Sayfalar

19 Nisan 2010 Pazartesi

HABER ANALİZ: HAMİLE PİLATESİ!!

34 yorum:

Magissa dedi ki...

Kaplumbaga misali ters donmus ve kalmis hamileyle pilates toplariyla ziplayan bebelerin aneaa'sina cok guldum. Pek iyi geldi ptesi sabahi, eline koluna aklina saglik :D

Açalya dedi ki...

Ozan buna "beyni küçülesice" diye beddua etmiş kesin...

Kilo alırsan hamilelikte, Puma koyar tekmeyi valla o "zenci popo"na. Sıçtın kızım Ebru!

ipex dedi ki...

HAHA, taktın sen bu Ebru kızımıza :) yazık ayol, kızcağız ekmeğini "taş"tan çıkarıyor, ona da yazık :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

MAGİSSA,
bizim gebeler +40 kiloyla anca yerde debelenir :)

AÇALYA,
tam isabet:D)) HAH HA!!

İPEX,
valla elimde değil, ağır tahrik var :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

öyle güldümki işyerindekiler tip tip baktı :) Ebru şallıyla ilgili gülüyorum diyincede "heee tamam" dediler :))) sanırım herkes gıcık kadına ;)

Girno dedi ki...

al nefes aşağıda
ve veeerrrr
al point aşağıda ve veerr

oip kömiksin yaf

NzN dedi ki...

Gıcık hatun ya!! kendi kilosunda kimseyi bulamıyormuş kıyafetlerini verecek. Peeh peehhh!!! hem hamile hemi de göbekli pilates yapacaksa puma üstüne daha fazla para bile verir. İnmez bu hatun o göbekle televizyon ekranlarından.
Ya bu hatun şöyle canlı yayında topun üstünde zıparken pırt diye doğuruverse komik olma mı?!!

gülay dedi ki...

"Şimdi hamile pilatesi yapıyoruz. Herkes 'Hamilesin de nasıl o hareketler i yapıyorsun?' diyor ama hareketler zaten hamileler için... Pilates topu üzerinde doğum bile yaptırılıyor" dedi. Kendisinin de pilates topu üzerinde doğum yapabileceğini söyleyen Şallı, "Doktor izin verirse topun üzerinde doğum yapmak isterim" diye konuştu.

sözün bittiği yerr:))))))))))

Red Riding Hood dedi ki...

Oip harikasın :) Bu şahsa diyecek artık bi sözüm kalmadı.Yaptığı maymunluklara gülüyorum sadece. Beyni büzüşesice :D

sude naz'ın annesi dedi ki...

Ha ha oip alem kadınsın..Sabah sabah güldürdün beni..Çekeceği var desene şu epru kızının senden:)))Puma kıçına tekmeyi vururda o zaten voleyi dvd'den vuracağı için çok acımaz zannımca:)))

beste dedi ki...

Ebru konustukca malzeme bitmez, senin sahane espri gucun ve kutukafa harika uclu:)

éLLa dedi ki...

sen bizi gulduruyorsun Allah'ta seni guldursun OIP :)

ElfAna dedi ki...

Ping ping lere cok guldum:)) ve Acalya, tam isabet:)

Ayşe dedi ki...

haha çok matrak olmuş yaaa

bi de nası gıcık "elbiselerimi vercem ama ay bide baktım benden zayıfı yokmuş bıdı bıdı bıdı" ah ah vah vah verme kimseye kilo alacan yakında ya yama yaparsın ya da pumada tekmeyi basınca cıbıldak kalmassın en azından

firdevs dedi ki...

bu kadin dogurana kadar epey eglenicizz :pPp

Yelish dedi ki...

kendi kilosundakiler anca cocuk ya da genc kiz mis mis .sana oyle geliyor Ebru haaaanim

Harunun pazar mali yesik adi-daslarina bayildimmm ludven hhahahah

O sondaki piiirt ne ?rahatlamanin sesi mi ? :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

BAHAR,
valla benimki gıcık olmak değil de, apışmak sanki?? ağzım açık, hayretler içinde takip ediyorum?? :)

GİRNO,
yaşıyosun demek?? :)))

NzN,
top üstünde doğurucam diye açıklama yapmış bu. yetişemiyorum yeminle:)p

GÜLAY,
ay okudum valla aynen öyle demiş?? :o

RRH,
Hahaaah:) özlemiştim seni:)

SUDENAZ'IN ANNESİ,
ya yok büyütmeyelim. ilk DVD'si 60 bin ikinc kopyası 22 bin satmış.

