Sayfalar

7 Nisan 2010 Çarşamba

Kalemim Var Çiziyorum

"OİP gözünü karartmış, yüzü kamuflajlı bir şekilde gözümde canlandı. "Hasta la vista baby!  diyor ve Blogger Ormanı`nda kutukafa kutukafa yürüyor :-D" dedi Buket Buket Hayaller, Bir Blogger'ın Anatomisi serisine bıraktığı yorumlardan birinde. Bunu okuduğumda, gözümde şu yukarıdaki gibi bi tip canlandı.

Kimbilir, bakarsınız bu yorumdan böyle bir kahraman ve yepyeni bir öykü çıkar? Yok hayır, bişi planlamadım, şu anda içimden öyle geçti, ondan dedim.

Öyle harika yorumlar bıraktınız ki Anatomi'ye... Bazen de şaşırtıcı. Mesela en çılgınlardan birisi "Evlen benimle OİP" diyip, kutukafayı benden isteyen bir okuyucuydu :))  sevgili Nihan'dı:)))

Merak edenlere söylemiş olayım, Anatomi'ye devam edeceğim. Ama aralarda. Bir incelik, bir hoşluk yakaladığımda çizeceğim. Çizmiş olmak için, yalandan ya da zorlama olmasın diye düşünüyorum.

Önceki gün gidip yeni oyuncaklar aldım kendime. Rengarenk profesyonel markerler. Şimdi bunlarla haşır neşirim. İçimde sürekli bir çizme isteği var. Kafamda yeni projeler. Her fırsatta oturup karalıyorum. Yeni stiller, farklı tarzlar deniyorum. Çok eğlenceli ve mutlu bir iş bu.

Gerçekten "iyi çizebilmek" istiyorum. Taa ilkokuldan beri içimde büyüyen resim sevgisi, eşin dostun övdüğü yeteneğim hayatımın baş köşesine yerleşsin istiyorum. Mühendis olmak, iş dünyasında debelenmek ya da iki çocuk annesi olmak da alt edemedi bu sevgiyi. Şimdi bıraktım, yol alsın gönlünce...
*çok pis gaza getirdiniz yeminle:) *

31 yorum:

Açalya dedi ki...

e devam o halde! insanin severek yaptigi birseyin baskalari tarafindan da begenilmesi cok guzeldir.

Adsız dedi ki...

bana bak bana,mühendis hanım."evlen benimle OİP."diyen okuyucu bendim.bak adımı iyi öğren.NİHAN.bu okuyucu deyip geçtiğin kişi var ya resmin ihtisasını yapmış,yapmakla da kalmamış yurtdışlarında da elinden geleni ardına koymamış,aklını uçuracak fantastik macera romanları sahibi bir anadır.sendeki cevheri hooop diye farkedip "bu kızda iş var,gazlamak lazım."diye düşünen ve uygulamaya geçen bir zattır.ayrıca resim,heykel...vs mühendislik dallarıyla büyük ilişkiler içindedir.ama sen iki dal,çiçek,böcek çizimlerini kastettiğimi sanıyorsan yanılıyorsun.ben resmin matematiğinden bahsediyorum.işte sende resmin matematiği var.ama bu konuda ,ne kadar iyi çizersen çiz,kendini eğitmelisin,naifliği üzerinden attığın zaman pırt diye patlarsın,cevherin o yönde.nicedir blog açayım deyip deyip vazgeçiyorum.sadece bazı çalışmalar,arada kısa kısa türkçe,bazen ingilizce.o zaman adımı iyi öğrenirsin de sen neyse.:))))))))bu çizim çok güzel.hadi öptüm.dost olak mı?NİHAN.

yeliz dedi ki...

yürü be OİP kim tutar seni:)

anne müdürü dedi ki...

sen çiz anacıım çiiizzz, ben çok seviyorum kutu kafayı:) harbi bir kız o!

funda dedi ki...

eee o gaz hakedene :)

Magissa dedi ki...

Cok seviyoruz, hastasiyiz. Pazarliycaz seni :)))

dağlar kızı dedi ki...

takipçiniz. kitap çıkar alacam söz. hatta birkaç tane alıp eşe dosta dağıtıcam...

LaTiFe dedi ki...

Süper hero kutukafanın maceralarını merakla bekliyoruz :) Günümüze kattığın neşe için tekrar teşekkür etmek istedim. Yaratıcılığın her daim sürsün.

Selen dedi ki...

