Sayfalar

19 Mart 2010 Cuma

Haber Analiz

12 yorum:

ŞuŞu dedi ki...

adam baştan aşağı ıyyk:)

sıvacı şapkasına bittim,sen çok yaşa OİP:)

kara kitap dedi ki...

rihanna'yı süper çizmişsin,oldun sen.renkli olsa aynısı vallaha.usta çizer oip.

Ege'nin Annesi; dedi ki...

:))

Kremali'nin annesi dedi ki...

Allah'im iyi ki OIP var; yoksa bu adam ve kadinlari bilip sevmeden tukenecek bu ahir omrum :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

ŞUŞU, bence de :)p

KARA KİTAP :)) deme!! sağol:)

EGE'NİN ANNESİ :))

KREMALİ, hayatını kurtardım bak görüyo musun:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

hahahahah :)) Supper fikir bacim :P Acayip malzeme var su gazete haberlerinde :D

* YeLiZ * dedi ki...

bak yaa nerden neler buluyor .
seninle enteresan yerlere gitmek lazim kirar gecirirsin (ornegin Sulukule , kumkapi ya da KARADENIZ ) :)

Red Riding Hood dedi ki...

Sinan Özen nolmuş öyle yaahu ? Hep atmasyon haber,bunların bir dediğne inanılmıycak .İş yerinden yazıyorum Oip,moral bozuk bende de .Akşam eve gidene kadar 22.30 oluyor .Bugünün tadını çıkarın bizim içinde.Ashley yine yapayanlız :(.
Sevgiler
A.B

Magissa dedi ki...

Ben bu haber analizlerine de cok hayranim, bol bol yaz ciz n'olur :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ESRA,
Var var da bende vakit kalmadı böyle böyle:))

YELİZ,
Gidelim beybi:)

RRH,
Ahh canım ya. Epey geç hakikaten. Allah yardım etsin, inşallah karşılığını alırsın gani gani...

MAGİSSA,
:D)) tenk yu!! vaktim daha bol olsa aklımda neler var neler;)

aysema dedi ki...

Sizi ödüllendirdim, desem başıma bir şey gelir mi bilmiyorum, ama yine de diyip kaçacağım. Lütfen bloguma uğrar mısınız? Sevgilerimi de bırakıyorum...

olmadık işler peşinde dedi ki...

AYSEMA HN,
gizlice gelip alayim odulumu:o
bunca yazip cizdikten sonra topa koymasin bunlar beni?!? :D))))
çok çok tesekkurler, unutuyordum az daha:))))