Sayfalar

21 Mayıs 2010 Cuma

BİR BLOGGER'IN ANATOMİSİ - 24 OBAREYYYYY!!!!

35 yorum:

éLLa dedi ki...

ahahaha ayni ben :)

Yelish dedi ki...

blogları hallet daha tivıtır var feysbuk var var da var ! ;))))

Meral Erdoğan dedi ki...

oipcigim, renklere bayildim :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

hahhahahahah :)))

işte ben :P

Açalya dedi ki...

Zor zanaat vesselam.

Goksin dedi ki...

Aynı ben, hatta şu andaki halim, saat 10:40, saat 13:00'e makalemin abstractını teslim etmem gerekiyor ama ben napıyorum :D Tabiki blog okuyorum, o daha eğlenceli :D

Elinize sağlık OİP, süper çizmişsiniz :)

öykününannesi dedi ki...

:)))) Çok istemek! :D

olmadık işler peşinde dedi ki...

ELLA ;))

YELİSH,
friendfeed'i unutma:) ben feysbuk'tan çektim elimi ayağımı neyse ki:)

MERAL,
teşekkürler :) de.. kalemlerim o kadar, ondan:o

ESRA,
:) klon askerleri gibiyiz, hep aynı hep aynı :)

AÇALYA,
sorma şekerim

GÖKŞİN,
sağol:) bitirebildin mi merak ettim??

TUÇE,
hem nasıl:)

NzN dedi ki...

süpperrrr!!! :) 10:47 ben de hala bloglarda dolaşıyorum...
sonra akşam 21:00 NzN hala ofiste...

Hilal dedi ki...

heey, OİP
beni mi gözetliyorsun:P

Magissa dedi ki...

nehehehe iste hepimizi ozetleyen en kapsayici kutukafa :D

Benden Bizden dedi ki...

ben seytana uyanlardanim genellikle :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

NZN,
:) hep aynıyız, merak etme:)

HİLAL,
evet diyorum ya, senden alıyorum ilhamın ennn kralını!!:)

MAGİSSA,
adam şeklinde değil de kadın çizseydim daha mı iyi olurdu aceba??:)

BENDEN BİZDEN,
şhhh.. bende..... ;)

yeliz dedi ki...

an itibari ile durumumun özetidir!!! ellerinden öperim

nalan dedi ki...

durdursun biri şu oip'i canım.
şüpheleniyorum zaten. yorumlarımızı klasör haline getirip bizim patrona "bir dost" adıyla gizliden gönderir o şeytan kılıklı kurukafa.
demedi demeyin sonra!

Pino dedi ki...

neyseki çift ekran çalışıyorumm.. bir ekranda çizim diğer ekranda blog, facebook hi hi:D Aynı anda hallediyorum oipcimm.. :))

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

canım çok tatlı bir gözlem.ben bloga bile 3 sene düşündüm,sırf bu vakit durumu yüzünden.vallaha twitter,facebook hiç girmiyorum:))
seni çizim yaptığım zaman görmek ister oldum.nasıl görünüyorsun.eminim tatlı tatlı gülürek çalışıyorsun.hayalimde öyle..

Red Riding Hood dedi ki...

Yine çok başarılı bir çizim.Buraya hep heyecanla giriyorum.Çok teşekkürler.Öpüyoruz seni
A.B

Başak Çelik dedi ki...

Blogları Reader'a ekledim, haber siteleri dışında yalnızca cumartesi okuyorum; peşpeşe pek de keyifli oluyor da... asıl bu Nurturia'yı n'apcaz?

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
:)))

NALAN,
anlaşabiliriz:)) keh keh

PİNO,
ben de öyle iş is-te-rim!!! :))

NİHAN
gülüyorum evet.. eğer çok gülersem siz de çok gülüyor ve yorum bırakıyorsunuz;)) bi de eşim çizim yaparken ilkokul fotoğraflarımdaki halime benzediğimi söylüyor:))

RRH,
çok sağol ya:)) ben de çok öpüyorum ikinizi:))

BAŞAK,
bravo süper irade:) ben nurturia'ya arada bir uğruyorum, blog ve FF yetiyor bana:)

Selen dedi ki...

Bir de is dunyasinin resmi geyik sponsoru Linked In var. Orada hem ciddi is ortamlarina takiliyormus, networking yapiyormus gibi gorunup, hem de damardan geyik dondurmek mumkun.. Bilmeyenlerin bilgisine. hehehe

jasminny dedi ki...

öğrenciye daha tehlikeli:))
allahtan facebookum yok:)
çok güzel olmuş..

Aslı Cin dedi ki...

16-17 ve 18 de koptum, dur biraz daha gerilere gideyim

olmadık işler peşinde dedi ki...

SELEN,
bak bi ondan eksik kalmışım, hiç bilmiyodum... her ortamı sulandırmakta üstümüze yok:)

JASMİNY,
hakikaten, hele sınav mınav zamanı canını okur adamın :)

ASLI,
arka taraflar biraz dağınıktı, çamaşır günüm de.. kusura bakmayın hehh heh:))

kara kitap dedi ki...

ben bunu kaçırmışım ya!!! şimdi gördüm.ben de aynen böyleyim işte.bir de bugünlerde yorum yazmada sorun var.bazı bloglarda yorum kısmı aktif gelmiyor.neyse ki oip'de sorun yok.benim hep şeytan baskın çıkıyor.blog okuyup yorum yazmak iş olamaz mı?zaten bugün hiç çalışasım yok.meleğe bayıldım çok masum olmuş.seviyorum ayrıntılarını "çırp çırp" çok güldüm

kara kitap dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
PRA dedi ki...

BURDAYIM nokta =))

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP,
off bahardan mıdır nedir ben de bu aralar hep şeytana uyuyorum:))

PRA,
hoşgeldin ikinoktaparantez:)))

Lydia dedi ki...

blog yüzünden tez erteletmiş bir şahıs olarak gururla ortada dolaşıyorum :P

Adsız dedi ki...

Benim de aklıma geldi:) Bazıları hem çok iyi bir eş (pardon sevgili!),hem çok başarılı bir işkadını,tabii aynı zamanda hamarat evkadını,hem dünyanın en becerikli insanı,elişleri yapıp online satıyorlar bile.Ama bir yandan sürekli blogda post ve yorum yazıyor,mutlaka facebook ve twitter ı,bu hesaplara bağlı kimbilir kaç mailleri var.Bunlara ek olarak online dükkanları olanları unutmayalım.Sürekli inernetteler,diğer konularda gerçekten mükemmellerse alkış ama pek inandırıcı gelmiyor bana:) - Sibel

olmadık işler peşinde dedi ki...

LYDİA,
amanın demek istiyorum :o))

SİBEL,
:) bunu sanki anatominin bi bölümünde çizmişmiydim ben?

madwort dedi ki...

Yeni kesfettim blogunuzu, bayildim dogrusu. Kutukafalariniz, ozellikle 'Bir Blogger'in Anatomisi' kosesi favorilerim arasinda. Tespitler cok iyi. Sevgiler :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

MADWORT,
:)) çok teşekkürler. hoş geldiniz o halde:)

madwort dedi ki...

Tesekkurler...

Gulcin dedi ki...

Sevgili OIP,

sabahima nese geldi bu seriyle. Bazi dizileri biriktirip pespese izlersin ya oyle keyifli oldu tum seriyi birden okumak benim icin. Harika olmus ellerine saglik! Ama bu ayni ben :)Tamam o dokumani hazirlayacagim ama bir de bakayim su ne yazmis bu ne yazmis bloguna diye saatler geciyor :)

Sevgiler