Ciz tabi muyendiz abla. Ben ticari bir potansiyel goruyorum bu OIP'te haberin olsun. 100 bin parca t-shirt yaptirayim sana burda ucuzundan ama kalitelisinden, sen yavas yavas satarsin orda blog alemine :)

sude naz'ın annesi dedi ki...

Hadi o gaz da gelmişken durma o zaman..Kahvemle en büyük keyfimsin:))

buketbukethayaller dedi ki...

OIP!
delisiniz :-)
yine agzim kulaklarima ulasti,sesli sesli güldüm. bu ne güzel bir sabah oldu böyle. balkonda kuslar bicirdiyor, hava günesli bir de OIP , baska ne isterim...
acelece bir gömlek ütüleyip cafeye yetismem lazim. hava da güzel ya bugün cafe dolup tasar :-s amaaan, kimin umurunda! gelin , gelin, dolun , tasin! hepinize yetecek kadar gülücük depoladim simdi :-D
not: OIP`e kahramanlik da cok yakisti ! gözümde kutular canlandi. sanirim yine harika seriler görecegiz!
günesli sevgiler!

ElfAna dedi ki...

Bak, kutukafalarin oyuncaklari bile cikmis:)

http://www.ohdeedoh.com/ohdeedoh/organizing/how-to-make-discarding-old-toys-a-little-easier-113300?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+apartmenttherapy%2Fohdeedoh+%28ohdeedoh%29&utm_content=Google+Reader

Meral Erdoğan dedi ki...

sizde bu ince zeka ve espri anlayisi varken cok degil biraz da desen calisirsaniz ben sonuclari tahmin edebiliyorum :) kesinlikle muhtesem...

bayiliyorum size...

Ozgur dedi ki...

Saygıyla eğiliyorusss! Yürü be OIP... Kim tutar seniiii aplammm.

nalan dedi ki...

oipim benden sana bir fikir.
sen kutu kafayı "oip" olarak tescil ettir.

e. t. dedi ki...

ooo maşallah oip e
şimdi OİP rengarenk olacak demek.
hadi bakalım, bakliyoruz ;)

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA,
hem nasıl?:))

NİHAN:))))
hayatım boyunca unutmayacağım bir isim oldu bu şimdi:))

dediklerinle aklım tavana vurdu. şimdi gerçek hayatta kimse karşısına alıp, bak kardeş sen iyisin, şöylesin böylesin demiyor ya, burada oturmuş yazdıklarını okurken öylece koltuğuma mıhlandım. sevinçten, gururdan, şaşkınlıktan bi hal oldum. çok yüreklendirici bir yorum bu. nasıl tesşekkür etsem az:))

şimdi sorsam nasıl bir eğitim almam lazım benim??? daha kalemi, kağıdı, boyalarımı bile nasıl kullanacağımı tam bilmiyorum aslında. hepsi deneye yanıla ilerliyor. birilerinin yol göstermesine çok ihtiyacım var gerçekten...
dost olduk bile:D))
blogu açarsan bizde birşeyler öğreniriz belki;))
sevgiler

YELİZ,
bodoslama gidiyorum bakalım:))

ANNE MÜDÜRÜ,
doğru tespit:)) harbi bi kız o:)

FUNDA,
çok merci:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

MAGİSSA,
bende seviyorum sizi çok:)) pazarlayın hele:))

DAĞLAR KIZI,
bak almazsan bozuşuruz ha:)

LATİFE,
çok sağol :))

SELEN,
bol tasarımlı, dantelli, boncuklu yapalım o vakit:) blog alemine satıcaz ya, o bakımdan;)

SUDENAZ'IN ANNESİ,
ha ha:) hadi bakalım...:)

BUKET BUKET HAYALLER,
içindeki güneş hiç bitmesin. bana ne güzel ilham verdin. asıl ben teşekkür ederim:)

ELF ANA,
Kutukafanın da oyuncakları olsa gerçekten...:))

MERAL ERDOĞAN,
çok çalışmakla olur mu gerçekten?? çalışıyorum ama rastgele. bir yolu yordamı vardır bunun, azıcık yol gösterseniz çok minnettar kalırım:)) çok teşekkürler bu güzel yorum için de:))

ÖZGÜR,
Ossss!!! kıymetlimisss, oipimissss:))

NALAN,
bilemiyorum? yani öyle çok özgün bişi olmasa gerek bu... araştıracağım bakalım:) sağol

E.T.,
:) OİP havalara girdi:))

aysema dedi ki...

Ben de tirayikisi oldum bu blogun. İlk işim var mı bir şeyler diye bakmak oluyor. Her gelişimde gülümseyerek dönüyorum. Övgüler hak edene gidiyor sevgili dost

ŞuŞu dedi ki...

