Sayfalar

20 Nisan 2010 Salı

İzmir ve anaokulunda bir gün

Geçen Cuma, iş için  günübirlik İzmir'e gitim. Aslında teyet geçtim de denilebilir.  Herşey havaalanı-toplantı salonu-havaalanı hattında oldu ve de bitti.


Alandan toplantı yapılacak yere taksiyle gittim. Bindiğim taksinin şöförü aşırı şekilli bi gençti. Böyle kafanın tepesini tavuk g.tü gibi kabartıyorlar ya öyle saçları vardı. Tüm o şekilli saça, sakala ve giyime rağmen, kendini İmbat FM'den yayılan türkülü arebeskli ritmin büyüsüne bırakmayı tercih etmişti. Arka koltukta defterimi çıkarıp çizdim şekilliyi.


Tüm gün süren iç kurutucu toplantıların sonunda, paçayı ortamdan kurtarıp kendimi havalanının free interneti ve kahve keyfine teslim etmeye programlamıştım ki...yapacağımı yaptım ve azabımı yanıma katmayı başardım yine. Ben bunu çok sık yaparım zaten. Olmadık zamanlarda olmadık insanları takarım peşime ve azap dolu bir maceranın içinde bulurum kendimi. Sonra da pişmanlıktan geberirim.

Yine olan oldu ve peşime takmayı bi şekilde başardığım alakasız arkadaşlarımla (!) yolculuklu, beklemeli, yemekli, rötarlı, uçmalı kaçmalı, bol bol anlatmalı, iç şişirmeli üç saat geçirdim... Fıkrayı hatırlayanlar için kısaca "gelene dek mokoko" diyebiliriz.

* * *

Cumartesi Bora'nın kursu nedeniyle sabahtan okula gittik. Bu sefer Çağan da geldi bizimle. Niyetimiz bahçede oynamaktı ama hava aşırı serin olunca, anaokulu kısmında takılmayı tercih ettik.


Sınıfları tek tek dolaşarak, tam 1,5 saat boyunca hiç sıkılmadak oynadık:)

Lakeshore markasını bilir misiniz? Ben ilk kez orada gördüm. Sitesini henüz incelemedim ama sanırım okul öncesi eğitim için öğretici materyal ve oyuncaklar üreten bir marka. Sınıftaki çoğu oyuncak ve malzeme bu markaya aitti ve her biri inanın çok çok güzeldi.

Burası kitap köşesi.
Bu kitaplardan evde de var. Bora'nın ilkokul 1 ve 2. sınıflarda okuduğu İngilizce ders kitapları bunlar. Şimdi hepsi Çağan'ın oldu. Kitaplarının aynısını orada görünce çok şaşırdı.

Oyun evini ve minicik ahşap ev eşyalarını, donanımlarını çok sevdi. *itiraf ediyorum ben de oynadım o minik eşyalarla:)*

Anaokuluna ayrılan bahçede kafes hayvanları var. Bu tavuklar sürekli serbest biçimde bahçede koşuşturuyorlar. Çıkışta biraz kovaladık kendilerini. Ama tavuklar epey idmanlı çıktı. Malum her gün onlarca canavarla başediyorlar:)
Artık kurs olan günler biz de geleceğiz okula.

Abisinin de devam ettiği bu anaokulana gelmesini diliyorum Çağan'ın da. Bakalım zaman ne gösterecek??

24 yorum:

Açalya dedi ki...

Lakeshore iyidir, eve yakın bir mağazası var hatta, anaokulu öğretmenlerinin favori yerlerinden orası. Aylar oldu gitmedim, iyi hatırlattın en yakın zamanda gideyim, hatta yarın gideyim.
Senin akıllı bıdık çok sevmiş görünüyor okulu.

Magissa dedi ki...

Kardesim eskiden Lakeshore markasinin distributoru olan firmada calismisti, ben de ordan biliyorum. (Bana da bak, onu bile biliyormusum yani. Hadi bakalim simdi buna ne diyeceksiniz.)
Ben de kazik kadar kiz, (universitedeydim o zamanlar) katologdan kendime oyuncak secerdim ayi gibi. En begendigim setler de, ayrimciligi onlesin diye mi, engelli cocuklar ozdeslesebilecekleri bebeklere sahip olabilsinler diye mi neyse artik, cesitli bedensel engelleri olan oyuncak bebekler, ve degisik irklardan cocuklari temsil eden bebeklerdi. Mesela koltuk degnekli cocuklar, cinliler ve zenciler, tekerlekli sandalyede olanlar filan vardi. Olsa da oynasak beh!

