Sayfalar

28 Nisan 2010 Çarşamba

BLOG MÜDÜRÜ MAYK

16 yorum:

Girno dedi ki...

HEeeeeyyy ilk yorum benim, birinciyim oip nabeerr :)
çok sefiyom, ben bu kutukafayı, hergün hiçbiryeri okumuyorum ama burası kaçmazzz :)
çok güzel olmuş, tiye alman bencede daha iyi bir sebep olamaz ;)

Leylak Dalı dedi ki...

Güne kutukafayla başlamak harika. Ayrıca yaratıcılığınıza ve espri gücünüze hayran olduğumu belirtmeden geçemeyeceğim...

aysema dedi ki...

Fotoyu kaldırırsa açar mı ki? Gidip konuşsak!

Meral Erdoğan dedi ki...

oip, mayk gunluk strip olsa keske :) masaya, ifadelere bayildim...

NzN dedi ki...

HastaSInım OİP senin ben!!! mayk'da bi kız ayaaanaa yakmasın camiayı!

Açalya dedi ki...

:o)))) masa detayları harika! koca bir kırmızı düğme, çalan alarm falan! hahahaha yine yatmadan kopardın beni oip

olmadık işler peşinde dedi ki...

GİRNO,
en birinci oldun evet!!! :)) gel gel bekleriz her zaman:)) seviyoruz biz de seni:)

LEYLAK DALI,
:)) çok teşekkürler, mutlu ve güzel bir gün olsun hepimize:))

AYSEMA,
biraz yalnız kalmaya ihtiyacı var sanırsam:P :))

MERAL ;) yesss olucak ivit:)

NzN,
şşşhhh Mayk delikanlı çocuktur, yanlış yapmaz, konuşurum ben:) tenks bende seviyorum seni:)

AÇALYA,
OİP: yatmadan koparmalı blog :))

kara kitap dedi ki...

ama mayk,sen bloggırı kaparsan biz oip'i okuyamayız.lütfen biri mayk'ın kzı arkadaşıyla konuşssun!

kirazsevdasi dedi ki...

ac kapa butonu var yaa, hahaha

kirazsevdasi dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
purki dedi ki...

hehe "yangında ilk önce kurtar" ve "dünya haritası" da muhteşem bu arada :))
Mayk elleşme şu blog camiasına alırız anahtarını ona göre :))))

nalan dedi ki...

demek orlarda da aynı dümen dönüyo.
adamımsın mayk ayarlarız bi şeyler :)

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

HA-Rİ-KAAAAA!aştın,aşşştııınnn.sarılıyorum,öpüyorum.

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP,
konuştuk OK dedi Mayk:)) o da okuyomuş OİP'leri:)

KİRAZ SEVDASI,
:))

PURKİ,
alırız anahtarını!!! :D))

NALAN,
sayemde her türlü numaradan haberdarsınız , hehe:)

NİHAN,
:) tenks!!!

Kremali'nin annesi dedi ki...

Hay Allah iyiligini versin Mayk! Sadece bloglari kapatmamakla kalmamis dunyanin haritasini da degistirmis. Ne kizmis ama, helal olsun :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

Mayk bu herşey beklenir:)))