Sayfalar

31 Mayıs 2010 Pazartesi

BİTTİ !!!

Evet gün bitmeden tüm tişörtler sahibini buldu :)

Tam hesabı yarın çıkaracağım ama şu kadar söyleyebilirim ki 31 tişört için 1.500 TL gibi bir gelir elde ettik.  (02.06.2010 - kesin hesabı çıkardım! tam tamına 1.300 TL +205 USD! yani ortalama 1.620 TL gibi bir miktar. ) Bu tutarın neredeyse tamamı şu anda Nehir kızın hesabında.

Sizlere ne kadar teşekkür etsem az. Yorum bırakan, link veren ve en önemlisi bağış yapan herkese çok teşekkür ediyorum. Elbetteki Gojeko'ya da:)

Okyanusa bir taş attım, dalgaları halka halka ilerledi ve hiç ummadığım kıyılara ulaştı. Aldığım tepkiler, ulaştığımız rakam, desteğiniz, sevginiz, merhametiniz herşey ama herşey inanılmazdı.

Dileğim bu desteğin devamlı olması. Umudumuz Nehir'in iyileşmesi. Tüm hasta çocuklara, bebeklere sağlık diliyorum.

Bitirmeden yazmak istediğim iki güzel detay var.
Birincisi, sevgili Gamze bağış karşılığı alacağı tişörtü Nehir'e hediye etti. Hazır olduğunda onun adına ben ulaştıracağım.

İkincisi ise duyuru postuna gelen güzel bir öneri hakkında. Eğer kabul ederlerse, tişört sahiplerinden bunları giyip fotoğraf çektirmelerini ve bana e-mail atmalarını rica ediyorum.Kolaj yapıp Nehir'e göndereceğim. Bir diğer olasılık ise bu fotoğrafları kendi bloglarında paylaşarak Nehir'den sözetmeleri. Böylece Nehir'in hikayesi daha geniş kitlelere ulaşabilir.

Güzel bir gündü. Gururlu ve mutluyum.
Hepinize sevgilerimi gönderiyorum. Sağolun, varolun...

30 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Asıl teşekkür size...
Elinize, emeğinize, güzel yüreğinize sağlık. Bizimki sadece bir damla, keşke çağlayan olabilecek gücümüz olsaydı. Nehir'in en kısa zamanda sağlığına kavuşması dileğiyle...

öykününannesi dedi ki...

yaşaaaaaaaaaaa............ :)

AycA dedi ki...

ben çekip yollamayı düşünmüştüm :) bloga da koyup yaı yazacaktım :) tabiiki yani göndeririz :Dheyecanla bekliyorum .. keşke Erine de mi alsaydım :(

NzN dedi ki...

tekrar tekrar tebrik ederim canım OİP!!eline, yüreğine sağlık...
fotoğrafları burada da yayınlarsan biz de bloglara taşırız...

hem Nehir hem de bütün melekler en mutlu, en neşeli, en sağlıklı hayatları hak ediyor...
maddi yardımların yanısıra burada Nehir adına hareketlenen bu muhteşem enerji ve sevgi Nehir'in vücudunda dolanan kötülükleri kökten gönderecektir.

kocaman kocaman sevgilerimle :))

Evren dedi ki...

Ne güzel bişey yapmışsın Oip! Eline yüreğine sağlık! Gojeko'nun da tabii. Ben de Türkiye'ye geldim geleli internete giremez oldum istediğim gibi; neler kaçırmışım. Lütfen devamı gelsin, çocuklar için olması çok güzel bir fikir, takipteyiz. Yaşasın Nehir, yaşasın Nehir'ler!

Sevgiler, Evren.

Ashley dedi ki...

Keşke çorbada benimde tuzum olsaydı :( Çok üzüldüm :((((Ama hepsinin satılmasına da çok sevindim

Cocukla Cocuk dedi ki...

Tebrik Ediyoruz bu güzel girişiminizden dolayı. Geç kaldık ama :( Sabah gördüğümde sınırlı sayı olduğunu düşünmemiştim. Nehir'in sağlığına kavuşmasını sağlayacak , ne güzel

Damla dedi ki...

Helal olsun diyorum ve Nehir iyileşsin istiyorum. Eğer uygun olursa kolajı ben de yayınlarım.

Benden Bizden dedi ki...

Gec kalmisim :( Dusunen, cizen, yapan, alan ve giyen herkesin emegine saglik!

A-H dedi ki...

tam da benim burada olmadigim gune denk gelmis :( ama yinede Nehir in ihtiyacinin giderilmis olmasi guzel. ellerinize saglik hem tisortler cok guzelmis hemde yaptiginiz yardim
sevgiler

LaTiFe dedi ki...

Fotoğraf benim de aklıma geldi. Hatta ben de Ayça gibi oğluma da mı alsaydım diye düşündüm. Kendimiz ekstra sipariş verebiliyor muyuz bebek için? Çok güzel oldu. Heyecanlı, mutlu ve umutluyum Oyip :) Sayende! Teşekkürler tekrar!

derya öz dedi ki...

Sen ne kadar yüreği büyük bir insansın oip; Allah çocuklarına ve tüm çocuklara sağlık sıhhat versin..Nehir'e de acil şifalar tabi.. tişörtler bitmiş olabilir ama yardımlar bitmesin. Damlaya damlaya göl olsun.. sevgiler..

Delfina ; dedi ki...

