Sayfalar

1 Nisan 2010 Perşembe

Bir Blogger'ın Anatomisi - 21

33 yorum:

stickman dedi ki...

bi bahçem olsaydı kesin bende böyle olurdum. eee zamanında trt3'lerde az yayçep izlemedik. yayçep = televizyon ile yaygın çiftçi eğitim programı. şarkısını da mırıldanayım madem. yayçeepleeeee ileriyee hep ileriye. tarımdaa geleceğee yayçeepleee... işte yayçep sizlerle, haydi koşun eleleeee.. dırıtt dırıtııtıı.. yayçep! yayçep!

Ozgur dedi ki...

Üç karış toprak bulsam hevesliyim ben de... Devlet bize yardım etsin.

zühra dedi ki...

seni beğeniyle takip ediyorum. Süper çizgilerin ve yazıların. kolay gelsin.

Defnenin Annesi dedi ki...

Bu haftada tam esimin ektigi ciceklerin fotolarini koymustum :-) mahsül yok ama bol bol cicek var...

Açalya dedi ki...

:o) Sen bir de benim bahcedeki yenidunya, incir ve limonlari gor. Yenidunyalari yiyoruz su aralar. Domates ve biberlerim cimlendi, topraga gecircem haftaya.Nanelerimi kuruttum bile. (potansiyel BMO`cu)

Haydins dedi ki...

Blog mahsulleri ofisi çok güzel :)

kuzunun annesi dedi ki...

Bahcıvan bloggerlardan biride benim galiba .
Su anda bakla var mesela :))

beste dedi ki...

Baska bir BMO'cu daha su iki gundur yagan dolular isleri aksatiyor yoksa ne patatesler, soganlar ekicem:))

Hilal dedi ki...

walla daha sabah eşime balkonumuza minik bir sera yapalım demişken, şimdi bu laf da tam benlik oldu iyi mi :P
çok hoştu yine, ellerine sağlık OİP:)

NzN dedi ki...

bu blogırlar benim balkonda bir türlü yetişemeyen nane ve maydonozlarıma da el atsın istiyorum ve yine sana bayılıyorum.
gel bunları kitapçık haline getirelim diyorum, bak çok iyi para yaparsın diyorum, yastık altına istiflersin diyorum , diyorum da diyorum :)

k.i.s.d. dedi ki...

Yağmurlar bitse de bahçeye dadansak dediğim şu günlerde...

Ebek protein var işte n'olmuş...

Cevcüt elindeki ne bakim, tü Allah!

Kaymaçina dedi ki...

ya bende saksıda nane, maydanoz falan yetiştireyim diyordum ama böyle dile düşülüyor sa hiç girişmeyeyim bu işe :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

STICKMAN,
nereden de geldi aklına??:) haa ha:) vardı evet...

ÖZGÜR,
Balkon tarımıyla başla bi bakalım. Başarılı olursan kredi isteriz BMO'dan:)

ZÜHRA,
Çok sağol:)

DEFNE'NİN ANNESİ,
tüh çiçekçileri unutmuşum:(

AÇALYA,
yok ne potansiyeli, olmuşsun sen:)
Dinn dinnn!! Türkiye için Yeni Dünya Kebabı zamanı.

HAYDİNS,
çok iyi uydururum:)p

KUZUNUN ANNESİ,
kolay gelsin o vakit:))

BESTE,
Beni yanına himayene al diyorum dinlemiyosun:)) Yardım ederim, her işte çalışırım, seramik bile yaparım:)

HİLAL,
Kulağıma gelir benim, kuşlar söyledi bana niyetini, ondan çizdim:)

NzN,
Yapalım hadi:) Paraların üstünde yatmam ama pis olur onlar:p

KİSD,
Cevdetciğim kendinden poroteyinli maşallah. Sal çayıra, bahçeye, serpilsin çocuum:)

KAYMAÇİNA,
Kaytarmaya yer arıyorum demiyosun da:) Eh ekme madem:P hehe:)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Esra bayilacak buna :))

Cok pis spontane ilham aliyorsun yalniz, korkulur senden!

