Sayfalar

26 Nisan 2010 Pazartesi

KONFERANS

19 yorum:

k.i.s.d. dedi ki...

-mış gibi yaşamlar işte...

kirazsevdasi dedi ki...

ay evet yaa, evet yaa!

Dudu dedi ki...

o topuklu magduru zavalli kizlardan biriydim bir zamanlar:S duz ayakkabi kesinlikle yasakti, kongre boyunca kutularca yara bandi ve pamuk bitirirdim ve tabii sonrasi da gunlerce yuruyememe hali :)

NzN dedi ki...

Ben yıllarca bu tarz konferansların organizasyonunu yaptım! Düşün ne hikayeler var bende! Hele ki davetli grup doktorlardan oluşuyorsa vay anam vayy...
Kulaklıkları evine götürmek isteyen mi ararsın( evde ingilizce kanalları seyredecekmiş onlarla abi!), sahnedeki presenter'dan mı isteyen istersin, promosyonların ( ya da onların değişiyle promAsyon) hepsini alıp arabasının bagajına koymaya kalkışan mı ararsın hepsi vardı wallaha ! Arkama bakmadan kaçtım, biraz zaman aldı ama iyi oludu:))

güzel not: söz meclisten dışarı:p

olmadık işler peşinde dedi ki...

KİSD:) özlemiştim:)

KİRAZ SEVDASI
bu aralar çok konferans, sempozyum vardı:) onun gazı hehe:)

Red Riding Hood dedi ki...

Kasıyor işte böyle ortamlar ama mecburen bulunuyorsun hayatında en az 1 kaç defa.
Çok özlemişim buraları hepinizi.
Sevgiler Oip'cim
A.B

banu dedi ki...

Ah işte bu tam benlik olmuş :)) Hayatım bunların arasında geçiyor ya :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

DUDU,
vah vah... modern bi işkence şekli bence...

NZN,
:) iyi yırtmışsın valla. beni de ennn bezdiren şeydir bu organizasyonlar ve insanların bitmek bilmez istekleri..

RRH,
BİZ DE ÖZLEDİK SENİ. AMA MAZERETİN ÖYLE GEÇERLİ Kİ HİÇ GÖNÜL KOYMUYORUZ SANA:))

BANU,
:) oy kolay gelsin, sabırlar diliyorum sana:))

Red Riding Hood dedi ki...

Anlayışınız için çok teşekkür ederim Oip. Yorumlar görünmüyor demişsin.Aynı sorun bizde sürekli oluyor.Biz arkadaş listemize ne kişi ekleyebiliyoruz nede birilerini silebiliyoruz yada yazdıklarım bazen kendiliğinden siliniyor.Tıpkı bugün sabah olduğu gibi. Problemi nasıl hallettin banada kısaca yazarsan sevinirim.Filtreli yeni blog için bloğuma bir uğrayıp adresini bırakırsan çok sevinirim.
Öptüm
A.B

Ozgur dedi ki...

Bi de çok ciddi konferansta karizma yaparken birine tesadüfen çocuğunuz var mı diye sormuşluğum var. Bizimkinden 2 ay küçük olduğunu öğrenince de (eşim de vardı) konferansı filan bıraktık tüm kahve molalarında nası uyuyo, iyi emiyo mu, dişler, kakalar, çok sevimliler, bunlar boş işler... diye muhabbete dalan tipler olduyduk. Karizma filan yerle yeksan ama en eğlendiim şeylerdi şahsen

beste dedi ki...

yahu cok aciyorum ben bu yasayamayan insanlara! bu etrafi gozleme durumu bir akdenizlilik ozelligi. Eglenemezlerde onlar kasmaktan ve etrafa bakmaktan!!

Birben dedi ki...

Şekilcilik, gözü doymazlık, göz boyamacılık, işin özü "yapmacıklık" işte...

Pelerinini sallandır uç kaç Oip:)

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

hostes kız sanki kutukafa.peruk takmış masumum ama kaçmaz.:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

RRH,
bu aralar kayıtlı ve görünen yorum sayısında bi tuhaflık yaşıyorum. bişey yapmadan geçiyor, anlamadım neden ve nasıl??? adresimi bırakıyorum.

ÖZGÜR,
:)) ayy hakikaten çocuk muhabbeti başladı mı, Obama olsan dayanamaz dağılırsın:))

BESTE,
off hele ki kadınlar:) bak bunu ilk kez duyuyorum, Akdeniz'li özelliği demek?:O

BİRBEN,
pelerine sarınıp "POOOFFF" diye yok oldum:)

NİHAN,
sen diyince baktım da, harbi Çin malı peruk gibi çizmişim:p

Meral Erdoğan dedi ki...

çakmıs topukları kutukafam pek yakismis siska bacaklara :)

Adsız dedi ki...

Oipcigim, benim esimin bir ogrencisi varmis. Her acik bufe ya da yiyecek sirasi gordugumde o gelir aklima. Yatili okulun yemekhanesinde yemek sirasina girer, yemegini alir ve yer, sonra ayni kiyafetlerle ama farkli mimiklerle yemek almak icin geri donermis. Herkesin sadece bir hakki var ya,bu kutukafa
(sozumuz meclisten disari:) bir saskin, bir endiseli, bir aceleci, bir tirnaklarini isiran tedirgin, bir laylaylom triplerinde en az 5 kez daha yemek sirasina girermis:))Kimsenin de anlamadigindan o kadar eminki... Sonucta cocuk mimik degistiriyo, kim anlicak:)) Esim anlatinca o kadar gulmustumki, simdi onu Oip olarak cizilmis gormeyi cok isterdim:)SUMEYYE

olmadık işler peşinde dedi ki...

MERAL,
:)) hahah çırpı bacaklı, peruk kafalı OİP:)

SÜMEYYE,
:o a-aa!! çok ilginçmiş. ilkokul falan mı bu allahaşkına:))) ciddi ciddi değiştim, tanınmıyorum sanıyor yani?? vah yazık çocuğuma ya...

Adsız dedi ki...

Cok uzulerek soyluyorum "LISE" !!! Cocuk kendinden o kadar eminmiski, hergun ayni taktikle 5 kez yemek aliyormus:))) Kac yillik bireyiz, kendimize su kadar guvenemedik:P

olmadık işler peşinde dedi ki...

şaka gibi:o
yazık çocuğa, ne biçim bi adam olmuştur o şimdi kim bilir:(