Sayfalar

2 Nisan 2010 Cuma

Sabah bilançosu ve iliştrasyon

Bizim evden bu sabah, gitar çalan elinde iki tırnağı uzatılmış, çizgi filmlerden gençlik dizilerine level atlamış, beyaz Converse’li bir delikanlı çıktı. O delikanlı, okul kreasyonundan, yeni ayakkabıları için bir pantolon ve ayakkabının rengine uygun beyaz bluz seçti. Ayaklarını seyrede seyrede servisini beklemeye gitti.



Bizim evden bu sabah, saçlarını bir türlü olduramadığı için sinirli ve geciken bakıcı nedeniyle telaşlı bir anne çıktı.


Bizim evde bu sabah, arabalarını göbeğinin desteğiyle kucaklayıp, kedi enciğini taşır gibi oda oda gezdiren bir cüce, hala uyumaya devam eden şanslı bir baba ve anne yarısı bir teyze kaldı.


***

Tefal gününde fotoğrafım yok diye üzülüyordum. Bloglarda fotoğraflar yer almaya başlayınca anlaşıldı ki meğer iki tane varmış. Nasıl güzel çıkmışım di mi?
O gün yediğimiz içtiğimiz şeylere bakıp, kafayı yemek istiyorsanız Burcu'nun bloguna uğrayın.
Fotoğraflar için de çok teşekkür ediyorum kendisine.

Bu güzel şarkıyı dinleyin ve gidip bu güzel havanın tadını çıkarın şimdi.


Hadi canlar, hadi...
Bitti.

18 yorum:

ilknur malcı dedi ki...

nereye nasıl gidelim!!!!
zar zor geldik zatiii işe :((

olmadık işler peşinde dedi ki...

Öğle tatilinde çıkarsın artık. Varsa pencereni arala:)

Ben Deniz dedi ki...

öfff buralarda hava o kadar güzel değil ne güzel okuyorduk işte niye bitti...(başa mı dönsem ki ??)

nazpek dedi ki...

Merhaba
çok hoştu bende tekrar okumak istiyorum

http://hayatiminrenkleri.blogspot.com/ dedi ki...

hahaaa walla en hoş sen çıkmışsın arkadaşların çektiği karelerde :)) bir de o cücenin masaya dayadığı yanağını yerim ben diyip kaçıyorum :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

DENİZ, Güneş yollayalım sana:)

NAZPEK, ilk okuma ücretsiz ikincisi parayla:) hehe!!

BURCU,
Sende bana takılıp ünlü olucam diye yanımdan ayrılmamışsın, hep böyle yanaşmaya falan çalışmışsın ha!! Fotoğraflar ortaya çıkınca hemen anlaşıldı durum:P

http://hayatiminrenkleri.blogspot.com/ dedi ki...

uppsss en sonunda yakalandım :)) tamam ama ben bende ünlü sayılırım artık sayende :)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ahaa arkada damla'yı gördüm.. ya hep sorcam unutuyorum, bora bebekken çağan'a benziyor muydu? sanki çağan büyüdükçe bora oluyor gibi. ya da yanaklar süzüldükçe bana öyle geliyor ki hiç farketmez ikisi de çok güzel çocukların. pıravo oip ve kocası. gayet başarılı çalışmalar.

kara kitap dedi ki...

sevgili oip hn.lütfen çağan bey'in böyle yiyimlik,ısırımlık fotolarını siteye ekleyip ekleyip durmayın.yeminimi bozmam uleynnn.beni özendiremezsiniz.ben bir tanesiyle zor başa çıkıyorum.

iliştrasyon çok başarılı olmuş.iliştirme olduğu hiiiiç anlaşılmıyor. :))

kara kitap dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
olmadık işler peşinde dedi ki...

