Sayfalar

23 Mayıs 2010 Pazar

Çağan'ın bir günü!

Bir an önce büyüyebilmek için bol bol süt içiyorum.

 

Karnımı iyice doyurduktan sonra arabaya atlayıp okuluma gidiyorum.

Okulda çok çalışıyoruz. Dersi derste öğreniyorum ki evde oyuna zaman kalsın;)

Oyun işleri çok zamanımı alıyor. Bir de abim diyor ki "ne güzel bunun işi gücü oyun"... Off bi bilse nasıl yoruluyorum.....

Akşam yemeğinde protokolden hiç hoşlanmam. Samimi ortamları severim... 

Uykudan önce "Gece Bahçesi" izleriz abimle.
Sonra ver elini uyku.... 
 Tanıştırayım bu uyku arkadaşım Nek! Harbi çocuktur, doğduğumdan beri beni hiç yalnız bırakmadı :)  
Annem bişeyler çizip, işgal etmeden kaptım ya buraları çok şükür:))

27 yorum:

éLLa dedi ki...

yerim ben o yanaklari

Leylak Dalı dedi ki...

Ay ay, ben de yanakları yeme arzusundaydım ama kaptırmışım. Ella bir parça da bana bırak:))

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

severim ben seni,öper öper sıkıştırırım.maşallah sana.

saricizmeli dedi ki...

iyi ki kaptın çağan pek özlemiştik seni.
resim yaptığın resimde abine ne kadar benziyorsun.
süt içmeni takdirle karşılıyorum, UE'ye de öğretsene.
günün günden güzel olsun, e mi?
mıncırırım bol bol.

kirazsevdasi dedi ki...

Çağan buyume yavrum, napicaksin buyuyup!
yanaklardan ısırırım

kara kitap dedi ki...

çağan ve bora fotoromanları da çok güzel oluyor.kutu kafa,mayk,çağan,bora...bu sitenin kahramanları süper :) çünkü hepsine bakan göz güzel.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

tv izlerken bacağını da sıyırmış. hülya teyzesi gelir o baldırı çıplağı yer bitirir.

Meral Erdoğan dedi ki...

oipcigim sen ne guzel bir annesin... cocuklarina baktigimda hissedebiliyorum...

öykününannesi dedi ki...

Çağan bize yemeğe gelsin. Protokolden eser yok bizim masada. Öööyle ayağını uzatıp takılabilir :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

ELLA, LEYLAK DALI,
yemesi bedava:)) birer ısısrıkta sizin için aldım:)

NİHAN,
:))

SARIÇİZMELİ,
abisine benzemeye başladı yavaştan:) UE düt iç!!!

KİRAZ SEVDASI,
hakkaten ya!! bilse ki hayat böyle şahane, büyümezdi belki de:)

KARA KİTAP,
bence bize bakan gözler de ayrı güzel:) sevgiler arkadaşım

HÜLYA,
abisi de hastası o bacakların:)

MERAL,
nasıl teşekkür etsem:) demin dediğim gibi bence sizler de çok güzelsiniz:) hep birlikte olmak, sizlerle paylaşmak çok güzel...

TUĞÇE,
öykü ablası var ya yeter ona:D))

Benden Bizden dedi ki...

Isiran isirana, yanaklar, bacaklar kapilmis bile! Ben de minciriyorum o zaman :) Masallah cok ama cok tatlilar :)

Birben dedi ki...

Oip ders diye Çağan'a kutu kafa çizmeyi öğretiyorsun değil mi?Çok ciddi çiziyor yalnız, çok şeker:))))

Magissa dedi ki...

En ifrit oldugum yorum cumlesi bu, ama icimden siddetle fiskiran da bu; o nedenle YERIM BEN SENI, YERIM YERIM YERIM!

olmadık işler peşinde dedi ki...

BENDEN BİZDEN,
dayan dayan az kaldı. senin lokuma sakla hırsını:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

BİRBEN,
yok o karalamaların hepsi "aya" , araba yani:)

MAGİSSA,
amacımız karizmanı bitirip yerle bir etmekti zaten. zühohaaaaa!!!:)

senem dedi ki...

ülen Çağan... o nasıl süt içmek, o nasıl abi koynunda televizyon izlemek, o nasıl gayriciddi yemek yemek öyle??... bu teyzelerin seni yemesin de napsın???

minik adam yaaaa...

NİHAN dedi ki...

çağan çok güzelsin, gönlümü fethettin benim... hele o ilk fotodaki bakışın :)))

Şeyma Gülseren Durmaz dedi ki...

Oyy oyyy maşallah :) Çok şekerr...

Calanon dedi ki...

Elinde kalem, o ciddi surat, yemek masasinda tam yemelik bir ayak, of ki ne offff!

Yelish dedi ki...

agız burun yerim
operim
severim
mıncıklarım !

olmadık işler peşinde dedi ki...

SENEM,
evin komik küçük insanı o :))

NİHAN,
yaşını soruyo Çağan, neden olmasın diyo;)

ŞEMA,
çok sağol:)

CALANON,
sizde daha tatlısı var o ayakların:D)

YELİSH,
şhhh...neden olmasın beybi??:D)

Ashley dedi ki...

Çağan kuzu, hüpletiyorsun sütü bakıyorum.Günde 1 litre versinler içerim :O) Bu 'Bi tek anam olsun bana bi bok olmaz Pınar süt reklamı bitene kadar eve Pınar marka hiç bişi giremez bizde :) Ciddiyim

Adsız dedi ki...

Kardesimize Allah kurtarsin diyorum, cocuk olmak zor is, oyun, eglence.... Cok zor cooook:) Allah uzun saglikli omurler versin Oipcim, coook seker cocuklarin masallah. Darisi basima isssallah:) SUMEYYE

olmadık işler peşinde dedi ki...

ASHLEY,
bende sütçüyüm senin gibi ;)) koca kadın çocuk gibi süt tüketiyorum hala:)

SÜMEYYE,
Amin inşallah, darısı başına Sümeyyecim:))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Nasıl tatlı bir çocuk, maşallah..
isminede bayıldım... Çağan

Başak Çelik dedi ki...

Masadaki ayak :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

BAHAR :)) teşekkürler

BAŞAK :))