Sayfalar

28 Mayıs 2010 Cuma

BLOG MÜDÜRÜ MAYK - 4

12 yorum:

NİHAN dedi ki...

müdürüm seni çok iyi anlıyorum, aldığın önerileri benimle de paylaş oldu mu takipteyim :)))))))))

Leylak Dalı dedi ki...

"Su gelir güldür güldür
En süper müdür Mayk Müdür"

Mayk şerefine üç kere: Sağol, sağol, sağol:))))

kara kitap dedi ki...

blog müdürü mayk şu benim yorum işine de bir el atıver.leylak dalı ablama yorum yazamıyorum.inandığım masallar gibi çok sevdiğim bir bloga ise hiç giremiyorum.kaldır şu yasakları müdürüm. :)

derya öz dedi ki...

Müdür, müdür müdür? *iğrenç espiri yap* :)) tamam tamam bi daha olmucak:))) Hastasıyızzzz Mayk Abimizin:)), hemen izle yapiim de 7 olsun, 1 kişi 1 kişidir ne de olsa diğğğğmi amaaaa:))))

ilknur malcı dedi ki...

aaa gizli izleyicilerden haberi yok mu maykın?

hemen bir kod gondereyim eklesin bloguna.görsün kim giriyor kim çıkıyor.

olmadık işler peşinde dedi ki...

NİHAN,
OİP diye birinin blogunda Anatomi'ler var... Orada saklı işin sırrı...
Bir dost

LEYLAK DALI,
hay Allah iyiliğini versin :)) SAĞOL, SAĞOL, SAĞOL!!!

KARA KİTAP,
hiç bel bağlama.. baksana bunun kendine hayrı yok. tırt müdür bu tırt... :))

DERYA,
besleersin de sen bunu... eciviciieee:))

İLKNUR,
bi elinden tutuverin garibin:)

Meral Erdoğan dedi ki...

o tuy kaleme bayildim...

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

mayk ım bakışların ne tatlı.

olmadık işler peşinde dedi ki...

MERAL,
:))

NİHAN,
Mayk bu, bizden biri:))

ozlem dedi ki...

süper :)))

Adsız dedi ki...

Ahanda izledim. Sumus'um ben Sumus! Hey be Mayk, fanatigin olduk iyi mi? Dun gece hic tanimadigim bir adama, sirf mayk'a benziyor diye, usulca sokulup fandik attim yaww:) SUMEYYE

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZLEM :D))

SÜMEYYE,
şşhhh Mayk'da sana karşı boş değilmiş, haberin olsun;) *kırps*