Sayfalar

19 Mart 2010 Cuma

İmza: Temizlikçi Bayan

İki haftadır Cuma’ları hiç de öyle hayırlı falan değil benim için. Öyle biçimsiz öyle uğursuz aksaklılar yaşıyorum ki anlatamam. Kozmik bi lanet olabilir mi acaba bu?


Sabah Çağan’ı öpüp koklayıp çıktım evden. Hava ışıl ışıl güneşli. Radyoyu açıp koyuldum yola. Bugün çizeceğim kareyi düşünüyorum bir yandan. Trafikten kaçmak için girdiğim ara sokaklardan birinde bozlu, sarılı neşeli bir köpek sürüsüyle karşılaştım. Karşıya geçerlerken denyonun biri durmak istemedi. İkinci viteste, yavaş ama köpeklere değdirdiğinden emin olarak, iğrenç bir sırıtışla aralarına daldı. Kornaya basa basa sürdüm ona doğru, bir yandan da
-DURSANAAAĞĞĞ! HEÖÖÖYYY!! DDUUURRR!
diye bağırıp, camı açmaya falan çalışıyorum. Denyo durdu, camı açtı,
+ Ne var? dedi..
Tükürükler saçarak ve gırtlağım patlarcasına
-NİYE DURMUYOSUN, DURSANA BE ADAM DURSANA!!
diye yırtındım belime kadar sarkarak.
+ Sana ne ? dedi sırıtık.
-İNSAN OL İNSAN!!! dedim.

Bir yandan huzursuzlaşan köpekler bağırıyor, bir yandan denyo dişlerinin tamamını görebileceğim şekilde sırıtıyordu. Salyaları da akıyor muydu acaba? Tam göremedim...


Bir anda arabadan inip, boğazıma yapıştığı sahne canlandı gözümde. Hemen camı kapatıp, sürdüm.


Denyo birazdan gidip, çayını yudumlarken, sabah karşılaştığı "manyak" kadını anlatacak arkadaşlarına. Arkadaşları da benim ne o..puluğumu, ne de k...taklığımı bırakacaklar. Salya sümük küfür edip gülüşecekler arkamdan. Köpek sürüsü ise çoktan güneşli bir yer bulup serilmiştir boylu boyunca.
Benim sinirler ise harap...


Masama oturduğum anda çalan telefondan fışkıran böğürtüyü ise hiç anlatmayayım. Ajansın bir hatasıyla b.ka saran işlerin patlama anı. Bu güne böyle başladık vesselam.


Şimdi çıkıyorum. Geçen sabah ofiste bulduğum şu notu koyayım buraya. Hiç olmazsa gülümseten bişi yapmış olayım...


16 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

BURAYA DA SERTAP'IN "iNCELİKLER YÜZÜNDEN"İ YAKIŞIR ANCAK

anne müdürü dedi ki...

yoldaki bazı şoförlere bazen ben de çok sinirleniyorum: silahım olsa alınlarından vurasayım geliyor. sonra da düşünüyorum, iyi ki silahım yok diye. onlara sorsan biz kadın şoförüz!bazıları insan değil.
temizlikçi bayan da iyiymiş:)

Selen dedi ki...

ay ay, okurken gerildim. Öküzümüz çok bizim maalesef...

Lydia dedi ki...

o sırıtış yok mu o sırıtış... bir yumrukta dağıtmak ne büyük haz olurdu... elleri armut toplarken yakalamak lazım.

blogcuanne dedi ki...

Temizlikçi bayan bombaymış...

Ancak yine de önceki anlattıklarının gerginliğini atmama yetmedi. Çok, çok iyi biliyorum ne yaşadığını, aynılarını kimbilir kaç duyarlı insan yaşıyor her gün. Benim başıma da bin kere geldi, adam sanki kağıt helvanın üzerine sürermiş gibi kedi-köpeğin üzerine gidiyor, her seferinde "Ay, ay ay!" diye çığlıklar atarak, görmek istemeyerek bakıyorum n'oldu diye...

Pis, duyarsız, kalas insanlar çok maalesef.

Anne Café dedi ki...

Allahın yarattığı diğer canlara sanki kendi yaratmış da canını da kendi alabilirmiş gibi davranan bu insanları ben yine Allaha havale ederim. ne yazık ki karşılığı- bedeli-cezası neyse verememek çok sinirlendiriyor insanı. böyle zamanlarda da, o geçip gider ama senin o kozmik lanet dediğin şey, gider onu bulur bi şekilde diye inanıyorum. keşke o adam oradan geçip gittikten sonraki hayatını da bi izleyebilsek kimbilir ne çoraplar örülecek başına.
amanın sırlar dünyası tadında bir yorum oldu bu:)) sen anladın beni di mi?
bir de şu temizlikçi bayana bak... ne kadar zarif insanlar var diye sevin sevin... ben okulda kaç kere kupamı kaybettim, ortalıkta kırık gördüm filan ama kimse çıkıp "ben yaptım!" demedi:))) kıymetini bil bu kadının, çok tatlıymış:)

Magissa dedi ki...

insan elinde olmadan deliriyor ama sen yine de elin manyagiyla kavga etme bence. onlarin kaybedecek birseyi yok, ceekse vursa bok yoluna mi gideceksin? ustelik tepki gorunce daha da aziyorlar nasil bir mekanizmaysa...

gecmis olsun!

