Sayfalar

6 Nisan 2010 Salı

O şimdi kutukafa...

22 yorum:

Hilal dedi ki...

Özgürcüm selam canım. azimle herşey oluyor işte:))
şaka bir yana, çizim de harikaydı OİP yine ellerine sağlık diyorum:))

Açalya dedi ki...

:o) karsilikli kutulasiyorsunuz, guzel olmus yine.

aysema dedi ki...

Ay siz çok yaşayın emi...

Çok doğru, tam da dediğiniz gibi. Televizyonun ne olduğunu unutturuyorlar insana!

Çok tatlı olmuş yine, emeğinize sağlık. Sevgilerimle...

İLKAY dedi ki...

Ay kutukafa olasım geldi:)
Şahane...

blogcuanne dedi ki...

Kıskanırlar ama...

olmadık işler peşinde dedi ki...

HİLAL,
O kadar askeri eğitimden sonra hakettiler di mi? :))) sağol:)

AÇALYA,
böyle bir racon var evet. arada bir oluyir :))

AYSEMA HN,
Teşekkürler:)) Siz (anneanneler arası yaygın olan) tartışma programı falan izleyeceğiniz vakit n'apıyorsunuz allahaşkına??? Bizimkileri kimse durduramaz da ondan sordum:)

İLKAY,
Sen de kutukafa örebilirsin mesela;)

BLOGCU ANNE,
Önce dilekçeyle başvuruyorsun. bkz. dilekçe örneği"

NzN dedi ki...

Özgür Anne'nin dilekçeye bayıldım...

Peki şimdi bütün blogları OİP'lar basarsa ne olacak?!! :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

NzN,
korkma panzehiri bende ;) :D))

NzN dedi ki...

o zaman ben de kendimi zehirlen intaaar ederim, demedi deme!! :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

zehir değil o korkma, "OİP virüsü" :))... Vücuduna giriyo ve seni kutukafaya çeviriyo :))

Ozgur dedi ki...

ay ay ay deli oldum. sankim nobel güzeli seçilmişim. :) hem verseler almam ama oip güzeli olmak, kutu kafa olmak. kim tutar biziiii... oh oh yandan, kıvır kıvır, oh oh oip bizim blog bizim hey hey...

(ela ve özgüranne halay çekerek uzaklaştılar... )

Ozgur dedi ki...

Ya bi de nasıl bu kadar doğru olabilir. Salonda 3, yatak odasında 2 kitaplık var:) Lost da izliyos. :))
Koş kız koş meşhur olduk....

Kitubi.com dedi ki...

O kadar gerçekçi olmuşki, canım benim diye Ela'yı sevdim karikatürde iyi mi?

Anne ve Bebisi dedi ki...

hahahah :) Beni de ciizz beni de ciiz :P

yarin obur gun sen unklu olunca bizim cimizler amma para eder heee :D Beni de ciz beni de ciizz :P

Anne ve Bebisi dedi ki...

Imza: pragmatist, paragoz kutu kafa :P

dağlar kızı dedi ki...

Düğün fotosuna ve Ela'nın mausu kemirmesine bayıldım, gülmekten çatladım:)

Süpersin OİP...

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZGÜR,
böyle durmadan kutu kutu yazınca içim bi hoş oldu. kutukafa, kurukafa gibi. o ne ayol...:)))

Seni de Eloşu da seviyos bis kutukfayla:)))

DAMLA,
He he bakarak çiziyorum ondan:)p


ESRA,
bahçevan blogır diye çizdik ya. haa ama sen isme istiyosun:)) azıcık daha takılayım bloguna çizerim helbet. dilekçeyi unutma ama:D)))

DAĞLAR KIZI,
:)) hehe sağol:))

Benden Bizden dedi ki...

Harika olmus, tam 12 den yakalamissin OIP!

Yakinda kutukafalar basacak bloglari, dilekce niyetine :))

Ben de pratik yapmaya baslasam iyi olacak :PP

Selen dedi ki...

Kurukafa out, kutukafa in. Hadi stilist bloggerlar kutukafalı don, elbise falan dizaynı yapsınlar.

Adsız dedi ki...

Özgür annenin özgür kardeşi olarak gerçekten çok doğru bir analiz olduğunu belirtmek isterim :)

hem ne var minik dalton da biraz lost izlese, aoron arkadaşı onun :D

olmadık işler peşinde dedi ki...

BENDEN BİZDEN,
Hehe:) yap yap... ciddiyim ben:)

SELEN,
Kutukafalı kıyafetler, kurabiyeler, cupcakeler yaptırayım ben:))

ÖZGÜR KARDEŞ,
:)) gizli kamera koydum eve oradan biliyorum. ana kız çekirdek çitleyip LOST izliyormuş siz yokken:)

sirâr dedi ki...

süpermiş :))