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA,
hadi bakalım bizim için de git:))

MAGİSSA,
valla korkulur senden!! :o bunu da bildin ya ne diyeyim:)) engelli oyuncaklar da var demek :o neler var yahu? biz burda bi takılmışız playskool mileyskul gidiyoruz. okulda da çok denüşük el becerisi oyuncakları, renk ve şekil kitleri falan vardı. gelse buraya da alsak.

aylak madam dedi ki...

gizli okuyucularınızın birinden selamlar, =)

dün televizyonda gördüm ebru şallı açıklama yapmış "uyygun şartlar sağlanırsa pilates topu üzerinde doğururum" diye de, direkt aklıma siz geldiniz. gözümde canlandırdım bi an top üzerinde bebek fırlıyo aradan falan..tam oip karikatürü.. =) önceleri bu ebru şallıya kafayı taktı galiba oip diyodum ama sanırım sonuna kadar haklısınız.

ha bi de çağan'ın o tombik yanaklarından mıncırırım hiç acımam!

Ashley dedi ki...

Sandalyede oturmuş ama ayaklar yere değmiyor :D Küçük çocuk seniiğğ!

LaTiFe dedi ki...

oyuncaklar harika görünüyor :) istanbul'da nereden alabiliriz acaba?

senem dedi ki...

OIP, havaalanında kendi kendine güzel güzel takılacakken, birilerini taktın peşine? Ben de hiç hazzetmem böyle mecburen small talk yapmaya!! Yalnız kalmayı tercih ederim hep böyle durumlarda.

Neyse, ama asıl demek istediğim, ben var ya o Çağan'ın tombik yanaklarına deli gibi ısırırım. Çokkkk tatlısın!

Kreş de ne güzelmiş bu arada. Zavallaı tavukçuklar! ;)

gunebakan dedi ki...

bacım haber etseydin yaw, gelirdim karşılamaya seni havaaalanından ayol. bir dahaki sefere haberim olsun, kurda kuşa, taksicilere yem etmem seni...
çağanın tombik yanaklarından bir ısırık da benim için...

olmadık işler peşinde dedi ki...

AYLAK MADAM :))) MERHABAAA!!
ya valla herkes kafayı taktım sanıyor ama durum başka aslında. mesela ben bu hanımın röportajlarını okurken içimden geçen yorumları çiziyorum. allahaşkına kimin aklından geçmez o eleştiriler. öyle ipsiz sapsız laf edersen eli varan yazar, eli varan çizer, dili varan konuşur. di mi ama??? sevgiler:))

EŞLİ,
ebet değmiyo topik ayakları :))

LATİFE,
Türkiye disbiritörü şu firmaymış, ama satış noktaları falan yazmıyor. Anladığım kadarıyla kurumsal satış yapıyorlar: http://www.gelar.net/gelisim-ve-egitim-araclari/lakeshore

Bu da markanın bi kaç parça ürününü satan bi web sitesi. Daha çok mobilya var ve çeşit çok az malesef:( http://www.akillioyuncak.com/index.php?do=catalog/showbrand&b=9


SENEM,
tam ondan yaptım evet. ama small talk ne olaki, tam üç saat dinledim diyorum üçççç!!! :((

Çağan'da öpüyomuş seni:)

GÜNEBAKAN,
Ha ha :)) bol vaktim olsa haber verirdim tabi:)) çok sağol eksik olma:)) sevgiler

Yelish dedi ki...

Dollhouse'a bayldim , evime cok istiyorum bir tane alip , bi guzel dosemek (ahh o minik mobilyalari , cocuk odalarini i gorsen )ama Ilyasin buyumesini beklemek zorundayim , hic acimaz ,yer o koltuklari :)

Taksiciyi harika cizmissin.Aklima ne geldi bak,hani hikaye kitabi fikri gelmisti ya Boradan (unutmadimm) :)
Ilyas'a bir kitap almistik Chicago'dan ayrilirken Goodnight Chocago diye bknz
http://goodnightourworld.com/GNChicago.htm
Bir cok sehir icin yapmislar , sende Iyi geceler Istanbul hikaye kitabi yapsan , ayyy ne kalin olur bizimki bunlarinkine gore ; camiler , kiliseler,muzeler,hisar,bogaz,stadyumlar ....saymakla bitmez
Musterilerinde hazir ! :)))

Calanon dedi ki...