(temizlikci hatun supermis, yazmis bi de canim, bizim asucan hem kirar hem saklar.)

Sen Gelince dedi ki...

O denyo nasıl tanıdık geldi bilsen:) Haklısın o gördüğü manyak kadından bahsedip sırıtırken, sen bütün gün o gerginliği atamayacaksın üstünden... Hep öyleolmuyor mu? Hem bu vahşiler böyle acımısız şeyler yapmaktan nasıl bu kadar keyif alabiliyorlar? Benimki de soru... Vahşiler zaten di mi?

Kremali'nin annesi dedi ki...

Ben okurken bu kadar gerildim, siz yasarken kimbilir ne hale gelmissinizdir :(

Belki garip bulacaksiniz ama o temizlikci bayanin el yazisinin guzelligi de beni altust etti bu sabah. Aksamlari eve dondugunde kendi diplomalarinin tozunu alirken canlandirdim onu gozumde nedense :(

beste dedi ki...

yani bile bile kopekleri ezmeye calisti di mi insan olamaz biz adam olmayiz malesef

sirâr dedi ki...

Oipcim rahatla lütfen ya, bizi de üzme.Köpek olan hangisi seçemedim yazıda :P
Ne demiş Mevlana ; ne kadar bilirsen bil, ne kadar anlatırsan anlar, senin bildiğin karşındakinin anladığı kadardır. Biz varız hem, bak izleyici sayın her geçen an artıyor :P Gül hadi :)))))))))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Sağolun arkadaşlar...
Adam gayet bilerek, isteyerek, gülerek, hani böyle parkederken uzanıp arabanın burnunu kontrol edersin ya, öyle incelikle köpeklere girdi. Onlar da telaşlı telaşlı kaçıştılar. Kornaya şaşırıp durdu neyse ki..

Ben insansam o ne? O insansa ben neyim bilemiyorum? Nasıl bu kadar duygusuz, acımasız olunur anlayamıyorum...

Temizlikçiye gelince, inceliğine hayran kaldık biz de.. El yazısının güzelliğine bir de. Lise mezunu falan galiba. Yazık...

* YeLiZ * dedi ki...

iste gormezden gelmekle olmuyor
aslinda polis polis olacak , arayip vereceksin plakayi ama nerdeee kopekden bize ne, derler.Ya da arayacaksin polisi taciz etti beni diyip vereceksin plakayi.Ugrassin , siritamaz olsun bi guzel !
Bu sahsiyetlerle ayni dunyada yasamak ve ayni havayi solumak cok kotu.Cok ama cok sinirlendim!
Bi keresinde bi tanesi bana
"altindaki arabayi nasil aldigin belli , benimki helal parayla , namusla alindi demisti" arabadan inip saldirdim adama kopru yolunda ( babam arabamdaki sopaya el koymustu allahtan ) , heralde bu adamada saldirirdim ama herifler Teksasa dondurduler , silah bile cekiyorlar ...

mak100 dedi ki...

Oyyip geçmiş olsun..

Herşeyden önce insanı sevmek lazım diye dememişler boşuna.. Biz ne kendimizi ne de birbirimizi sevemiyoruz.. O insanlar köpeklere yaptıkları eziyetleri insanlara da yapabiliyorlar gayet kolay.. Allah affetsin..

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
İnanırım ve hatta hiç şaşırmam... 14 yıldır ben ne küfürler işittim haddi hesabı yok. bazı kötülüklerin cezasının olmaması, verilememsi ne fena. çok vahim çokkk... :((

MAKYÜZ,
Sağol...
nasıl oluyor da bu kadar acımasız olabiliyor bu insanlar anlamak imkansız. dediğin gibi her tür fenalık beklenir bunlardan. ama elde değil işte, görmezden gelmek mümkün olamıyor çoğu kez...

Red Riding Hood dedi ki...

3 gün önce arabayla dönüyorum iş yerinden . Akşam 21.30 sıraları. Arabalar dursada karşıya geçsem diye bekledim .Kimse ne yeşil ışık ne kırmızı umurlarında olmadan durmadan gazlayıp geçiyor.Arkadaki 3-4 gerizekalıda bana korna basıyor bir kolları dışarıda sakallı kıro tipler ''Yürüsene beee ulan napıyorsun sen yürüsüne ''diye de seslendiler. Neden panik yapıp atayım kendimi gelen arabaların altına ? Hepsi resmen akan trafiği yarıp sırf bana inat olsun diye küfür ede ede geçtiler beni ama trafik felç oldu.
Yollarda öldürülüp,çarpılıp bırakılmış asfaltla bir olmuş o zavallı hayvancıkları görmekten bıktım artık. İşte beni sollayıp sağlayıp yanımdan geçen ayılar yüzünden oluyor bu tür kazalar. Ne insana ne hayvana sevgi saygı yok artık .