Anne ve Bebisi dedi ki...

hahahaah yasasin OIP'e ciktim, ünlü oldum :D

Ofiste gülmekten yarıldım :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

KREMALİ'NİN ANNESİ,
:) tikkatli olun, her an ilham alabilirim:)

ESRA,
:D)) MK'nın o muzır gülüşlü, haritaya dönmüüş suratını gördüğüm an çaktı kıvılcım. :))

Anne ve Bebisi dedi ki...

hehe aslında daha önce de çıkmıştım :P Diğerlerini üstüme alınmadım sanılmasın:D OİP kutucuğu olmaktan mutluyum gururluyum :D

éLLa dedi ki...

elinde migros posetiyle duran benim :)

anneyazar dedi ki...

:)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

ESRA, daha çok çıkarsın merak etme. Yarka Dökümü'ne döndü bizim anatomi:)

ELLA :))

ANNE YAZAR :))

buketbukethayaller dedi ki...

her karede gül,agzin hizla kulaklarina yaklassin, sonuna dogru yanaklarin agrisin, BMO`yu görünce kop!
cantada bir haftadir lavanta tohumu var,yagmurda falan islanip cantada cimlenmese bari :-p evet abarttim. ama simdi yeni bir fikrim var, bögürtlen ekecegim. evet evet, bos ver cilegi, domatesi, yesilligi, önce bögürtlen. balkon saksi doldu zaten :-) bu maymun i$tahliligin sonu yine bos kalan saksilar olacak galiba :-s

Selen dedi ki...

ha ha ha! koptum gene! vallahi iki gündür geçmeyen başağrımı unuttuğum yegane anlar bunlar, her derde deva OIP.
Bizim bahçede de yanına yaklaşırsam beni yiyeceklerinden korktuğum yağmur ormanı bitkileri var. Ben de o Migros torbalı oluyorum galiba.

firdevs dedi ki...

yaziyi gorur gormez " anne ve bebisi " dedim :))))

olmadık işler peşinde dedi ki...

BBH,
Çantada sera etkisiyle büyümüştür... mis gibi! bayılırım lavantaya:)

SELEN,
O zaman Özgür Anne'yle rotasyon yapın. O da torpak istiyordu eşelenecek:)

FİRDEVS,
Esra, Beste, Nalan diye uzar gider bu liste:)

Calanon dedi ki...

Blog Mahsulleri Ofisi demek :)))

Daha ne mahsuller cikacak bakalim su anatomiden ;)

Ashley dedi ki...

Hihjihihi süper :D

Yelish dedi ki...

BMO :)
Benim oyle sebze ekme isim yok pek ama olsa kesin bende fotolari ceker , paylasirdim.Inanilmaz bir keyif olsa gerek.Baksana yoncalarimi bile koydum hemen bloga:)
OIP sende malzeme bitmez Bu anatomilerin 50ye kadar yolu var :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

CALANON,
:) ay bilmiyorum, içimden geldiğince çiziyorum işte. Sen de çizsene;)

ASHLEY :)

YELİSH 4 yapraklıyı bulursun inşallah:)) 50 sanmıyorum:O

Handan dedi ki...

Ahaha, ben tam buna giriyorum işte :D Valla bahçe yakında kazınacak, bir iki aya kalmaz mahsulleri sergilemeye başlarım artık :D

nalan dedi ki...

BMO'ya moderatör lazımsa yaz sen beni deftere oipim.
pembe domatesçilerden alışkınım nasıl olsa :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

HANDAN, kolay gelsin:)

NALAN, BMO'ya müdür yapıcam seni :D)) hehe!!

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Anatomi serisini keyifle okudum, bakış açınıza, gözlem yeteneğinize ve espri anlayışınıza hayran kaldım.

Bloglarda dikkatimi çeken noktayı sizinle paylaşmak istedim. Gerçekte hiç güzel sunulmamış, iyi fotoğraflanmamış, iştah kabartmayan, hatta üzeri yanmış veya kesitinden anlaşıldığı üzere hamur kalmış tarifler için bile, "oy oy bu ne güzellik" vb gaza getirici sözler kullanmıyorlar mı, bu durumu çok samimiyetsiz buluyorum. Bu yaklaşım bana, "körler sağırlar birbirini ağırlar" atasözünü hatırlatıyor :)
Sevgilerimle,
Elif E./İzmir

olmadık işler peşinde dedi ki...

:)) Elif merhaba. Çok teşekkür ederim:) O dediğinde öyle haklısınki. sadece yemekte değil her konuda benzerleri olabiliyor. Bir çeşit blogdaşlık gibi bişi sanırım. Uzak dur, takılma bence:)) sevgiler