BURCU:)) yaşatıcam seni:)

HÜLYA,
hayal görmeye başladın artık :)) yok orada Damla falan:) valla!!
Teşekkür ediyoruz, uzun yıllar süren akademik araştırmalar sonucu yaptık bunları. *Çağan Bora'ya hiç benzemiyor ama. Bora sıpa gözlüydü ve daha esmer.. hala da öyle gerçi*

KARA KİTAP,
Ahhh! ahhh! bende öyle diyordum, sonra herşey bi anda oldu. İlaçlı gazoz mu içirdi bana acaba bizim bey, bilmem:))) *nerden çıkarıyorsun iliştirme falan. yok öyle bişi. cık cık cık:)*

Yelish dedi ki...

ayyy ben bayiliyorum ya Boraya , hani her firsatta soylerim
simdi o beyaz converse falan , nasil havali olmustur.Cok duzgun bir cocuk Bora ;blog bebelerine ornek olacak kadar .Pardon cocuk dedim,duymasin.Delikali diyceedim ! :)

Cuce'm sana da bayiliyorum ben , gidik yerim

OIP ne ugrasiyorsun sacinla sabah sabah ,topla gitsin , yok mukelebek tokan ? :p

Ilahi OIP , bi kafana onu takmadigin kalmisti.Amerikalara gitti , seminerlere katildi , Tefal etkinliklerinde bas kosede .
En faal bilogir OIP :)

ceneme vurdu , cok uykusuzum

xxx

Açalya dedi ki...

ev halleri...
küçük olan nasıl da dalmış oyuncağına...
abisi de çimlere yatıp gökyüzüne bakıp hayallere dalmış gibi olmuş fotoğrafta. Çok tatlılar.
Nutricook'a baktım online (tabi bu uzay aracı ABD'ye gelmemiş henüz) çüşşş 550 YTL diyor, ne yapıyor bu alet? konuşurken takla mı atıyor?

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİSH,
Bora Blog abisi:) Çok havalıydı canım!:o sorma:)

Kelebek toka olma mı:) son çare o zaten. Son derece aktifim ebet:)) hadi uyu şimdi:)

AÇALYA,
Sağol. Çocukların her hali ayrı güzel:)) Nutricook pahalı gerçekten. Ama geçen haftadan beri yeni oyuncak alınmış çocuk gibi paso pişirip taşırıyorum kendisiyle. Hakikaten çok acayip pratik. Düdüklü kullanmayı severdim zaten, bu çok aşmış bir versiyonu. Akıllı, ayarlı, progarmlı oluşu güzel, açıp kapaması kolay bi de 3-4 dakikada balık, sebze pişiriyor. İşten gelince kuru fasulye yaptım geçen akşam, 20 dakikada :O

Çalışanlar için iyi bir yardımcı bence. Düşün artık ben bile böyle sevdiysem, yemekle çok haşır neşir olanlar neler yapmaz bununla:)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Ama annesi oyuncagin uzerine yazip uyarmislar "agir" diye; Yaziktir, tasitmayin oyle agir seyleri cocuga. Yoksa daha coook "yorgunluktan sarkmis tombik nanak" resmi cekersiniz benden soylemesi :))

Yemeyip icmeden anatomi yazip cizdiginiz cok belli oluyor bu arada. Bir deri bir kemik kalmissiniz ayol; bol tereyagli cifte iskender soyluyorum size, hic itiraz istemem :P

Bir de, Tefal bulusmasi yerine Miss. Blogger Guzellik yarismasina gitmediginizden eminsiniz dii mi? Bu ne kardesim?! Bakimsiz ve balik eti bloggerlar olarak bizim de kamusal alana cikmamizin vakti gelmis de geciyor! Hele su tezi bir vereyim, yer acin ben doktorum diye girisicem zaten olaya :D

Calanon dedi ki...

O yanaklar, o cene, o gidi, o dudaklar of!!! Isir isir bitmez :))

Abi delikanli hep havali zaten, herseyi ile guzel ornek.

olmadık işler peşinde dedi ki...

KREMALİ'NİN ANNESİ,
Buluşmadaki ennn fit, ennn şık, ennn kutukafa kişi bendim evet:)) Bu arada dualar gerçek olur ve OİP haftasonu Bursa'ya gidip İskender'in hasını yer:)) teşekkürler valla:))

CALANON,
:))

Kremali'nin annesi dedi ki...

Ahahah, iskenderin bahsi bile adami yollara dusuruyor degil mi? Yarasin hem size hem anatomimize :)

Bir de, arada okyanus olmasa ben de bilirim her haftasonu nerede yiyip icecegimi ama neyse. Simdi gidip biraz agliyim ben :(