Sayfalar

13 Nisan 2010 Salı

Sekreter

19 yorum:

Ozgur dedi ki...

Aydan arıyorum:) Evit ya...

Hilal dedi ki...

yaa bazen gerçekten bayıyor sekreterler haaaa

Açalya dedi ki...

şimdiye kadar gördüğüm en güzel sekreter bu :o)) aman allaam o nasil güzel bir ağız!

olmadık işler peşinde dedi ki...

ayy bi gün biri elimde kalacak. o konuştuğu telefonun kablosuyla boğucam yeminle:p

misketlimonu dedi ki...

Bu sekreterlerden biri de benim :)

Emre dedi ki...

Şimdi bu sorulardan 2 ve 3 no.lu soruların arayana sorulmadığını farz edersek şayet ki zaten tanıdıksa bu kadar asab bozucu muhabbete girmeye gerek yok, büyük olasılıkla patrondan iyi bir azar işitirsin :)

Emre dedi ki...

Kurumsal olma adına yapılıyor bu muhabbetler en çok, he birde şu var
"....... buyrun ben bilmemkim nasıl yardımcı olabilirim" işte bunların ardından o can alıcı malum 3 soru :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

MİSKET LİMONU,
yapman eylemen!! yazıktır hattın öbür ucundaki insana:) bu konuda bi kaç kare daha gelecek, alınma sakın:)))


EMRE,
hayır ona ne ne konuşacağımdan?? n'apıcak başkasına mı aktaracak. ben aramışım o adamı, belli ki bi derdim var. ha beğenmezsen yok dersin o ayrı. ahiret sualine ne gerek var di mi?

anne müdürü dedi ki...

yarama tuz basmaaaaa

Çalışan Gebe dedi ki...

Satış teknikleri eğitimlerindeki "Telefonda Sekreteri Atlatma" konulu kısım şiddetle önerilir! :)

Selen dedi ki...

Benim de bugün birini telefon kablosu yada herhangi birşeyle boğmak isteğim tavanda.. naapsak acaba ?

misketlimonu dedi ki...

Alınır mıyım hiç? Aksine büyük bir merakla bekliyorum. Çok eğlenceli, ellerine sağlık.

olmadık işler peşinde dedi ki...

ANNE MÜDÜRÜ ???

ÇALIŞAN GEBE
Telefonda sekreteri bozguna uğratma ya da şoka sokma versiyonu da olsa iyi olurmuş:)

SELEN,
gücümüzü birleştirelim diyeceğdim, saat geç olmuş:)

MİSKET LİMONU :) ohh iyi bari

seda dedi ki...

Sekreter gözü ile yorum; :)

Arayan kişi kendini, nereden ve ne için aradığını söyleme nezaketini gösterse bu sorunlar ortadan kalkacak aslında. Telefonu açınca kendini tanıtmak bu kadar mı zor? Bu dialog şu şekilde başlasa fena mı olur? "Merhaba, ben Muzaffer Aydan Bilsat'tan arıyorum. Sinan Beyi rica edecektim." Gayet basit, telefonla konuşma adabına uygun, sekreterin müneccim olmasına gerek kalmayan bir giriş.

Ne için görüşecektiniz sorusu için kendi adıma ikilemde kalıyorum. Şöyle ki oldukça basit veya alakasız konular için bile müdür ile görüşmek isteyenler çıkabiliyor. Örneğin, maili ben atmışım, bilgi istemişim, bilgiyi bana vermek yerine müdüre vermeyi uygun görüyorlar. Bu durumda müdür ne yapıyor, geri bana aktarıyor. Aktarırken ne için aradığını neden sormuyorsun diyor :)

Birde ismini vermek istemeyen izleyici kıvamında müşteriler oluyor. Böyle bir durumda kesinlikle o telefonu aktarmıyorum.

Despot Sekreter :)

Yelish dedi ki...

Sedayi okuyunca sekretere hak verdim , sorry.
Sekreter gozuylede bakabilmek lazimmis
empati canims :)))

Yelish dedi ki...

yaa bacak bacak ustune attrmis bide , bayiliyovum sana !

olmadık işler peşinde dedi ki...

SEDACIM, DESPOTÇUM,
sen de haklısın:) beni o son soru tilt ediyor, sorgu hakimi gibi. niye aradın, ne konuşucan falan...

nerede çalıştığını bilmiyorum. kurumsal, büyük organizasyonlarda bu prosedür ok. ama kıytırık 3 kişinin çalıştığı bi bayi, atölye vs yerlerde de yapıyorlar bunu. e zaten tek yetkili var, ne soruyosun di mi? burada hicvedilen o gruptu, altyazılı karikatür oldu bu şimdi. sevgiler:))

YELİSH,
Bi de benimle kuralım bakalım empati.

tabelacıyı aramışım:
- nerden arıyosun?
+ ...arıyorum.
- ne hakkında görüşücen
+ tabela hakkında görüşücem tabii ki?? ;))

Bahar dedi ki...

Ben de bir GM asistanı olarak yorum yapmadan duramayacağım :)))
Aslında yazacaklarımı Seda yazmış, ben de herzaman karşı tarafı aradığımda ilk önce kendimi tanıtıyorum, geri kalan sorulara gerek kalmıyor.
Siz de öyle yaparsanız kimseye sinirlenmezsiniz. Ama bazıları var ki inanın onları ben de boğmak istiyorum :))) Sorsan cumhurbaşkanı asistanı, sen de sade vatandaş hiç dinlemeden kapatacak neredeyse, onlara da adap öğretmek gerekiyor.

olmadık işler peşinde dedi ki...

BAHAR,
:)) ah ah benim daha ne dertlerim var.. şimdi bu dostane yorumlardan sonra zerre kalem oynatamam ben bu konuda... :))