Sayfalar

12 Nisan 2010 Pazartesi

Masal

Bu Çağan'a uydurduğum masalın bir sahnesi. 

İlkokuldayken, masal kitaplarındaki resimlere dalar giderdim. Çocukların yaşadıkları çiftliklere, köylere özenirdim. Tırmandıkları patikaları, yolculuk için çantalarına doldurdukları peksimetleri hayal ederdim. Büyükanneleriyle yaşadıkları dağ evlerine gider, onlarla koyun sever, mutlu yaşamlarının bir parçası olurdum. Her kitap benim için gizli bir maceraydı. şehir şehir dolaştığım, türlü kılıklara, bedenlere girip çıktığım eşsiz bir yolculuk...
Resimli kitapları severdim ben....

10 yorum:

betül dedi ki...

bayiliyorum sana sessiz sessiz takipcinim haberin olsun:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Sağol:)) ses vermene sevindim:))

Splendor dedi ki...

vallahi tebrik ederim billahi tebrik ederim. bu ne hamaratlık maşallah. :)
Sevgiler

Evren dedi ki...

Ben de böyle yaratıcı şeylere bayılıyorum. Yani bu blogun tamamına :)

Sevgiler,
gizli ayran evren

olmadık işler peşinde dedi ki...

SPLENDOR,
Ayyaayy ayy çok teşekkürler gerçekten:))
Sevgiler bende de...

EVREN,
:) ne güzel!! çok çok teşekkürler :D)
sevgiler

sirâr dedi ki...

Oip ya şeklin şemalin bizim woomana benzemiş gelmeyeli yenilikler var.Bir gül yüzünü göremedik gitti,olsun,seni seviyoruz biliyorsun.Bu resmi çok sevdim.Ensardan sonra resim merakı sardı beni,bir de çizebilsem,ah çizebilsem.İçimden akan ırmakları falan...Neyse, eline sağlık.Çağan da çok şanslı Bora gibi :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

SİRAR,
:) denemelisin bence. nette videolar bulabilirsin, çizim teknikleri hakında harika kitaplar var. çok sağol:))

mikla dedi ki...

kitap mi dedi birisi? hem de resimlisinden :) bayilirim... en cok da aysegul serisi :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ayy hakikaten Ayşegülleri tek geçerim. Bora için biriktirdim hepsini, hiç hoşlaşmadı kaldırdım. Bakmaya kıyamam oradaki çizimlere:) iyi ki hatırlattın:)

Deli Anne dedi ki...

Ben de ben de.. küçükken ve hatta hala çocuk kitaplarındaki resimlere dalıp giderim. Bence çok içaçıcı olması gerek resimlerin.. üstüne binlerce hayall kurabilmeli, iç geçirebilmeli..

yeni kurcalıyorum blogu.. her çizim çok hoş...

sevgiler.