BESTE,
Üçümüz eve çıkıcaz:))

ELLA,
AY İNŞALLAH! A-MİİİNNNN! :)

ELF,
:))

AYŞE,
sıfır değil eksi beden sanırım kendileri??? :)p

FİRDEVS,
Her türlü eğlenceli oluyo kendileri:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİSH,
yok annem, karnı pırtlıyo. geçen hamilelikte 7 kilo almıştı da....

saricizmeli dedi ki...

bu sefer pilates de yapıyor, gerçi kivi mevsimi geçti ama yer gene, toplanda 5 kilo 300 gram almasını bekliyorum ben:))

kendinden topuna bittim;)

çok başarılısın...

Calanon dedi ki...

Sayende Turkiye'deki onemli haberleri almis, okumus oluyorum :)
O son karedeki kendinden toplulardandim ben de, cok guldum.
Bu arada yine o goz ve dudak ayrintilari super.

firdevs dedi ki...

ama ama ben de hamileyken 6 kilo almistim :p bu durum pirt degil , tirt bir gobege sahipmisim :p

derya öz dedi ki...

Ya yemin ederim bu 4 aylık hamile haberini okuduğumda aklıma ilk sen geldin, dedim oip kesin bunu kaleme alır:))) zaten epruunun ismini duyduğumda "ahaaa öip!" diye bir refleks oluştu bende:)))) gene süper, gene komik ötesi:)))

Adsız dedi ki...

n:heheheheheheheh
b:oip mi?
n:yep.
nihan.

olmadık işler peşinde dedi ki...

CALANON, çok sağol:) gündemin en önemli haberlerini benden almaya devam et sen:)

FİRDEVS :o nasıl becerdin ayol??

DERYA, ikimiz bir fidanın güler açan dalııyyıızz!!! :) haha sağol:D)

NİHAN,
a-aa! beyde mi öğrendi ayol??:))

SARIÇİZMELİ,
:) 5.650 kg diyorum!!!

HANIMLAR!!!
BAHİSLER AÇILDI!!! Ebru Hanım geçen hamilelikte 7 kilo almıştı. Bu sefer kaç alır diyosunuz????

firdevs dedi ki...

3.250 gr bence :pPp

6 kiloyu gebelige bagli diyabete borcluyum :)

Kaymacina dedi ki...

bu sefer rekor yapma derdine girer bu hatun , 3 kilo alsın onuda bebeğe versin 'taş' gibi çıksın diyicem ama

Anne ve Bebisi dedi ki...

Sanırım hiç kilo almadan hamileliği bitirme rekoru kıramaya karar verdi :P

Yine kiwiyle mi beslenecek acaba çok merak ediyorum :P

Yelish dedi ki...

NEEE Yedi kilo mu almisti ?
Ben 23 kilocuk fazla almisim kendilerinden :)
Ilk ay 3 kilo almistim ben yaa ,nasil yaparlar , nasil ederler .....

olmadık işler peşinde dedi ki...

FİRDEVS yazık yaw:(

KAYMAÇİNA "gerekli yerler büyüsün" bence de:)

ESRA hamileliğin de bir onuru var canım!! :) alsın azıcık bi zahmet:)

YELİSH ya git, kividen başka bişi yemiyodu. Çocuk kivi şeklinde çıkıcak diye bekliyoduk ulus olarak:p

Şeyma Gülseren Durmaz dedi ki...

Uzun zamandır blogunuzu takipteyim de, ne harika çizimleriniz ve ne süper tespitleriniz var ya :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ŞEYMA,
:)) çok teşekkürler, merhaba ve hoş geldiniz diyeyim :))

Tabiat Ana dedi ki...

:))) geçenlerde pilates topu üstünde doğurmak istediği yazıyordu bir gazetede.Hatta bizde pilates topu gibi çocuğu olur inşallah diye bayaa gülmüştük kendisine.Ve hatta ben sen o haberi kullanırsın diye geçirmiştim içimden kısmet bunaymış :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

:)) bu haberler üstüste patladı da ondan. ama hanımefendi de cevher bol. kulağım kirişte, yeni açıklamalar an meselesi:))

Adsız dedi ki...

Hay Allah, bak sen su ise! Tam da hamile platesi istenirken sen tut hamile kal! "Harun kos kilo almam yasak, hamile olmam lazim ve sozlesmeye gore bunu bugun ben pilates yaparkene seetmemiz lazim. Ben biraz isiniyim suraciktaki pilaaates kilimimde, sen de kaburgalarini ac geliyorum" :)) Bu arada karikaturun muhtesem otesi. Hele afrikalilar ve kilomda insan bulamiyorum geyigi super!SUMEYYE