bahçıvan blogger'ları da yeni seride bekliyoruz, çizmezsen darılım bak :P :)))

dedim de son postumda, hero'lar yoğundur, nerden okusun benim son postu diye bir de buraya yazayım dedim :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

ANNE VE BEBİŞİ,
:)) çizerim tabi ki! iyi ki yazmışsın, gözümden kaçabilirdi. ooo malzeme çoğalıyor, ansiklopedi olacak bu seri yeminle:)

öykününannesi dedi ki...

delisin sen...
vallaaa :D:D:D

bu korku filmi müziği nedir yaaa:)))

Yelish dedi ki...

yok be OIPem , sana kizilir mi
icidisi bir bloggersin allahima !

NOT1 gene cok guldum , hatta bu sefer koptummm :))

NOT2 Sahsima ozel , adimla baslayan cevap isterim , yoksa bidaha hayatta gelmem , yorum birakmam , rating felan kalmaz , ona gore ! :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

TUÇE,
Koyduğum video sayfayla beraber yüklendiği içindi o ses, kaldırdım korkma :)

YELİSH,
Valla Anatomi kayıtlarını sabaha programlıyorum, otomatik yayınlanıyor. Siz okuyup yorum yazarken de ben işte, toplantıda falan oluyorum. Bi geliyorum birikmiş yorumlar. Hepsini cevapmak için zaman yok işte. Akşama kadar beklemeyi de istemiyorum. Bunca içten ve sıcak ilgiye biran önce cevap vereyim telaşıyla öyle toptan yazıyorum. yoksa bilirsin sevmem. Değer vermiş, okumuş, fikrini yazmaya zaman ayırmış nsanlar. Cevapsız bırakmak hoş gelmiyor bana:)

aysema dedi ki...

Bir saattir okuyorum blogunu, çok güldüm, çok eğlendim.

Bekleyen bir mimin var, söz de verdim, n'olacak şimdi? En iyisi buradakileri mimleyeyim.Ya da doğrudan Unakıtan ailesine göndereyim. Evet evet, en iyisi bu.

Harikasın.Sevgilerimle...