Sayfalar

10 Mayıs 2010 Pazartesi

BLOG MÜDÜRÜ MAYK VE GERÇEKLER

26 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

OİP ne diyeyim sana, harikasın.
Basma fistan ha:))))

zühra dedi ki...

Annenin konuşmasına bayıldım bende..

Ege'nin Annesi; dedi ki...

oip hay sen çok yaşa yine gülümsettin:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

LEYLAK DALI,
şarkı da dilime takıldı iyi mi? "basmadaa fistaan giyemem ammmaaann!!!"

ZÜHRA,
:))

EGE'NİN ANNESİ,
hehe :D)) yavaş yavaş toparlanıcaz inşallah:)

Selen dedi ki...

Bora geldi, senin de keyfin geldi di mi? :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Evek:))

Meral Erdoğan dedi ki...

ozledim, cok ozledim hem de...

oipcim, dun koysan mayk'i hungur hungur aglatmistim, her seyi gormezden geldim 2 filmle kapattim gunu amma mayk'i gormezden gelemezdim... donup donup bakiyorum. ofistekiler ekrana bakip nicin deli gibi guluyor bu kiz diyorlar muhtemele...

nalan dedi ki...

ipliğini pazara çıkarıcez mayyk efendi. sen dua et anacığına.

Anne ve Bebisi dedi ki...

Aninda sive olayi gozlemine koptum :) Var gercekten boyle bir sey ya :))

Of salya sumuk oldum ekran karsisinda :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

MERAL,
:) dün gece yarısı çizdim ancak... ondan bugüne kaldı..

NALAN,
blogırın müdürüyle memleketli olan yok mu acaba???

ESRA,
hehe çok yakınımda var onlardan.. iyi bilirim ;)

nalan dedi ki...

var anacım. buldum hemen memleketlisini.
iz üstündeyizzz :)

Girno dedi ki...

Girno çoook beğendi ikonu istiyorum,
anında şive yap süper ötesi, ne kadar da tanıdık bizim kültürden işte, ayrıca ayrıntılar süper yahuuu :o)

Şeyma Gülseren Durmaz dedi ki...

Gerçekten süpersiniz :) Hep takip ediyorum ama pek yorum yazmıyorum :) Sizinle tanışmayı çok isterdim :)

Ayşe dedi ki...

cuk oturmus.

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

hangisine gülsem bilemedim.sıkıştırmak istiyorum ikisini de.tam olarak bunu hissediyorum,evet.

Açalya dedi ki...

çok güzel yine! şarap, müzik, fistan, dolma...Türkiye'nin ta kendisi bu, küçük bir özeti.

Anne Café dedi ki...

oip oip! 80li yılları çizecektin hani?

olmadık işler peşinde dedi ki...

NALAN,
hadi bakalım, kim tutar seni:))

GİRNO,
:)) feysbukta grup mu açsam??

ŞEYMA,
çok teşekkürler:) belki bir gün tanışırız... neden olmasın ? :))

AYŞE,
cuk oturup cuk kalktım:))

NİHAN,
ellemek yok ama lüdven:) bakıyoruz, gülüp, geçiyoruz. yoksa alışıveriyorlar, olmuyor...:))

AÇALYA,
memleketini özlemiş bu ;)

HİLAL,
unutuyorum valla. daha ne sözlerim var kim bilir?:)) dur not alayım bare.

buketbukethayaller dedi ki...

"Anacim nassin? " nerden aklina gelir ya? Ilahi ! Bizim oralara gidince "Deyzemmm, -bazen de dezzem- nassin? " duymu$lugum vardir :-D
Annemle telefon konu$malari uzayinca $iveye kacma bende de gözlenebiliyor :-) Sohbet daha tatli olmaya ba$liyor sanki ondan sonra :-D

Açalya dedi ki...

mayk di mi? anasının dolmalarını özlemiştir o, başka birşeyi değil ;)

firdevs dedi ki...

ya bende aninda sive yapanlardanim :pPp annemi arayinca ilk soz " anne noruyon " :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

BBH,
yapan bilir bi de benim gibi gözünü dört açıp gözleyen :)) harbiden kendinden geçer şive yaparak konuşan insan, sohbeti daha bi ballanır. aplaaaa!!!!

AÇALYA,
yazık ulan.. sabah sabah içim burkuldu resmen :((

FİRDEVS,
aa hakkaten nöörüyon?? vardı di mi:)

buketbukethayaller dedi ki...

Dogdugum, büyüdügüm yerleri cok seviyorum. Kücük yer insani ba$ka alem :-) Benim de akraba Z. Teyze var, saatlerce konu$sa dinliyorum, deliriyorum sevincten :-) Cok güzel oluyor dinlemesi, cok $irin !
Sizin dediginizi de anliyorum. Ben Z. Teyze`yi dinleyip mest olurken , anneme de akin akin gelenler olur, " Ay cok tatlisin, biraz daha konu$, biraz daha konu$ . " diye. Annem de nasil bir $ovmen , nasil bir $ovmen :-D
-annem beni öldürecek! -
Sarma,dolma demeyin lütfen cok fena canim istiyor. annem gecen gün yapmi$,agzindan kacirdi , sonra bogazina dizilmi$ yerken, yiyememi$ :-(

olmadık işler peşinde dedi ki...

BBH,
ahh anneler :) kim ne derse desin anne gibisi yok:)) gelmiyor musun bu aralar??

buketbukethayaller dedi ki...

o gelmeler hangi aralar kismet olacak bilmem :-(
bir hedefim var, ona ula$madan gitmeme sözüm var ( zaten zamansal olarak da o zamana kadar mümkün degil :-s)
hedefim mi? mercedesi almama az kaldi. sonra ver elini memleket! :-DDDD

olmadık işler peşinde dedi ki...

"Fikrimin İnce Gülü" geldi aklıma:) Alamancı seni:D))