Sayfalar

24 Nisan 2010 Cumartesi

Kutukafanın hatırı

Şhhh!!! Nerelerdesiniz?
Neler yapıyorsunuz, tatilinizin neresindesiniz bilmem... Ben evime geldim. Anne-babamızın evindeyiz bu tatilde.

Her gün açıp açıp son posta bıraktığınız yorumları okuyorum. Tekrar ve tekrar :) İnanamıyorum.
Öyle şaşkın, mutlu ve gururluyum ki...Her defasında heyecanlanıyorum yazdıklarınızı okurken.

Ne kutukafaymış ama değil mi? Nasıl da hatırı varmış üzerinizde:))

Düşünsenize insanlar yorum almak için neler neler yapıyorlar. Kampanyalar, hediyeler, çekilişler falan... Bu bizimki tutmuş, rica etmiş sadece. "bi ses verin hele" demiş, ortalık yıkılmış.

Şimdi buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum hepinize. Çok ama çok mutlu ettiniz beni. Ben de sizleri çok seviyorum:) İyi ki var bu blog, iyi ki varsınız :)

Kollarımı koskocaman açıp, uzatıp bööyle kucaklıyorum hepinizi!!!!

16 yorum:

Meral Erdoğan dedi ki...

anneye sevgiler... ben de sıkı sıkı sariliyorum sana oip'cigim :)

Açalya dedi ki...

Bu kadar yorumu bir Portakal Ağacı'nda gördüm...züper!

sirâr dedi ki...

ben de portakal ağacı diyecektim, hadi bakalım oip.yolun açık olsun.fena SARdın bizi :)) öpücükler ;))

Calanon dedi ki...

Seviyoruz seni de ondan, bosuna degil. Bil tabi kiymetini :)

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

ben de sıkıca sarılıyorum ve seni seviyorum oip im.

berna dedi ki...

bendende kocaman sevgiler:)

suinci dedi ki...

reklamın iyisi kötüsü olmaz boşuna dememişler olumsuz bir yorumunu duymuş gelmiştim iyikide gelmişim :))
şu metropollerin bize yaptığı bu işte komşuluk diyorum blog ilişkilerine...
bu arada orası annenin evi senin evin artık değil:P
7 senedir bende hala bizim ev diye bahsediyorum bizimki kızıyor haklımı ne?

ezgilimelodi dedi ki...

Büyük keyif alıyorum:))
Benden de sevgileeerrrr:))

saricizmeli dedi ki...

Neyse ki sanatçının ilk eserleri arasında Sarı UGG'li. Çerçeveletip salona asma vaktidir.

Herkesler yorum yazmış ben yazamadım, OIP say ki 183 yorum:P

Anotomi de enfüs lakin, OIP uçaktanın devamını bekliyoruz:))

buketbukethayaller dedi ki...

OIp"cigim,
yolllardayiz ve ben her gordugum, inege , koyuna, kusa, tavsana ,ordege, kuguya sevinirken 3 de karaca gorunce iyice costum! Aynen o coskuyla selam yolluyorum!
not: insallah bir kac anne-baba kutukafalari cizersiniz! bir baba kutukafa vardi, cok sirindi, cok!
anne-babalarimiz hep birer efsane zaten.
sevgiler!

olmadık işler peşinde dedi ki...

MERAL,
:D teşekkürler!!!!

AÇALYA,
ben de rüyamda görmüşümdür anca;) Süper, hiper!! :))

SİRAR,
hehe:) teşekkürler:))

CALANON,
bilmem mi? hem nasıl biliyorum kıymetinizi:))

NİHAN,
Çok sağol, bende bende!!:)

BERNA,
Merhabaaa!!! :))

SUİNCİ,
demee!!! :o
bu kadar blogger eleştirisi elbet birilerine dokunacaktı... demek söylenenler olmuş, olsun canları sağolsun:)) hoşgeldin, ne iyi ettin:) - evet biliyorum ama n'apıyım orası da evim sonuçta:)-

EZGİLİ MELODİ,
çok sevindim:)) harika! :))

SARICİZMALİ,
ya bil değerini işte:)) o moneliden de çizicem, kaç kere dedin aklımda ama sıra gelmiyor:)

BBH,
iyi yolculuklar:) güzel güzel gez:) ooo baba, anne hikayesi çok. çizeriz onu da merak etme:)

Yelish dedi ki...

Saril tabi , op bizi
seni bizler yarattik ! (tamam bu biraz abarti oldu ) :)
OIP cim bence sen patent isine gir , bu kutu kafa ( isim annesi ben miyim ne? ) cok tutuldu .
Oyle her kutu kafan cizen kutu kafa yaratamaz o ayri , senin espri anlasiyisinla kutu kafa oldu o ama su reklam isi falan nedir ? kafam karisti acikcasi.Hatta sinir bile oldum.Kimse kusura bakmasin sahteleri yaratmakta ustumuze yoktur millet olarak !

Mwahhhhh dedim, optum !:)

derya öz dedi ki...

Ya sen şimdi bu postu yazmışsın ya, hani bizim yazdığımız yorumlara sevinmiştin ya, işte ben de bu postu okuyunca öyle sevindim oip:) mütevaziliğinin (yoksa mütevazı mıydı? amaaannn neyse:))de bunda etkisi çok büyük biliyor musun? en azından bendeki etkisi:) çok şekersin, çok komiksin, seni izlemeye her zaman devamm:))) bu arada ben de hala bizim ev diyorum annemlerin evine, ama napayım yaa, yıllarca oturduğum ev 3 senede mi başka ev olacak:))) İzmir'den sevgilerrr.

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİSH,
canım tabi ki sizlerin sayesinde oldu. şimdi ben bunları çizip çizip atıyordum bi köşeye. öyle kuzu kuzu bekliyorlardı yıllardır. burada bir anlam ve önem kazandı, gelişti falan. yorumlarınız, desteğiniz sayesinde oldu tabi ki:)) eksik olmayın!! o reklamı buraya koymayı düşünmüyorum. merak edenler"teknosa 23 nisan reklamı" diye aratırsa vimeo'da görebilir. yani benziyor evet, ama bu çok kolay bir form ve yorum.. her türlü onlarca benzeri vardır.

bu da benim yorumum işte.. kimseyle bir yarış veya iddia içinde olmak istemiyorum. OİP'i bugüne getiren de bu serbestisi ve kendi halindeliği sanırım...

DERYA,
blog bir duvar değil ki... yazan da insan okuyan da... şimdi sen bir yorum yazıp duygunu söylüyorsun, ben de sana hissettiklerimi, cevabımı. aksini düşünemem. mesela şu 184 yorumluk anatomi de öyle detaylı yorum bırakanlar olmuş ki, cevap yazamadım diye içim içimi yiyor inan. sevgiler:))

berna dedi ki...

merhaba:))yeni farkedildim galba:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

BERNA,
yok yok bu kargaşada öyle oldu :))