OİP senden ki o hayal gücüyle neler neler yaparsın sen:)
el bir süre sonra acayip bir kıvam alıyor,eski çizimlerimle şimdikileri karşılaştırdıkça farkı görüyorum ben. ama daha çokkk çalışmam lazım çookkkk:)
çalışarak olur gerçekten:))
senden en süperinden bir çizer olur...

Yelish dedi ki...

sevgili kutu kafa
Ilk gunden beri biliyordum senin cok basarili olacagini hayranlarin ali basini gidiyor.
keske o zamanlar menejerlik teklif etseymisim sana :)

Ben hep seni bir gazete kosesinde hayal ediyorum biliyorsun ,bir gun bu hayaller gerce olacak sanki ?? :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

AYSEMA HN,
ne güzel:)) her zaman beklerim:)) çok teşekkürler ayrıca...

ŞUŞU,
çok teşekkürler, çalıştıkça el kıvraklaşıyor gerçekten... sen de çok güzel şeyler çiziyorsun:)))

YELİSH,
:D)) haha!! evet ilk farkedenlerden birisin ve hep güzel dileklerinle destek oldun, çok sağol:)) menejerlik bi durum olursa, sana yönlendiririm:))

Adsız dedi ki...

sana e-posta attım.uzun bir yazı olduğu için burası almadı.herşey orada.estağfurullah der,inceliğine ve anlayışına teşekkür ederim.sevgilerimle.nihan.

olmadık işler peşinde dedi ki...

NİHAN,
okudum :)) dediğim gibi gökten zembille mi indin, yukarıdan kutsandım mı yoksa ben?? :)) artık biliyorum gideceğim yolu. ne kadar teşekkür etsem az:) kocaman, yürek dolusu sevgiler Master Yodam:))

Kremali'nin annesi dedi ki...

Kader aglarini ormus, OIP Fahrettin Aslan'iyla nihanet karsilasmistir. Master'in ilk tavsiyesi "bak kizim, bu naifligi at uzerinden" olur :))

OIP kararini vermistir; Allah vergisi bu yetenegi blog mahallesininin aile gazinolarinda hayrina yazip cizmekle tuketmeyecektir.

Yolun acik olsun OIP, bizi unutmaaaa !

olmadık işler peşinde dedi ki...

KREMALİ'NİN ANNESİ,
en bi zeki en bi esprili anneler gizlice anlaşıp blog açmıyorlarsa neyim:)) acayip güldüm, şahane şahane:D))))

margo dedi ki...

pek sevgili oip,
çizimlerini gördükçe bende gaza geliyorum..
ama bende yetenek yok..
ama bakıyorum senin çizgilerine, bende yapabilirim yahu diyorum..
ama yapamıyorum..
ellerine,emeğine sağlık..
çizebilene helal olsun.. ben ellerimi sizi alkışlamak için kullanıyorum..
:)
rengarenk halleri de çok yakışmış kutu kafalara..

seni takip etmeyi çok seviyorum..
bu senli benli yazıyı da ona say işte :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

MARGO,
çok teşekkürler:)) bence denemekten vazgeçme. inan işe yarıyor. ben buralardayım her zaman beklerim:)) sevgiler

Meral Erdoğan dedi ki...

oip, bence her sey o kadar yerli yerinde ve kusursuz ki, hicbir seye ihtiyaciniz yokmus gibi geliyor... "yol gosterseniz" demissiniz, yeter ki iste oip :) sahane insanlar taniyorum. biri ufuk atan, benim blogumda linki var bir bakin isterseniz... kutukafalari gordu cok begendi "animasyonu yapilsa keske" dedi. istediginiz her konu da yardimici olurum tabii ki, beni asan konularda da danisacak bir suru insan var.

cok sevgiler,

olmadık işler peşinde dedi ki...

Meral:)
kutukafanın animasyonu güzel oluyormuş gerçekten (teknosa'da gördük) güzel yorumlar, destek için çok teşekkürler. şimdi bol bol çalışıyorum. daha neler yaparım diye düşünüyorum. sizlerin çalışmalarına bakıyorum. bunların hepsi çok güzel benim için.
burada olmak, bu çizdiklerimi sizlerle, OİP dostlarıyla paylaşmak öyle harika ki:) blog karikatürcüsü oldum sanırım:)
Ufuk Atan'a baktım. ne şahane... benim çizimleri beğenmesine de çok sevindim. bakalım zamanla neler neler yapıcam? :) sevgiler

Adsız dedi ki...

:) Youre not alone