Ciddi, minik adam cok yakismis okul siralarina (lafin gelisi tabi).
O yanaklardan bizim icin de op bol bol.

Bu arada Yeliz'in onerdigi su kitap isini ciddi ciddi dusun derim ben. Bir musteri de burada :)

nalan dedi ki...

takıldım ben tavuklara :)
ne ilginç okulmuş o öyle. sadece çiçekle böcekle kandırmamış bebeleri, malzemeleri akıllıca seçmiş, bahçeye de atletik tavuk neyin koymuş.
peh peh !

jasminny dedi ki...

çizimlerinize ve bebeklerinize bayıldım..Allah bağışlasın..
ben de çiziyorum arasıra,
aynı noktalara değinmişiz sizin "blogger anatomisi"başlıklı çizimlerinizle,bnmkiler de blogumda ekli, pek mutlu oldum şimdi :)

Meral Erdoğan dedi ki...

cagan'in okulu harika gorunuyor...

şekilli'nin çizim yine sahane!

alakasiz arkadaslarla gecen 3 saat icin icim acidi..

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİSH,
Ne güzel kitaplar, ne süper fikirmiş o öyle:))) Bi gün belki ben de çizerim böyle bişeyler??? hayali bile güzel:)
Ama önce çok fırın ekmek yemem lazım çokkk!!! :))

CALANON,
öptüm:)))

JASMINY,
tavşan ne güzelmiş!!:)) sevgiler ve teşekkürler güzel yorumlara:)

MERAL,
Teşekkürler :)) - poff ne pis üç saatti o hakkaten-

buketbukethayaller dedi ki...

Yettim ! (kendini gerekli görüyor)
Yettim de, OIP`i göremedim. Iyi mi kendileri?
a) Söhret yorgunu. Inzivaya cekildi.
b) Yüzünü eskitmek istemiyor.
c) Müthi$ hatta sansasyonel bir geri dönü$ icin cali$iyor.
d) Bi rahat birakin be, yeni kalemlerimle oynamak istiyorum. OIP, OIP , al sana OIP :-D
---
Cizemediginiz bir sey yok mu sizin, kuzum? Öff, kafa dagitsin diye cok Türk filmi izledim galiba. Kuzum falan da duymadim ama o_O
Yeni kalemlerden de, eski kalemden de öperim,
sevgiler

olmadık işler peşinde dedi ki...

BBH,
kendini gerekli görüyor :D)) gereklisin tabi, seviyorum çüğnkü ben seni:))
eşref saatini OİP'e harcamana inanamıyorum. Sen bu yorumu yazdığında ben çoktan anatominin yenisini bitirip, sabah yayınlanması için bloga atıp, uykulara dalmıştım bile:)
Kalem öpenlerin çok olsun kuzum:)

jasminny dedi ki...

ben de teşekkür ederim :)

buketbukethayaller dedi ki...

*sevin*
Son anatomiye hala gülüyorum :-D
yarin sinav var, en OIP`inden bir dua ediverin hayriniza.
Olmadik isler pesinde ko$anlar desteklesin birbirini di mì?
sevgiler, sevgiler!

olmadık işler peşinde dedi ki...

başarılar:) Allah zihin açıklığı versin :)))
-anne duası en hayırlı duadır. bu da bi anneden gelsin sana- :)))

buketbukethayaller dedi ki...

ise yaradi galiba! gectim !!!
nasil bi mutluluktur bu!
---
kücük oglunuz Beren de cok tatli .
:-DDDDDDDDD
he he heee

olmadık işler peşinde dedi ki...

BBH,
:))) çok mutlu oldum:) hadi geçmiş olsun!

mikla dedi ki...

bir bakiciya ihtiyac oldugunda ben mi gelsem ne yapsam? bora bey'in faniyim, denk getirip tanisacagim ;)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Haha:D)) bayılırız. neşeyle pozitif enerjiyle dolar evimiz ne güzel:) seve seve tanışırsınız;)