Sayfalar

11 Mart 2010 Perşembe

Boş ders

Dört gündür, gece mesaisindeyim. Nezle, azı dişleri falan birlik olup saldırdılar miniğime. Ben bir yana, asıl hırpalanan o elbette.


Her gün, gece vardiyasındaki görevim şöyle: Saat başı kalk, odasına koş, ateşini ölç, burnunu aç, ilaç ver, emzir, yatır, uyumasını bekle, tekrar tekrar... Sabah Boracık için 06:30’da kalk ve sonra doğru işe... Düşünün artık işteki halimi.

Oysa geçen hafta nasıl güzel dinlenmiştim, Pazar günü abi ve babanın dönüşünü beklerken havaalanında ne çok eğlenmiştik. (birden OİP'in kafasında şu görüntüler belirir)

Anammm! nereye geldik biz böyle? koş koş bitmez valla...

 Du azıcık gidiyim şu tarafa. Işıklı gibi bişiler mi var ne?
(kımıl kımıl yürü)

Aha itmeli bişi buldum! Önümü göremiyorum ya neyse.. 

Şu taraftan mı gelicekler acaba?

Yok galiba bu taraftan.

Amann boşver şimdi, bu çok eğlenceli yihhuuuuu!!
  Hurraaaa!!!

pfff!! çok yoruldum, bu kahve molası iyi geldi...

Neyse efendim, bugün ve yarın anatomi dersine giremiycem, yani ders boş geçecek. "Ulen bakalım bu kadın bugün neyimize ne diyecek?" demeden, bir iki gün rahat rahat takılın bakalım.

21 yorum:

Açalya dedi ki...

Geçmiş olsun yavruşa kıyamam ona! sana da bravo, o halde gene de insanları güldürdün.

boş ders mi? naapçam ben şimdi, erkenden mi yatçam? :oP

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA,
Sağol. Malzeme bol olunca yemek yapmak dert değil biliyosun:)
yat dinlen, haftaya sınav var:)

Magissa dedi ki...

O pilli bebek gibi yurumesi eldi gozumun onune. Cok komik bir oglan Cagan. Ciddi ifadesiyle bidik boyu posu o kadar tezat ki. Bi de muhtar emmi bakislari var hani, tam kicindaki bezine pata pata vurmalik, gobegine bort yapmalik.

NzN dedi ki...

Geçmiş olsun, hemencecik koşmalarına geri dönsün minik...
Bu arada ööreetmen hanım derslere dönünce açığı kapatmak için blok ders yapacak mı acep?? Yoksa BHR'ye (Blog Hit Rekoru) nasıl hazırlanırız. Ya da ya da en azından bir iki test falan bıraksaydın da bu arada çalışsaydık. Ben fark ettim benim çook çalışmam lazım çoook. Bak haftalardır yemedim, içmedim oraya buraya yorum bırakayım da bana geri gelsinler, beni de tekme grubuna alsınlar diye perişan hale geldim:))

kara kitap dedi ki...

geçmiş olsun.bu kadar uykusuzluğa rağmen yine de çok enerjik gördüm oip'i.hazır ders boşken biz de şarkı söyleyelim.

olmadık işler peşinde dedi ki...

MAGİSA,
Böyle küt, bodur bi adama benziyo hakikaten muhtaremmi:)

NzN,
Aferin yavrum. Gayretli Jedi'ım:) Yorum bırakma aparatı yapmış diyorlar senin için, ne derece doğru?
M.Yoda

KARA KİTAP,
blog bahçesinin dışına çıkmayın sakın. alıştırma yapın bol bol:)

bokbocesii dedi ki...

Cok gecmis olsun Cagan Pasaya.Bos dersler icin telafi isteriz ;)

NzN dedi ki...

Aparat çalışmalarım devam ediyor. Henüz nihai aşamaya gelemedim master! Güç'le bağlantımda parazitler var, zihnimi temizliyorum. Siz geri gelene kadar bitirmiş olurum. O zaman bütün blog alemi benim olacak master niahahaaha(bu da Anakin gibi sound etti ha!)

