Sayfalar

9 Nisan 2010 Cuma

master

29 yorum:

Hilal dedi ki...

renklendirilmiş master oipe bayıldım, devamını beklemekteyim:)

aysema dedi ki...

Başlamak, yarı yarıya başarmak değil midir?
Ha gayret!
Arkandayız...

beste dedi ki...

ama tamda ben bu naifligi/gercekligi seviyorum, o yorum benimde aklimda kaldi iyi mi! herkesin herseyi cok iyi bildigi, cok iyi yapabildigi bir Turkiye'de, iddiasiz, amator ve heyecanini kaybetmemis isler ilginc olan, eglenceli olan, kotu yola dusme OIP birak okulunu cekirdekten yetis:))

buketbukethayaller dedi ki...

:-D
yemin ederim ücüncü kareye bakarken tam da "din diin din din" diye ay of di taygiri mirildaniyordum ! son karede koptum!! Actim simdi sarkiyi dinliyorum. iyice costum! (müzik ruhumun, beynimin gidasi, kafamda hep bir parti , sormayin gitsin)Alemsiniz, alem! Allah da sizi hep güldürsün.
Yürü be OIP kim tutar seni, aslanim benim! Hem sevgi dolu bir kahraman o!

saricizmeli dedi ki...

OIP bir bilen tabiri sonrası bir bölen gelir bilirsin:))

Beyler Ağalar İstanbul Ne tarafta diye devam etmez di mi gelişmeler. Naiflikten kurtulayım derken kurtlar sofrasına düşmesin kutukafamız:))

saricizmeli dedi ki...

OIP bir bilen tabiri sonrası bir bölen gelir bilirsin:))

Beyler Ağalar İstanbul Ne tarafta diye devam etmez di mi gelişmeler. Naiflikten kurtulayım derken kurtlar sofrasına düşmesin kutukafamız:))

saricizmeli dedi ki...

İki kere yorumladım bak, konu kavransın diye:P

olmadık işler peşinde dedi ki...

HİLAL,
valla vakit bulursam renkli bulamazsam uçlu kalemle devam:) beğendiğine çok sevindim:)

AYSEMA HN,
hep yerinde saymak olmaz değil mi? denemek, çalışmak, hep ileri taşımak lazım:)) sizlerden aldığım güçle geldim bu güne, aynı gazla da devam ediyorum bakalım:))


BESTE,
ah canım benim:)) düşmem merak etme sen. benim hayatım alaylılıkla geçti biliyor musun? bu işte de alaylıyım yine:) amatörüm ama öğrenmek isteğiyle doluyum, meraklar içindeyim, sınırlarımı aşmak istiyorum. çalışarak, gözlemleyerek ve deneyerek gidiyorum. bakalım nereye kadar??? :))

BBH,
ohh ne güzel, kafada parti falan:) ne içtiysen bana da söyle:D)))) HAHAA!!!:)) Sevgiler

SARIÇİZMELİ,e burada gözünüzün önünde oluyor herşey. siz sahip çıkarsınız, bişicikler olmaz:) GÖSTERELİM ANAMMMMM!!! :)haha!

kara kitap dedi ki...

sipor ayakkabılar,ay of dı taygır.

:)))))))))))))))))))))))

may you wish master...

buketbukethayaller dedi ki...

Valla, kahve ictim en son. O da agzimdan, burnumdan cikti . Mümkün olsa gözümden de cikacak gibi bir hali vardi.
Yardimci oldu mu? :-)

NzN dedi ki...

Sen aştın bence kendini!!! :)
Renk geldi OİP dünyasına, oleyyy
Heyecanla takipteyimm! Dın dın dın dın dın dıınnnn

love for cookie dedi ki...

yürü be OİP, edriyığııınnn!repliğini de heyecanla beklemekteyim.

ipex dedi ki...

2 ay blog dünyasından kopmaya gelmiyo yahu! OIP'im neler olmuş buralarda böyle! yakında 3D kutukafalar görmeye başlayacağız sanki, öyle bi his geldi bana :)

ellerine sağlık, her zamanki gibi şahane olmuşlar :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP:))

PUKET PUKET HEYELLER :)) püskürmeyesin kahveli kahveli:))

NzN,
renkli TV'ye geçiş gibi :))

LFC,
hakkaten edriyııığğğn!! haha:))


İPEX,
ah canım benim, OİP'in çizgi filmini yaptılar, 3D hemide:)) teşekkürler ayrıca

Yelish dedi ki...

"beeeen donyanin en gozel karisiyem" dersleri de alacak mi ? (Turkkan Sorayin bi filmiydi ama adini hatirlayamadim )
guzel yurume ,sofra adabi vs .
Turkceyi dogru kullanmak yetmez di mi ama;argosuz , kufursuz gercek bir hanimefendi olacak bizim kutukafamiz,kenar mahalleden kurtuluyor madem :)
Ay cok heyecanli , image maker'i olacak mi ?
Duygularini bizlerle paylasacak mi ?
ilk aski kim olacak ? neler hissedecek ?
cok mu abartiyorum yoksa bu kutu kafayi cok mu benimsedim ne ??

:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİSH,
kafada kitap yürüyodu biraz önce:)) iki dakika durmuyo, hep çalışıyo.
"şimdilik röportac vermicem gız anne" deyyoo:))
ailemizin kutukafası işte n'olcak??:))

Adsız dedi ki...

atmışsın bile naifliği OİP im.şu atlayıştaki ifadeye bakar mısın?harika.sadece yüz ifadesini kastetmiyorum yani.genel çizim ifadesi.(son karede)
görmemmi o bahsettiğini.sesli sesli güldüm hem de.
şimdi gelelim ciddi konulara.
benden master olmaz oipim.yine de sağol.günlerdir zaten ona da çok gülüyorum.çok tatlısın ve çok alemsin.ne Master lar var.benim de çok sevdiğim sanatla ilgilenen,çizen,profesyonel blogger arkadaşlardan bahsediyorum.dediğim gibi ben elimi uzattım, sen iki elini birden açtın.içindeki sanat aşkı büyüsün ve hayatın boyunca hep yanıbaşında olsun sevgili dost.

Açalya dedi ki...

Azimle işeyen duvarı deler oip.
Kapı önünde çekirdek çitlediğin kenar mahalle dilberlerini unutma sakın, bize (bu dilberlere) gittiğin yerden kart at :o))

Kremali'nin annesi dedi ki...

Ahahah!

Kenar mahalle bloglarinda cizmeyi birakan OIP eski mahalle takiminda top kosturmaktan da vazgecmistir. Ter atmak icin artik bireysel siporlari tercih etmektedir. Hemi de ayaklarini yerden kesecek olanlardan :P

Lakin gecen haftasonu goturdugu iskenderlerin intikami aci olur. Cirit onca agirligi ve gazi cekemeyince, fonda bu sefer "Ayyy! Ufff! di taygir" calmaya baslar :))

Adsız dedi ki...

elimi uzattım derken güzel dostluğunu ve ona talip oluşumu kastediyorum oipim.nihan.korktum da.anlarsın sen.

olmadık işler peşinde dedi ki...

NİHAN:))
masterlık falan hepsi espri tabi... beni çok mutlu eden şey,
yürekten gelen o destekleyici yorumlar ve uzun uzun üşenmeden yazdığın yol gösterici o mailler. ben sordum, yardım istedim sen de ettin.
tekrar çok sağol, çok yaşa sen:))
bundan dostluk doğmaz da ne doğar?:) en tatlısından en doğalından, en alışverişsiz, kaygısız, çıkarsızından:))
sevgiler

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA,
gitmiyorum, burada kalıyorum yehhhoooo!!! :D))
-bu sahnede hepimiz YMCA eşliğinde mutluluk dansı yapıyoruz-

KREMALİ'NİN ANNESİ,
tek kelimeyle müthişsin:) müthiş üslubuna, zeki, pırıl pırıl esprilerine şapka çıkarıyorum:)) harikasın!!! "Ayyy! Ufff! di taygir" diyosun yaa:)))

anne müdürü dedi ki...

geçeceeeekk--- hemi de spin atarak geçiceeekk:)

anneyazar dedi ki...

Ay aman of neler kaçırmışım. Üçünü beşini bir arada okudum harikasın OİP olimpiyatlar bile az sana artık:)

kirazsevdasi dedi ki...

kenar mahalle bloglarindan derken? :))

yolun acik olsun.

Kremali'nin annesi dedi ki...

Bu gaz dedikleri sey, aynen sevgi gibi, paylasildikca buyuyor galiba :)

Thanks buddy ve bilmukabele :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

ANNE MÜDÜRÜ:))

ANNE YAZAR :) blok yaptın yani:))

KİRAZ SEVDASI: Bkz: bi önceki postun sonunda Kremali'nin Annesi'nin yorumu:))

KREMALİ'NİN ANNESİ,
:)) doğru dedin:)

kirazsevdasi dedi ki...

bir onceki postun sonunda bisey bulamadim, zahmet edip copy paste edivereydin ya Oip :) canın sagolsun

olmadık işler peşinde dedi ki...

KİRAZ SEVDASI,
hiç aklıma gelmedi biiirrr!

bi önceki değil iki öncekiymiş pardon ikiiiii!

yapıştırıyoum üçççç!!
:))))

"Kremali'nin annesi dedi ki...
Kader aglarini ormus, OIP Fahrettin Aslan'iyla nihanet karsilasmistir. Master'in ilk tavsiyesi "bak kizim, bu naifligi at uzerinden" olur :))

OIP kararini vermistir; Allah vergisi bu yetenegi blog mahallesininin aile gazinolarinda hayrina yazip cizmekle tuketmeyecektir.

Yolun acik olsun OIP, bizi unutmaaaa !"