Çok duygulandım,müthiş birşey başlattınız Oip.Her ikinizi de tebrik ediyorum.Nehir için yapılacak ne çok şey varmış meğer,bunların devamını hep birlikte sürdürelim inşallah...

Sevgiler,

Red Riding Hood dedi ki...

Gönlüne sağlık . Bizlerin yapamadığını yaptınız.Keşke ufakta olsa bizimde bir katkımız olsaydı.

Bahar dedi ki...

Harikasın OİP. Katılan, emeği geçen herkesi tebrik ediyorum.

ŞuŞu dedi ki...

ne harika bir hatunsun sen...
benimde yapmak istediklerim var sana mail atacağım ayrıca fikir danışayım yüce OİP ye:)

Shade and Love dedi ki...

Tesekkurler ,
Dusunen , duyuran , tasarlayan , destek veren herkese .
Tesekkurler OIP .Harikasin .
Cok Guzel Hareketler Bunlar :))
Teslim alir almaz resim gonderecegim .
Dualarimiz hep Nehir icin .
Sevgiler
Hasene

sedaca dedi ki...

süper düşünce, hem seni hem gojeko'yu tebrik ederim, yardım edecek ama bi türlü toparlayıp yapamayan insanları harekete geçirdin :)
tshirt bahane düşünce şahane...
aslında tshirt'te şahane :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

LEYLAK DALI,
ne güzel dilek:)

TUĞÇE,
:)) SİZLER YAŞAYIN ASIL:)

AYÇA,
ne güzel olur. bugün veriyorum siparişleri:)

NzN,
çok sağol:) taşırsanız ne güzel olur:)

EVREN,
çok teşekkürler:)

ASHLEY,
bazen bir dua yeter de artar :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÇÇ,
:) canın sağolsun.. sevgiler

DAMLA,
:) inşallah diyorum:)) paylaşırım kolajı

BB,
teşekkürler

A-H,
:) çok teşekkürler. Nehir destekleriniz bekliyor:)

LATİFE,
güle güle giy:) ekstra yapmak gibi bir düşüncem olmadı inan. bilemiyorum şu anda, nasıl olur:) ben teşekkür ederim sevgiler

DERYA,
çok teşekkürler güzel dileklerine ve temennilerine:)

DELFİNA,
yapılacak çok şey var gerçekten keşke daha çok vaktim olabilse... sevgiler

RRH,
paylaşımın her türlüsü güzel. dualarınızı esirgemeyin yeter bence:)

BAHAR,
:) çok teşekkür ederim:)

ŞUŞU,
seve seve:)

SHADE & LOVE,
teşekkürler benden:) bekliyorum fotoğraf

SEDACA,
çok çok sağol:)

Modapark.Net dedi ki...

merhaba, güzel bir yardım kampanyası başlatmışsınız. Fakat dün bloguma ekleme fırsatım olmadı bugün eklemek için baktığımda paranın toplandığını yazmışsınız. Kampanya bitti mi acaba ?
ona göre tshirtlerden bende bahsedeceğim.

olmadık işler peşinde dedi ki...

MERHABA,
kampanya bitti evet. sayılı tişört vardı ve hepsi yerini buldu.

ince düşünceniz için çok teşekkürler. belki yine de kısaca bahsedip Nehir'e bir gönderme yapabilrseniz sizin okuyucularınızda bu durumdan haberdar olabilirler...

çok teşekkürler:)

Selen dedi ki...

Harika bir iş yaptınız, tebrik ederim.

Şeyma Gülseren Durmaz dedi ki...

Çook harika bir iş ve karşılığını mutlaka göreceksiniz :)

Başak Çelik dedi ki...

Harikasınız!

Haftasonundan haftasonuna okuyabilince blogları kaçırmışım t-shirt satışını, ama hepsinin bitmesine ben de çok sevindim!

Elinize, emeğinize sağlık!

Sevgiler, Başak!

Gamlı Baykuş dedi ki...

Sevgili OIP, bu kampanyayı tekrarlamayı düşünmez misiniz? Bizde çorbada tuzumuz olsun isterdik ama geç kaldık :((((

olmadık işler peşinde dedi ki...

SELEN,
dur bi bitirelim de ben o zaman alkışlıycam:)) sağol

ŞEYMA,
karşılığı "sağlık" olsun yeter:))

BAŞAK,
:) çok sağol ve sevgiler!

GAMLI BAYKUŞ,
isteyenler var ama şimdi daha yeni yaptık. bilemiyorum ileride belki daha farklı bir proje olabilir. var aklımda bişiler ama daha erken. siz katkınızı yapın şimdilik, esirgemeyin Nehircikten:))

Iraz dedi ki...

Ben mutlaka fotoğraf çekip koyacağım!!! Ve yazacağım, Nehir' i, seni, neler yapableceğimizi!!!
Sayende Gojeko' yu tanımış oldum, harika!!!
Sevgiler!

Özgür dedi ki...

Babaolmak.com'dan da tam destek, tshirt gelir gelmez hemen fotograf hemen sitede yayın, hemen duyuru...

Kaldı ki tshirt'ü niye bekliyorum ki... Ne işim var benim burda... Gideyim de yazayım bir an önce ;)

olmadık işler peşinde dedi ki...

IRAZ & ÖZGÜR,
harikasınız:)) yarın elinizde olur tişörtler inşallah:D)) merakla bekliyorum yazılarınızı... **hipersonik meraklan**