Sayfalar

29 Nisan 2010 Perşembe

AŞK ve BLOG MÜDÜRÜ MAYK -2

Bu Mayk'tan yeni bir seri çıkacak sanıyosam:) Çok eğlenceli ve renkli bi kişilik oluşuyor kafamda...

Of bi yandan da işte öyle yoğun bir döneme girdim ki... Aksi gibi, içimden herşeyi bi kenara itip, kağıda kaleme boğulmak geliyor. Aklımda sürekli kutukafalar, masal kahramanları, maceralar, espriler uçuşuyor. Resmen işe odaklanmakta zorlanıyorum. Bugün Melis'e dediğim gibi tıpkı aşık olmaya benziyor:) Sürekli onu düşünüyorum ve ayaklarımı yerden kesiyor!!!!

35 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Ha ha haaa, harika ya...
Anne fotoğrafına koptum:))))

Hilal dedi ki...

devamını aşkla bekliyorum :)

anne müdürü dedi ki...

hööyytt!anne müdürü olarak üstüme alınıyorummmm:)

Calanon dedi ki...

Renkler, golgelendirmeler, ayrintilar... Bir de acemiyim falan diyorsun ya kiziyorum valla. Hic acemi elinden cikabilecek seyler degil su cizdiklerin, 6 sene okumus biri ve az biraz ogretmenlik yapmis olarak benimle beraber gs'larda okuyan ve egitim vermeye calistigim bir cok kisiden daha iyi cizdigini soyleyebilirim.

Anne ve Bebisi dedi ki...

hahahahaha masadaki anne fotosuna bittim :D

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

1-bunları tasdikleteceksin.
2-o karikatür kitaplarından dolu para kazanan tiplemelere ortalığı dar edeceksin.
3-çıktılarını alıp güvendiğin bir yayınevine göndereceksin.
4-istiyorum,yapacaksın.
5-galiba Mayk a tutuldum.
6-bilahare isteklerimi sıralayacam,bekle.çekinmiyorum.

anneyazar dedi ki...

Son tşört vakasından sonra direkt Yelish'in İlyas aklıma geliyor netekim:)))

anneyazar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Casua ve kayni Aleksandir ile Mayk'in resimdeki annesinin gorumunun eltisinin maceralarini heyecanla bekliyoruz:)Cok tatli yaa bunlar:p Sumeyye

Meral Erdoğan dedi ki...

oip ben mayk'a asigim :)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Hocam cok hos olmus ama antropolojik sorunlar var sanki. Resimdeki mutedeyyin teyzem Mayk'in anasiysa babasi nereli? Benim bildigim oyle teyzeler cocuklarina Mayk ismi vermez ya da Mayk ismi verecek babalarla pek evlenmez. Sanki bizim blogir muduru, sonradan ABD/Kanada gibi diyarlara gocmus, Turk olusundan dolayi is bulamayinca da Mayk ismini almis uyanik yurdum insanina benziyor(*). Kiz arkadasina kizdigi icin dunyayinin haritasini degistirdigi andan itibaren supheleniyordum zaten kendisinden :P Yapma Mayk, din kardesiyiz diyorum kendisine, bir zahmet iletiver. Ahhaah :D

(*) Zaten bu konuda Cinliler den sonra ikinciyiz biliyor musun:P

olmadık işler peşinde dedi ki...

LEYLAK DALI,
ana o ana :))

HİLAL,
Maykaşkına!!!

ANNE MÜDÜRÜ,
nein Anne Müdürü nein!!! blogırın müdürü bi kerem:)

CALANON,
Ah canım:) çok teşekkürler. çize çize doğru yolu bulucaz inşalla:)
moral oluyor bu güzel yorumlar:)

ESRA,
:))

NİHAN,
UUuuuu!!! gökten sesler gelmeye başladı yinee!!! ak sakallı master:) yapıcam o dediklerini tamam... ama biraz zaman;)

ANNE YAZAR,
hahaa:D)) tam buldun bak! ne şahane bi tişört değil mi? 1/2 Turkish is better than none!!!
Yeliz bu, herşey beklenir ondan:)

SÜMEYYE,
Caşua selam söyledi:) kaynıgil sizin orda oturuyormuş:)

KREMALİ'NİN ANNESİ,
cidden mi? yani Çin'den sonra ikinci olma mevzu:o
Mayk'a gelince, ben de bilmiyorum nedir necidir, zamanla çıkar kokusu ;))

olmadık işler peşinde dedi ki...

