Sayfalar

26 Mart 2010 Cuma

RAHATLADIM

Anatomi serisi hakkında düzenlediğim “dev” kamuoyu araştırması bitti. Üşenmeyip oy kullananlara teşekkür ederim.

Sonuçlar ortada. Özetle “Evet evet o benim” diyenler diğerlerini dövmüş. Bu denli açık olamayıp, ucundan “ehem!.. evet var tabi ki... he he..” diyenler de oldukça fazla... Onlara da helal olsun, harbi bloggerlarmış. 2 kişi çıkıp, “yok artık! abarmışsın” gibisinden bişiler söylemeye çalışmış ama, diğerleri onlara "şşşhhh! akıllı ol" demiş.

Usta anket yorumcusu OİP'ten araştırma sonuçlarının analizini dinlediniz.

Vicdanım rahatladı. “Çok mu acımasız çizdim hülen kendimizi??” diye şüphelendiğim anlar olmuştu, ama bu sonuçları görünce, soruda da dediğim gibi “rahatladım”!!

Evet annenin biti kanlandı, ne var?!?

18 yorum:

senem dedi ki...

İşte tam da bir bilim kadınından beklediğimiz tarafsızlık!!! Harika yorumlamışsın sonuçları OIP. En yakın zamanda bir makale olarak akademik dergilerde görmeyi istiyoruz :)

Ozgur dedi ki...

:) O yüzde 71i bi bulsam anlatıcam ben olduğumu ama işte:P

Ben Deniz dedi ki...

Çok bilimsel çok güncel, ülkemizde kesin ve sanırım dünya da benzeri bir çalışma da yok.. Bu araştırmadan en makaleler çıkar :))) Blog yazarlığına yeni bir boyut kattın bence "ne kadar bilimseliz?.." boyutu :))))

nalan dedi ki...

rakamlar sölüyor efeeem
:)

Selen dedi ki...

Ozgur'un 71 ayri bilgisayardan girip oy verdigini dusunmeye basladim ben simdi.... Allah akil fikir versin evladim :p

olmadık işler peşinde dedi ki...

SENEM,
Yalın ama bir o kadar da analitik bir irdeleme oldu... günlerimi hatta haftalarımı aldı ama değdi :)

ÖZGÜR,
Yok anam anlamıyor bunlar:))

DENİZ,
Evek:) bilimsel bloblar
kategorisinden aday olucam bir yarışma falan açılırsa... Çok mutluyum bugün, size yeni bir pencere açabildiğim için:)

NALAN,
:) rakamlar evet!! :)

SELEN,
özzgür'den beklenir. Öyle bir dehaya sahip kendileri:)

éLLa dedi ki...

her sey tam kivaminda, cizimlerini de , elestirilerini de cok dozunda yapiyorsun, bu konuda cok takdir ediyorum seni. elestirileri hem kirmadan hem de guldurerek yapmak herkesin harci degil.

Adsız dedi ki...

Sonuclarin yorumu yeterince bilimsel olmamis :) Ben de %28'e oy verenlerdenim. Ama yeterince acik olmadigim icin degil, blogum olmadigi ve ben de onlardan biriyim diyemedigim icin :))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Hakikaten doğru hepsi daha fazlasıda var aslında. Hani şu yazılarını hangi tarzda yazdığı belli olmayan anlamak için akla karayı seçtiklerimiz o gününü anlatırken bilmem hangi ülkede çektiği bir ufacık taşı resim diye koyanlar mı ararsın bilmem hangi ülkelerde gezdiklerini gördüklerini ballandıra ballandıra anlatanlar markacılar illa bebğin çocuğun herşeyi olacak diye akla karayı seçenler sen hangi marka önlük aldın yoo o olmaz bundan olmalı diyenler çok aslında. Evet itiraf etmeliki yazdıklarının büyük bir kısmını bende yapıyorum tabi yapmadıklarımda var ama çoğunluğa dahilim galiba hem okuyasım hem tekrar tekrar yazdıklarına kahkahalarla gülesim var. AAA ama unutmaki belki sende bizdensin.

