Sayfalar

30 Mart 2010 Salı

KELİME OYUNLARI

Eczanede gördüm "KabzOred" diye sakız varmış. Kabıza Red diye isim koymuşlar resmen! Pankart yazısı gibi:)

KA-BI-ZA REDDD!!!
Daha fazla kabız olmak istemiyoruz!!! Git burdan kabız... Hoaaaa!!! git kızım...

Böyle abidik şeyler hep beni mi bulur...
Daha önce de G*TÜ KOLLA diye bi ilaç görmüştüm...
Galiba bende bi kabızlık var....
(Hava bugün ne güzel di mi?)

FLAŞ! FLAŞ! FLAŞ!  SON DAKİKA!
Çırağım Selen Endonezya'dan bildirdi. Bi de bu varmış!!! :D))))
"Ne içinse acep?" demişsin ya, ci.sel gücü artırmak içinmiş:) Çok yaşa e mi?

Muhabirimiz Açalya Amerika'dan bildirdi.
Yine özel bir marka, yine özel bir ürün!!



Leylak Dalı Cafergot diyor!!!

Derya Bengay diyor!

"Adını açıklamaka istemeyen" bir okurumuz çinkos*krem diyor..


LALE Kosla diyor!! "Ne alaka deme, tersten oku anlarsın" diyor:))


Yok mu artıran!!!

32 yorum:

kara kitap dedi ki...

sabah burası yağmurluydu,şimdi bursa'da da hava güzel.böyle şeyler sizi dikkat ettiğiniz ve hayatı ıskalamadığınız için buluyor. :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

:) algıda seçicilik mi başka bişi mi bilemedim:D)) *yaramaz çocuk gibi bakına bakına dolaşırsan bulur herşey seni OİP:)*
güzel günleriniz olsun:)

noranıngemisi dedi ki...

Kabız bana hep kabzımalı çağrıştırıyor :)

anne müdürü dedi ki...

ahaaahaa dötü kolla'yı ben de görmüştüm. gerçekten ben de çok gülmüştüm:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Kabzımal açılımı oldu bu şimdi :D)

Hilal dedi ki...

hava bugün nasıl bilemiyorum OİP
ben atölye havası soluyorum da :P

Selen dedi ki...

HA HA HA ! Şu ana kadar hiç keyfim yoktu, çok yaşa sen! Burda da 'kuku bima' diye bir ilaç var, neyse artık ?

olmadık işler peşinde dedi ki...

ANNE MÜDÜRÜ,
hayır ben daha önce gördüm:))

HİLAL, camı neyin açsaydın? :)

SELEN,
HA HA!!! ekledim senin ilacı posta. Aslan çırak!! :D))

Ozgur dedi ki...

hahaha şahane:)
İsimden dolayı kadınlarda arttırıyo olmalı gücü. Güçte bi oynama hissettim ben:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Bismill... :))
çok pis geyik dönmeye başladı ha!! :D)

Selen dedi ki...

A HA! işte bu valla, bravo. C.nsel güç mü?? Otobüslerin falan üstünde kocaman reklamları var yahu bunun! Bu Asya'lılar çok feci kafayı bozmuş bu işlerle. Cidden boyut problemi var galiba..

beste dedi ki...

tam senlik bir kirmizi popolu hemoroid ilaci reklami fotom vardi ama bulamadim :)

Leylak Dalı dedi ki...

Çok yaşa sen e mi, bayılırım böyle şeylere, beni de nerde olsam bulur:))
Bir zamanlar bir de Cafergot diye ilaç vardı, nasıl tercüme edildiğini tahmin etmişsindir:)))

Açalya dedi ki...

:o)) burda da Göt2be diye saç jölesi markası var, çok da iyi marka, ben Türkiye'deki ergen yeğenime götürdüm krize girdi.

Açalya dedi ki...

ö'lü falan hem de.

buketbukethayaller dedi ki...