MERAL,
Mayk aradığı gerçek aşkı sende bulacak o vakit:))

es dedi ki...

Kimbilir belki mayk 'ın tesbihide vardır :)

beste dedi ki...

ben ayrintilara bitiyrum anne resmi, tirnak makasi sahane, fransua surekli tirnak makasi kaybeder herhalde evde tane filan var ama bir turlu bulamaz bu anahtarliga takma isini cok pratik bulmustu olduruyordum az daha:)))

Benden Bizden dedi ki...

anne fotosuna bayildim, koptum, yarildim :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

ES,
Mayk bu, kim bilir? :D))

BESTE,
HA HA HA! :D Sende mi Fransuva enişte?? :)

BENDEN BİZDEN,
amman gece gece... :)

firdevs dedi ki...

sanirsaml mayk bacak bacak ustune atmis :D

tirnak makasina koptum :p

Açalya dedi ki...

Bu anahtarlıklardan yaptırmak lazım, en iyi işi Türkiye'de yapar valla.

mikla dedi ki...

ben de tam olarak bu noktadan sapip iskolik bisi oldum ciktim. ama terapi yapiyorum kendime, en kisa zamanda kurtulacagim.

buketbukethayaller dedi ki...

OIP ya, Oip yaa
gece gece eve geldim ve o kadar cok güldüm ki...Balkon kapisi da acik, uyuyan kom$u kizmi$tir komik gülme seslerime :-) Ders calismaktan beynim sulanmis, sinirler bozuldu gözümden ya$lar geldi :-D Yorumlari da okumak ayri keyif oldu ama.
Bu tirnak makasi olayi evrensel bir kabus. Her tirnak makasi esprisinde aklima $u geliyor:
"King of Queens, Season 3, Episode 1 - Latin Lover " bul, bulu$tur izle. Cok komik!
olay $öyle : evli cift cok sexy bulduklari cifte özenirler vs. "mutlu bir an"larindan sonra ^^ `ah,onlar gibi olmak ne kadar güzelmi$ `diye konu$urlarken kamera sexy cifte cevrilir. yatagin üzerinde latino ayak tirnaklarini kesmektedir :-D e$inin dirdirlari üzerine oflaya puflaya tikali tuvaleti acmaya gider :-D
---
ke$ke $u hayalindeki i$i yaptigin günleri görsek! ak$am pazarlama dersine cali$tim ya, aklimda bin tane pazarlamaci ku$ ucu$uyor . giri$imci ruhum da sagolsun, neden olmasin , neden olmasin diye bagiriyor. in$allah cizimlerini bir gün bir $ekilde tüm dünyada görürüz!!!

kara kitap dedi ki...

anne tarafından türk ha! :))))

atıl mayk!!!

olmadık işler peşinde dedi ki...

FİRDEVS,
evet:)))

AÇALYA,
tırnak makaslı diyosan, burda zaten pek yaygın:)

MİKLA,
geri geri gel:) benim sapıp doğru yolu bulmam 10 senemi aldı:o

BBH,
Evli ve çocuklu vardı ya onun gibi bişi heralde bu anlattığın:) Pazarlamacı kuşlara sor bakalım bu OİP'i tutup omuzlarından nasıl havalandırabilirmişiz?? :D)

KARA KİTAP,
Yürü be Mayk, kim tutar seni?:)

Açalya dedi ki...

haaa yok yok, B harfli yahu :o))

Açalya dedi ki...

herkesin bi blogu var ya, "bir yere ait olma" psikolojisi,
böyle turuncu turuncu (yoksa kırmızı mı) B diye.