Tarkanın Annesi dedi ki...

ha bide şu bilmem nerelere üye olup kendilerine gelen ürünleri tanıtan gönüllü pazarlamacılarla,şu markanın bebek mamasıyla ilgili birimini aradım bütün hünerlerimi göstererek onlarla konuştum onlarda bana şunu gönderdiler çok teşekkürler diyenleriyle,şu bissürü kişi birleşerek birbirlerine hediyeler gönderip sonra bloglarında ıncığına cıncığına varana kadar bunları anlatanlar. Aslında yaa bu iş çok zevkliymiş insanın düşündükçe yazası geliyor

KUZEY TAN dedi ki...

Ben bir ara OİP konulu yazı yazmayı ve beni çizdiklerini "copy+paste" yapıp göstermek istiyorum.
hatta arada kamera mı var burada diye bakıyorum.

Yelish dedi ki...

Iste arkadaslar normal hayatta karsilasabilecegimiz her tur insan burdada var.Cok bilmis var ,ukala var ,soradan gorme var ,sinir hastasi var , kedi kaletmeye kalkmisi var,hayvanseveri var , stajer olarak calismis ama kendini basarili is kadini ilan edeni var , durustu var ,icteni var , pozitif olani var ,Polyanna var ,Pinokyo var , komigi var , dertlisi var , dertsizi var...var da var anasini satiyim :))

Hayatimiza giren insanlari bize ters dustugunde nasil bir sekilde cikariyorsak hayatimizdan , burda da aynisini yapmaliyiz..Ay sen kakasin ben cici , ben senden iyiyim bilmem ne ancak kisiyi komik duruma dusurur ve alay konusu eder (sonra baslasin dedikodular hehe )

Birbirimizin basina gelenlere oturup hungur sumuk agladigimiz oluyor , dusunsenize.
Kac atesli bebekte heyecan yaptim ben burda , kac hasta bekleyene dua ettim.

Yani bence blog COK iyi bir sey , kendini kotuden siyirabildigin surece

Yazasim gelmis bakarmisin ,yorum degil basli basina post olmus yahu bu .OIP kovalayacak beni hehehe

NOT eLLa'ya sonuna kadar katiliyorum.Hem elestirip hem guldurebilen bi seni gordum OIPem

Kremali'nin annesi dedi ki...

Sayin OIP,

Bit kani bankamizan yuruttugunuz bir cay kasigi O RH pozitif kani, blog dunyasina yaptiginiz olumlu katkilari dikkate alarak, helal ettigimizi bildirir, saglikli gunler dileriz.

olmadık işler peşinde dedi ki...

ELLA,
ne güzel, çok sevindim böyle düşünülmesine:))

ADSIZ,
:)) haha güzel numara ;))

TARKAN'IN ANNESİ,
elbette ben de bunlardan biriyim. başlarken dedim ya zaten... Ahh ah! yıllarımı verdim kardeş, heralde doğru olacak, lüdven ama:D :)))

ikinci yoruma gelince. onu da çok yakında detaylı bir biçimde cevaplıycam;)) az sabır.

KUZEY TAN,
Maseçuses Üniversitesinden aradılar. Onlar da OİP konulu bi tez hazırlıyorlarmış. Aman acele et, kopya faan demesinler:)))) Çok yaşa e mi!!!! Yaz yaz, çok merak ettim gerçekten de :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

bi de kameraya gülümseeee!!!:))

YELİSH,
OİP'ten "sosyolojik açılım" çıkmış.. Dediklerinin çoğuna katılıyorum. Sonuçta burası da halka açık bir ortam ve bir çok farklı insan dolaşıyor. Zaten birbirine benzeyenler illaki topaklanıyor. (BKZ. Anatomi 13)

Blog dostluklarının tadı ayrı güzel. Hiç görmediğim halde elime büyüyen bir sürü bebe var mesela. Bir kaçını gördüm, ağlamaklı oldum, sarıldım sımsıkı. Sanki hasretmişim yıllarca....

KREMALİ'NİN ANNESİ,
:)) helal olsun!!!! diye bağırın üç kez ama:)) ilahi ya, herkes mi komik bu alemde?!! :D) süper

Açalya dedi ki...

boşver bunları, büyük oyna, milletvekilliğine aday ol, oyum senindir ;o)

Damla dedi ki...

Az bile çizmişin, yannız bi beni çizemedin :P (çantamı açmış mıydım la ?!?)

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA,
Geliyorum o vakit, tutmasın kimse beni!!!! :D))

DAMLA,
Sen kimdin çıkaramadım kardeş ?? :p :D)))