Himm, burasi biraz +18 olmus gibi ^^ Ben de "Deli Frans" isimli kafenin önünden gecerken gülüyorum ve hadi orda yiyelim, hadi orda yiyelim diye tutturuyorum. Yine oralara gidersek , fotografini cekeyim, özlemeyeyim diye düsünmüstüm. :-) Frans`i dogru mu yazdim bimiyorum ama lezzetli fransiz anlamina geliyor :-)

Lezzetli oldugu iddia edilen bir cok seyin , yerin üzerine deli yaziyorlar :-D
deli fransizi da tavsiye ederim, güzel seyler yapiyorlar :-)

olmadık işler peşinde dedi ki...

SELEN,
:)) Amanın sokakta gezmeye korkar insan!!

BESTE,
çok teşekkürler, çok incesin:))

LEYLAK DALI,
yok çıkaramadım, yazsana bi? :))

AÇALYA,
Bunu Calanon'dan duymuştum:) Ekledim bile;)

BBH,
Deli Frans'ın fotosunu çekersen, ekleriz buraya:)

Selen dedi ki...

Acalya'nin jolesi tam bombaymis. ha ha ha! off, ne pis geyik yapilir ama internetin yazili ortami kahrolsun!

olmadık işler peşinde dedi ki...

Fw:Fw:İlet:çok komik:Fw:İlet: Fw:komik ilaç isimleri:FwFW
diye dolaşacak bir efsane yarattık:))

funda dedi ki...

:) çok iyiymiş aklın sınırı yok bir daha teyid olmuş işte :)

derya öz dedi ki...

OİP bayılıyorum yazılarına, hergün 40 kere tıklanır mı:)) e böyle güzel olursa tıklarım kardeşimmm:)) şimdi aklıma geldi,ben de yazayım dedim, hani bi krem var "bengay" diye. ben de ona çok gülüyorum:))) haha "merhaba ben gay" gibi:))) bi de mide bulantısı için emedur var ki of of offfff, hiç girmeyelim:)))
sevgilerr.

sude naz'ın annesi dedi ki...

İlahi eşimle gak gak gülüyoruz hala..çokk sevdim seni..takipteyim öperim:)))

ending dedi ki...

wala tam benim kafamdansın aynı teldensin...süpper bi gözlem harika bir uslup...sabah sabah bi güldüm ki sorma ,evde yalnızım konu komşu üşüttü dicek:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

FUNDA evek :)

DERYA, :) sağol. ekledim. emedur'u bulamadım ama.

SUDENAZ'IN ANNESİ, sevgiler:)

ENDING, ne güzel:) aman gül boşver:)

Şeyma Gülseren Durmaz dedi ki...

Ayy harika yaa :D Babam eczacı olunca ben de bilirim ilaç isimlerini ama aklıma gelmiyor şu an :) Esram diye bir antidepresan var komikliğinden değil de kuzenimin adı Esra, Esram ilaç firmasından oda parfümü gelmişti ona verdim :)

Adsız dedi ki...

böylede birşey var işinize yararmı:))

C:\Documents and Settings\winxp\Desktop\ILA_1_~1.JPG

birisi dedi ki...

bugün tesadüf bir krem aldım bildiğimiz pişik kremi: ÇinkoS.krem... ama bu blogu okuduktan sonra algılarımda değişme oldu :D

Adsız dedi ki...

Hayattanmı baydınız?
işsizmi kaldınız?
Hayatınız pc başındamı geçiyor?
Ailevi problemmi yaşıyorsunuz?

İşte sizin için mükemmel ilaç!

ZICTIRED
1000mg

olmadık işler peşinde dedi ki...

ADSIZ1, mail atar mısın o dosyayı? ekleyelim posta:)

BİRİSİ
bir blog okudum algım değişti:))

ADSIZ2,
Süper:) hemen içiiim:)

Adsız dedi ki...

mail attım :)

lale dedi ki...

tesadüf çıktınız karşıma çok güldüm alemsiniz...
yine tesadüfen karşıma çıkan
bir örnek hemen gönderdim size...
şimdi sizde bana güldünüz tesadüflere bak diye ama Allah kulunu neşelendirmek isterse böyle oluyor...olmadık işler oluyor:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

LALE,
aldım, ekliyorum:) teşekkürler, sevgiler:))