Selen dedi ki...

ha ha ha! Super! BBH hakli, bu tirnak makasi olayi evrensel. Burda da olmadik yerlerde tirnaklarini kesen insanlara rastlama olasiligi cok yuksek. O yuzden kendimi evimde hissediyorum galiba! Mayk sayesinde kendi psikolojimi cozdum, cok yasa Mayk!

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Oip, çizdiğin ve yazdığın herşey, tüm ayrıntılar hepsi çok ama çok güzel, süpersin. Yenilerini merakla bekliyorum. Sevgiler...

derya öz dedi ki...

Oip anne fotosu süper olmuş yaaa. hahahaha, koptum, harikasın. gerçekten çok iyi bir seri çıkacak bu mayk'tan, tahmin edebiliyorum. Ama mayk serisini hazırlarken lütfen mikemmelll vicıtlı Epru Şallı ablamızı da ihmal etme:)) bak göbeğeeee de belli oluyormuş artık, hamile pilatesini çekiyormuş:) haberin ola. kocaman sevgiler....

buketbukethayaller dedi ki...

sabah sabah (aslinda öglendi) okula gitmek üzere hazirlanirken "hey corc versene borc, olmaz maykil ,bende de yok" mirildani$imin suclusu sensin OIP! Bu Mayk icimize mi i$ledi ne? Öyle bir sinaps yapmi$ partici beynime
---
pazarlamaci ku$larda fikir cok. akli selim bir dü$ünmeli. siz dü$ünmü$sünüzdür bir $eyler zaten di mi? ;-) mail yazacaktim zaten "deli france" fotografi da hazir. :-D Amsterdam havaalaninda rastladim kendisine! Demek ki zincirmi$ ! seviyorum ben o deli fransizi !
---
sèn Mayk`a biz de OIP`e a$ik !
seviyorum ülennnn, herkes duysun!

Adsız dedi ki...

Merhaba ben Naz. Blogun süpermiş çok güldüm gerçekten... Bende blogcudayım.. perinazgulcin.blogcu bi bak istersen.. reklaa giriyosa silebilirsin.. :)
sevgiler
naomi-mika

sirâr dedi ki...

yani mizah budur! kutu kafanın ince ellerinden öpmek istiyorum :))) vurma kardeşim belden aşağı vurma, böyle inceden inceden dokundur! açılın leyynnn recep ivedik çekil kenara Maykk geliyor :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA,
haaaa!!! onu mu dedin? :)) e yapıp satalım o zaman;)

SELEN,
endinozyalılardan herşeyi beklerim zaten... (kukubima :p)

BİLGE VE ANNESİ,
blogda herşeyin böyle içten geldiği gibi enn yalın şekliyle söylenmesini çok seviyorum yahu:) çok teşekkür ederim, sevgiler :D))

DERYA,
o kaddan mikemmel vicıtlı bi kadını kutulamak ne derece doğru bilemiyyom:)) yeni açıklamalar mı var kaçırdığım yoğusa??

BBH,
Mayk kurban olsun sana:D))) hahaa!!! deli fransı yolla ekleyelim "kelime oyunları"na :)))
vall hiç planım yok, bodoslama gidiyoruz yardıra yardıra :)

NAZ,
Merhaba:) ilk fırsatta uğrarım. hoşgeldin:)

SİRAR,
Hörmetler bacım, saygılar sevgiler bizden:))))

Yeliz dedi ki...

aaa "Ilyas the Mayk" ; ana tarafindan Turk ve anaciginin fotosu masasinda (cok hosh cikmishim ) :P

Nihani dinle bence sen ,tastik olayini hallet.
Bayiliyorum senin kaleminden cikan her bisilere ! :)

Decorator dedi ki...

OİP, bugün ilk defa blogunu gördüm ve hemen takılanlara takıldım. Süpper olmuş!!! Çok eğlenceli bir yer burası...

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİSH,
aa! hakkaten sana benzemiş aynı:) ben de diyorum nerden gözüm ısırıyo diye:)
sağol canım, çok sağol gerçekten. baştan beri çok yüreklendirdin beni:)

DECORATOR,
Çok çok teşekkürler:D)) buyur buyur hoş geldin!!!!