Sayfalar

12 Nisan 2010 Pazartesi

Dellenme

• Geçenlerde bi akşam babalar yemeğe gidince, anneler ve çocuklar buluşması yaptık bir arkadaşımla. Yaşımıza göre iyi durumda olduğumuzdan, yüzümüzün gözümüzün daha kırışmadığından (!) falan bahsedip, egolarımızı sıvazladık. Arkadaşım, şirketlerine kozmetik sektöründen gelen bir erkek yöneticiden bahsetti. Adam yıllardır kırışık karşıtı ürünler kullanıyormuş, bunların markasını falan verip tavsiye ediyormuş çevresindekilere. Ne günlere kaldık? Epey bir şaşıp, gülüştük...


• Bir firmam “Zücder” diye bir müşterisi olduğunu söyledi. Tahmin etmişsinizdir, Zücaciyeciler Derneği varmış, bu da onun kısaltmasıymış. Düşünsenize çıkıp konuşma yapıyorsunuz “Değerli ZÜCDER üyeleri” diye dudağınızı büze büze.. (söyleyin bak çok komik) Sesi zücüşesiceler...

• Eşref saatine inanır mısınız? Ben inanırım. Geçenlerde eşime “tartıda 59 kiloyu gördüğümde bana şöyle kelli-felli bir profiterol ısmarla” demiştim.. Bi kaç gün sonra sabah tartıldım ve o da ne? 59!!! İşe geldim mutlu mutlu. Sabahtan bir randevum vardı. Arkadaş gelirken bir koca paket profiterol(!) getirmiş. Hem de Manolya’dan... Daha ne diyim. Yalana yalana yedik de yedik.. Pişman değilim. Yine olsa yine yerim.
• Kesiminin zayıf (!) gösterdiğine inandığım bir siyah pantolonum var. Son haftalarda sık (!) giyiyorum kendisini. (peki tamam, neredeyse hergün üzerimde, ne var?) O kadar ki dün akşam çıkarttığımda bi baktım kendi kendine ayakta durabiliyor. Yürüyüp çıktı odadan, bakakaldım arkasından... (abartma OİP!!)

• Son üç yıldır(!) kolumda gezdirdiğim çantayla vedalaştım. Yakın çevremdekiler bunu etkinliklerle kutladı. Bora bile aynı gün “Aaa anne! çantanı değiştirmişsin, n’oldu öbürüne?” diye sordu çocuk. Resmen kendine has bir flora ve bi takım yaşam formları oluşmuş çantanın içinde. Dokunmadım, güneş alan bi yere koydum, arada bir uğrayıp hal hatır soruyorum, su falan veriyorum kendilerine.

• Geveze bir günümdeyim evet. Birisi Pazartesi deliliği mi dedi? duyamadım...

28 yorum:

gülay dedi ki...

gülümsettin beni yinee oip çok yaşa emii
her kadının "kendisini zayıf gösterdiğine" inandığı bir siyah pantolonu var sanırsam (şu kilomda beni zayıf gösterecek bir pantolon düşünemiyorum ya neyse:))
postu okuduğumdan beri de dilime pelesenk oldu bu "zücder" de oyy oyyyy

KYBELE F dedi ki...

:)))))))))))))))))))))))

kara kitap dedi ki...

benim de var öyle siyah bir pantalonum.hatta şu an üzerimde. :)))

LaTiFe dedi ki...

sürekli giymekten parlamaya başlar bi de o siyah pantolonlar, o hale gelmeden kurtulmak lazım :)
ama niyeyse aynı kesimi bulamıcam düşüncesinden midir, gidip kıyafet denemeye üşenmekten midir nedir, bi türlü kurtulamaz insan o zayıf gösteren siyah pantolondan
şirkette kot serbestliği başladığından beri ben de üzerimden kot çıkarmaz oldum

olmadık işler peşinde dedi ki...

GÜLAY,,
var di mi? bir şehir efsanesi o siyah pantolon. her giyen hooop zayıf gözüküyor:)

KYBELE:))

KARA KİTAP benim de!!! :))

LATİFE,
haha:D) parlar evet... yapışılır bi şekilde:)) ohh kot ne rahat!!

Ozgur dedi ki...

Manolya di mi? Dün gece Elanın babası ve teyzesi manolyaa profitrol dediler ben de kilolarr, son pişmanlııık neye yararr size muz split yapayım dedim. hiç hoşlarına gitmedi. Verdim etiformları yediler. hehe. hain anne:)

59 olsam. 59 söylemesi bile güzel. 59 olsam. 59 görücem tartıda ama tartı bozuk olmayacak. Gerçi hayatımın en kolay kilosunu tartı bozukken vermişim bi tartılırım 45 bi daha 52 bi daha 65 bi daha 42 şaşırta şaşırta kilo vermiştim. Çekim yasası tartısı diye de satıcaktım. :)

Magissa dedi ki...

Her gun geveze ol sen, cok hosuma gidiyor okumak :D

beste dedi ki...

mutlu ve geveze OIP muck muck, birde o siyah pantalondan nerden bulabiliriz:)))

http://hayatiminrenkleri.blogspot.com/ dedi ki...

manolya mı şirketin dibinde olması çok tehlikeli olan bir yerdir, estikçe söylenir, söylenir ve tartıda ki rakama gözlerin yerinden fırlar :(((

gunebakan dedi ki...

ben tartıda 59u görürsem kocacım bana tamtur alcakmış. hatta şöyle dedi, dile benden ne dilersen, tamtur, ontur, yüztur...sen seç, ben alayım gulüm dedi.
durum o kadar ümitsiz yani benim için ama yine de darısı başıma diyorum...

senem dedi ki...

