Sayfalar

20 Mayıs 2010 Perşembe

Bir Blogger'ın Anatomisi - 23

24 yorum:

Pratik Anne dedi ki...

Super olmus. Esim de bana cok benzer laflar ediyor.

Selen dedi ki...

oh be, ozlemistim! cok iyi geldi!
Tanim harika, gercekten paralel evren valla. hahaha! Bu arada ilk yorumu birakicam diye kasiyorum, hemen post etmem lazim, baska zoyleyecek birseyim olursa ayri yorum yapicam.. :p

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

hehehehehe,şu an bizim evde yaşanan durum budur tam olarak.duvardakine koptum.paralel evren olayı ve içindekiler,evrenin girişinden itibaren verilen efekt.seviyom kutukafayı ve seni.

FADİŞ dedi ki...

Çok güzel olmuş. Ben de eşime beş dakika bloğa girip çıkacağım diyorum, ha evet ben biliyorum beş dakikanı bir girdin mi bu aleme çıkmak bilmiyorsun der.

k.i.s.d. dedi ki...

Harika! Su dökme fikri daha da harika.

Seni seviyorum OİP.

olmadık işler peşinde dedi ki...

PRATİK ANNE,
Anatomide yalan yok zaten :D)))
Teşekkürler, sevgiler

SELEN,
:)) birinciliği kaptırmışsın yine de :)

NİHAN,
:) çok teşekkürler:)
not: ben de sana karşı boş değilim;)

FADİŞ,
haha biz de de "beş dakika" muhabbeti var:D) teşekkürler

KİSD,
Ben de seni ;)))

buketbukethayaller dedi ki...

cizimlerin neresine baksan, ba$ka inanilmaz bir ayrinti. insanin "yerim seni yaa" diye sarilasi geliyor :-)
---
blogcu e$lerinin tepkilerini de cizebilirsin , OIP? Bir Bloggerin E$i falan? :-D
---
her BBA`dan sonra: "Daha cok, daha coook, bidaaa bidaaa! "

Pino dedi ki...

:)) benimkisi de tam tersi:) http://pinomino.blogspot.com/2009/11/buloya-ack-mektup.html
bir türlü sevdiremedim kendisine:D

Anne Café dedi ki...

hehee aynı:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

heheh dun aksam Uma Thurman'in Mothergood filmini izledim. Blog tutan bir anne :) Izlemdiysen tavsiye ederim, cok begenmedim grci, gerekceleri yazarim piloguma :P Neyse yine de seyirlik iste.. Orda Uma liste yapiyor, gun icinde yapilacaklar listesi.. listede gun icinde 3-5 yerde "blog" hatirlatmasi da var :) Aralarda schedule'e gore ielrleyip oturup blog yaziyordu :D

Burcu dedi ki...

hahahaaa bizim evde de durum aynı benim cümlelerimde "wallahi 5 dk bakıp kapatacağım" şeklinde başlıyor devamını hepimiz biliyoruz :))

Ayşe dedi ki...

pasa baba cok iyi olmus.

olmadık işler peşinde dedi ki...

BBH,
ayrıntı dediğinde ditdötgen adamlar ha:D)) onu da çizeriz, yıllarca sürer böylece anatomi:))

PİNO,
haha gördüm:) zordur ama??

HİLAL,
;))

ESRA,
herkes bahsediyor bir alıp izleyemedim. du bakim istiyim bizim beyden:)

BURCU,
ahh o beş dakikalar. "ay şuna da bakim", "şuna da yorum yaziim" derken saatlerce sürer:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

AYŞE,
paşa torunu benim kutukafalar:))

nalan dedi ki...

paşa dede ve sülalesi kutukafalar. deştikçe çıkıyo anacım.

derya öz dedi ki...

Ay benim bloğum olmamasına rağmen böyle, 5 dk şuna bakiim, ay bi de buna bakiim, hop birinin listesinde tanıdık birileri yeni post koymuş, dur ona da bi bakiim derkeeennn bloggerlardan daha blogger olmuşum haberim yok:))) sık kullanılanlarımı bi görsen:))) eşim bile "oha felan oluooo":))))

Şeyma Gülseren Durmaz dedi ki...

Süpersiniz ya :)

Ashley dedi ki...

Annemle iletişimimizi göstermiş gibi olmuşsun :D Artık yemek hazır diye bapırmıycam, ekmek al demiycem,dışarı çıkalımı demiycem direk yorum bırakıcam daha çabuk ve en etkili yol diyor :D

Açalya dedi ki...

ahahaah Ashley`nin yorumuna koptum! tamamlamış karikatürü.

olmadık işler peşinde dedi ki...

NALAN,
yaprak dökümünü solluycam:))

DERYA,
sen de yakında katılırsın kervana:)) kıvam tamamdır:)

ŞEYMA,
:) tenks

ASHLEY,
hah! ha :)) ana kız blogır olunca böyle olur işte:))

AÇALYA,
doğru valla:)

Yelish dedi ki...

;)))

jasminny dedi ki...

:)) bunu sevdim

PeNeLoPe dedi ki...

Keyifle okudum serinin tamamını.. Harikaydı..Çizimin de cok başarılı ;)

olmadık işler peşinde dedi ki...

PENELOPE,
çok teşekkürler:))