May the force be with you master!
imza: Skywalker
p.s. Dikkatinizi çekerim Anakin Skywalker de olabilirim Luke Skywalker da olabiliriiiimm. Bu blog alemi içimdeki hırsa yenilmeme sebep olabilir yani master!

olmadık işler peşinde dedi ki...

BOKBOCESİ,
teşekkürler. telafi yapıciim evet:) fakat dönem ödevi ya da bitirme projesi mi versem size diyorum?

NzN,
(amanın kadın Starwars cücesi çıktı :o )
O gülüş bende Darth Wader etkisi yarttı ya hayırlısı!!

ilknur malcı dedi ki...

OIP sana ozel mesaj atmak istiyorum nacizane bir istegim olacak.

mail adresi bırakırsan sevinirim

olmadık işler peşinde dedi ki...

olmadikislerpesinde@hotmail.com

anneyazar dedi ki...

Bizi güldüren kadın sen hiç yorulma emi. Çook geçmiş olsun, her şey yoluna girsin amin.)

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

aaa ama dersler boş geçerse biz sapıtırız ama olsun sana da bol bol malzeme çıkar böylece:)

oğlunuza maşallah, çok sevimli.
dünya onlar için çok eğlenceli bi yer aslında:)itecek,yuvarlayacak keşfedecek bol bol ilginç şey var:)

fotograf penceresinden dedi ki...

geçmiş olsun ama tam yemelik o tatlı şey :)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

tekrar geçmiş olsun çağan biladere. ne zamandır böyle dopdolu çağan fotoğrafı koymamıştın, iyi geldi. hala göbekli tombik dönerim benim. korkarım bizim oğlanların göbekleri ergenliğe kadar erimeyecek:)

gunebakan dedi ki...

canım benim de guççük kuzum hasta. önce ablamız hastalandı arkasından ufaklık. salya sümük, ağız burun birbirine girdi.
çok geçmiş olsun çağancığıma...
öperim tombili yanaklarından...

Calanon dedi ki...

O gobeginden bol bol op, ciddi bakisli suratini da oksa bizim icin. Gecmis olsun. Derslere boyle bol Cagan fotolu ara can kurban.

olmadık işler peşinde dedi ki...

ANNE YAZAR,
Amiiiinnn!! :))) cümlemize;)

KCK,
Sınıf başkanı seçelim o halde. Sapıtanları tahtaya yazsın:)

FOTOĞRAF PENCERESİNDEN,
sağol, valla yiyoruz bol bol:))

HÜLYA,
Sumo milli takımı kurulursa yazdırırız bunları:))

GÜNEBAKAN,
Sağol valla. size de çok çok geçmiş olsun :(

CALANON,
Herşeye "anne anne" diye ağlıyo sıpa. içim parçalanıyor o öyle anneledikçe. öpersem ona da ağlar kesin:p

saricizmeli dedi ki...

Çok geçmişler olsun.

Önüne bir OIP koysan nasıl kaktırır kimbilir Çağan:P

UE'nin ilk arabam oyuncağı babannesinde kalıyor haftasonları da. Bizimki sandalye, tabure, damacana ne bulursa kaktırma derdine düşüyor.

Dönemsel kaktırımsal iktirimler motor becerisi sanırım.

Serinin devamını da heyecanla beklemedeyiz.

* YeLiZ * dedi ki...

Minik erkekim yaa
Abisi , olgun adam BoraDA yardimci olur sana
Cok cok gecmis olsun
ummmm ay sent yu i-meyl :)

miil misil uykular dilerim , agrisiz sizisiz

olmadık işler peşinde dedi ki...

SARIÇİZMELİ,
hah tam olarak bu: KAKTIRMA:)
hakikaten gidebilen herşeyi ite kaka sürüklüyor cep Herkülüm:)

*YELİZ*
Ay çok sağol ama canımı okudu, paçavra gibi evirip çevirip fırlattı beni küçük adam:(
***gördüm, bayıldım, cevap yazamadım hala ya:( **