Ahhhh Manolya'nın profiterolü mü dedin!!!! Naptın OIP, akşam akşam bak şimdi :) Şaka maka, Cumartesi günü üstünde o siyah pantalon yoktu ama yine de harikaydın :)

nalan dedi ki...

yakına bir de ceviz ağacı açıldı aman diyim neredeyse manolya kadar güzel.
ofiste yanımdaki sıpa her öğlen yalana yalana yiyor. onu mu döveyim ceviz ağacının sahibini mi bilemedim oip'im.

Calanon dedi ki...

Geveze OIP, ozlemistik valla noktali yazilari.

Adsız dedi ki...

aynı siyah pant. benim de üzerimde.günün yorgunluğu,bir bardak kahve,günlük blog gezintimi yapmadan çıkarmayacam onu.komik kadınsın OİP im.nihan.

Ashley dedi ki...

Öhöö öö ömm :) Yeni avatar resmim nasıl olmuş ? İzin vermessen silicem :D Aslında ilk izin alıp sonra koymam gerekirdi ama arsızlık işte :D Çok sevdim (ç)aldım

Açalya dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Açalya dedi ki...

Yorumum çıkmamış mı ne? gene yazayım

"Ben de hep kutu çizcen diye bekliyom. Çok hoşuma gitti bu tarzın da.(seni yeni keşfetim naapalım?)
Pantalon ve çantaya çok güldüm. Ah o siyah pantalon, ah o evladiyelik çantalar.
333 gibi oldu zücder hahaha"

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZGÜR,
profiterole niyet, etimek'e kısmet!! harbiden zulüm!!!:)

MAGİSSA,
:) ehüüee (şımar)

BESTE,
:) mucuklar bisden!! Pantolonu ince gösteren aynası olan mağazalardan edinebilirsin:)

BURCU,
ayh aman oh!! allahtan medeniyete uzak bi noktadan hizmet vermekteyiz :O

GÜNEBAKAN,
tamtur ne ayol?? kafalıyo kocan haberin olsun:)p
n'oldu diyetisyen?

SENEM,
pantolonu yakalayamadığım için giyememiştim:)) çok sağol:)

NALAN,
ceviz ağacı'nı hiç duymamıştım bak. netten baktım bildim yerini:))
yazık sanaaa!!!

CALANON,
ay birini yapsam öbürü eksik kalıyor:) yetişemiyorum inan:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

NİHAN,
yakışır! ohh çıkar keyfini:)

ASHLEY,
:D)) ni demek, al senin olsun eşlicim, canım :))

AÇALYA,
çok sevindim beğenmene:) bi nevi 333 evet:D))

Kremali'nin annesi dedi ki...

Yorumlardan ne tur bilgilere ulasiyor insan! Hangi Cumartesi, nerede, nicun bulustunuz siz ikiniz bakiyim?

olmadık işler peşinde dedi ki...

HEHE :)) ayrınlar nurturia'da;)

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Pantolonun ayaklanmasıyla bazen kendiminde aynı şeyleri yaptığını düşündüm ve çok güldüm :) Teşekkürler

ipex dedi ki...

OIP yemin ediyorum kocamla aramı bozacaksın, kucağımda laptopla koltukta yan devrildim gülerken, laptop'tan "çotart" diye bir ses geldi. çocuk kilidi ya da filtre falan koyacak bilgisayara, okuyamayacağım seni, haberin olsun! :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

FÜSUN,
hangimiz yapmıyoruz ki??:))

İPEX,
çotart nasıl bi sestir ipexim? kırıp kırıp bana suç atıyosyn bide! ayıp şu yaptığın:)p

Kremali'nin annesi dedi ki...

Hey Allah'im! Merakimdan gidip hemen hesap actirdim, oyle saf saf bekliyorum bir tikla OIP sayfasina oradan da Cumartesi bulusmasinin detaylarina ulasicam diye. Megerse facebook gibi bir yere dusmusum. Emegi gecenleri takdir ediyorum, lakin bogulurum ben boyle yerlerde yon bulmaya calisirken. Yok, hesabi kapatip sivisayim dedim, onu da beceremedim iyi mi?

Ustelik bunca cabaya da gerek yokmus, Cikolatali Pastacim ne guzel acik ve de secik anlatmis her seyi blogunda.

Binanaleyh, cok teessuf ediyorum OIP Hanim. Imdaaaaatt !

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ah canım ya:( feysbuk gibi evet. Ben muhabbetine yazdım, detaylar orda diye.. Ama çok kolay ve kullanışlı bı site orası neden öyle oldu ki?? (Şaş)
azimle ugrasmissin ya ne diyim, çok duygulandim hayol! Canimsin:)))

Kremali'nin annesi dedi ki...

Jenerasyon farkindan OIPcim, jenerasyon. Insan yaslaninca blogunun kadini olmak yetiyor da artiyor bile. Daha otesi teknolojik manipulasyonlara / ajitasyonlara beyni de kalbi de dayanmiyor gari :D

olmadık işler peşinde dedi ki...

ne jenerasyonu o öyle?? benden daha büyüğü yok buralarda diye biliyordum ben??:)